2 Sayısını Benzetme ?
-
buarada 4/2 de x i veriyor,dolayısıla buda 2 ye benziyor.
senın soru paradox dostum.:DDD
her türlü 2 yi benzetiyosun:))
2 sayısını kuğuya benzetmişsin bide,aslında 2 hiç unutmadığım bir arkadaşa benziyor.:))
neyse benden bukadaar:))
-
: ))))
-
kanguru |:
-
Kara Murat benim :|
-
ezberleme taktiği di mi?
-
birsey benzetiyorum 2 yi ama yazarsam tepkiye yol açar konu alır baska yere gider onun icin boşver :)
-
Tamam da bunun bilimsellik değeri nerede :D
-
başına 6 koy tavşana benzet sittin sene unutmazsın hem
-
eşegin s*k* :)
-
Sigaraya da zam gelecekmiş...
Toplam Hit: 5088 Toplam Mesaj: 31
