2 Yıllık Üniye Nası Gidilir
-
Beyler ben 2 yıllık üni için başvurdum ama hala bana hiç bi bilgi gelmedi nası olcak bilen varmı_?
-
ne zman başvurdun ,nası başvurdun.başın acıdımı? tercihleri ne zaman yaptınız, ne zaman belli oldu.kafamı buluyon kardeş :D
-
bak şimdi nasıl gidilir söliim.taksiye atla de ki beni 2 yıllık üninin orda bırak.al sana 2 yıllık ünidesin :)
-
exploit25 lafımı agzımdan aldın:)
-
Gidip kendinizi becerin pezevenkler
-
yazıkya adam gibi bilgi almak için bişiler sormuş dalga geçmişsiniz yuhahala
-
la adam gibi cevap yazın adama ben daha lisedeyim anlamıom o işlerden adama adam gibi cevap verilir
-
canım cicim bizim zamanımızda tercih yapılırdı.Arkadaş muhtemelen meslek liseli yinede yerleştirmeleri beklemesi lazım.adam bişey sormuş bilgi almak istemiş eyvallahta insan biraz merak eder, herşey tahribat değil ki.ha gelsin sorsun bilen varsa yazar onada eyvallah ama;
"Beyler ben 2 yıllık üni için başvurdum ama hala bana hiç bi bilgi gelmedi nası olcak bilen varmı_? "
dersen böceğin bacağını gösterip ne olduğunu sormaya benzer bu olay.anlatabilmişimdir inşallah. -
Arkadaşım önceden form alıp başvurduysan beklemeye geç sana birşey gelmicek internetten başvuracaksın.Tercih yapılcağı zaman söylerler zaten tvden,gazetelerden elbet duyarsın.
Sana verdikleri bir kağıtta internet erişim şifresi ve kullanıcı adı mevcut onla giriş yapıp başvuracaksın.
Diğer türlü form doldurmadıysan soğuk su iç bi dahaki seneyi bekle.
Arkadaşlar ben anlamıyorum diyelimki o yanlış bi soru sordu?
Sizin cevaplarınız çok mu doğru neysee...
Umarım yardımcı olabilmişimdir. -
daha erken olm du daha bugün açıklandı öss sonuçları
sınavsız geçişmi yapmak istiyon
öss nin sitesinde yazar eğer kazandıysan (yerleştirildiysen)
yani benim zamanımda yazıyodu
bide bişi dicem alınma kusura bakma
sen malmısın? 2 yıllık üninin insana hiç bi katkısı olmuyor
benden daha çok yıllarımı gençliğimi alıp götürdü
2 yıllık okumanın inan gerçekten hiç birşeye faydası yok
kimse seni ahada bu 2 yıllık mezunu diyerek ziklemez
bence okuma 1 sene daha adam gibi çalış 4 yıllık kazanmaya çabala
bende 2 yıllık okuyom
gerçekten ama gerçekten pişmanım -
Olm aileyi görsen 2 yıllığa gitmediğim zaman hiç bi bok olamayacakmışım gibi düşünüyolar napim a.q. ulan ben 2 yıllık da okusam 4 yıllık da okusam gene aynı bogu yicem a.q. zikmişim üniversiteyi
Toplam Hit: 2206 Toplam Mesaj: 12
