2 Yıllık Üniversiteler Bilgi ?
-
Arkadaşlar şimdi ben 2 yıllık üniversiteye gitmek istiyorum ama belki devamsızlık sorunu yaşayabilirim bu sene .Acaba bu devamsızlık kaç gündür ?
Bide yerime başka bir arkadaşıma imza attırabilirmiyim böyle bişey var mı ?(hiç bilmiyorum üniversiteyi imza atmak ne ?)
Bide bana eğer gidiyosanız 2 yıllık üniversite ye bu sene ders programınız nasıldı ?
Saatleri sabah kaçta başlıyo yada öğlen e doğru başladığıda oluyomu ?
-
sen liseyle karıştırıyosun üniversiteyi
devamsızlık konusu ise normal derslerde %70 labaratuvar gibi uygulamalı derslerde %80 devam şartın var
senin yerine başkası imza atar mı atar ama yakalanma ihtimali var ayrıca kaç derse imza attırabilirsin ki hocalarda o kadar da mal değil
ders saatlerinin belli bi düzeni yoktur dersin birisi sabah 8 dedir diğeri 11 dedir ertesi gün o dersler öğleden sonra da olabilir
-
Arkadaşin dedigi gibi %70-80 , malum myoler siniflari küçük oluyor öyle yerine imza atirmasi zor oluyor dikkat eden hoca olursa.
Ama adam gibi gider hocalarla konuşursan tek tek nedenini söylersen hallediyolar sorun olmuyo onlarin elinde sonuçta.
Rahat ol yani ben bilecik myo bitirdim hocalar rahat davraniyorlardi ama kişi göre kayafa göre gelmiyeni filan görünce birakiyodular ,ben mesela calişiyordum bi cafede söylemiştim hocalara birşey demiyolardi hatda notlarda güzellik bile yapiyolar.
-
O okuluna bölümüne görede değişiyor biraz 2 yıllıkları pek bilmem ama ben 4 senedir doğru düzgün okula gitmedim fakat 1 ders dışında devamsızlıktan kalmadım hiç çünkü yoklama alınmıyor alanlarda pek sallamıyor. ama 2 yıllıkta işler nasıldır hiç bilmiyorum
-
Valla myo da yım ben hocalar tetikte hocaya baglı anlıacağın devamsızlık bazıları ister gel ister gelme diyor 2 - 3 dersin hocası oyle bizde ama gelenlere ayrıcalık yapıyor sınavlarda puan muan ekliyor. bazılarıda geliceksin diyor haftada 2 saat olan dersten devamsızlık hakkın 4 hafta, 4 saat olandan 8 hafta haftada mesela ptesi salı 2 ser saat var ikisine gitme 1 hafta sayılıyor
-
bende yüksekokul okudum 2.öğretim diye kayıt oldum ama sabah 9 akşam 4 di dersler
haftada 3 gün tam 1 gün yarımdı bizde 1 günde okul yoktu
p.tesi yada cuma
-
Okula kalmış bişi. Kimi hocanın umrunda değildir gelenide gelmeyenide var yazar sorun etmez. Bi keresinde olmayan arkadaşa var yazdık disipline gitti :). Şans işi.
Ders programı ggenelde 4 gün dersler oluyodu 1 gün boş o 4 günden biriside yarım gün olurdu.
Saatlerde okula göre değişir. Bizim okul elmadağda oldugundan millet geç geliyodu mecburen (merkeze 41 km) geç başlatıyoduk 9 gibi. aksam 5.30 6 ya akdarda takılırdık :)
-
haci abi daha yeni bitiren biri olrak antatıyorum..
ilk önce üniversitede devamsızlık sorunu cok azdır cogu hoca prosedür icabı devamsızlıgı alır veya devamsızlıgı takmaz. cogu kıl hocamlarda takar.
sınıfta bulunan muaf arkadaslar iza atmaz eger sen yoksan ortalarda muaf lardan birini ayarla caksın yerine imzayi.
-
Hocaya göre değişir ya dikkate alan var almayan var ama şu kadar gündür demek yanlış çünkü yüzdelik dilime göre gün tekabül ediyor. Devamsızlık sorunum olmadığı için açıkçası hiç araştırmadım da ama atıyorum teorik ve pratik bıdıları olan bir dersten 4 hafta devamsız olursan kalıyorsun. Ha bu demek değildir 4 hafta standart sen yine de sor pezevengine. Dediğim gibi dikkate alıyorsa hoca sorundur. "İsterseniz hiç gelmeyin ama sınavdan sonra da gelmeyin." diyen hocamız vardı. Anladın galiba demek istediğimi.
-
bizde sadece ing hocası imza alıyo haftada 4 saat onunda dönemde 12 imza atsan yetiyodu
-
cevaplar için teşekürler peki devamsızlıktan kaldığımızda yazın ( yaz sınavları oluyo heralde) o dersi verme gibi bi şansımız oluyo muydu?
