folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 2 Yıllık Üniye Nası Gidilir



2 Yıllık Üniye Nası Gidilir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Beyler ben 2 yıllık üni için başvurdum ama hala bana hiç bi bilgi gelmedi nası olcak bilen varmı_?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    ne zman başvurdun ,nası başvurdun.başın acıdımı? tercihleri ne zaman yaptınız, ne zaman belli oldu.kafamı buluyon kardeş :D

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bak şimdi nasıl gidilir söliim.taksiye atla de ki beni 2 yıllık üninin orda bırak.al sana 2 yıllık ünidesin :)

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    exploit25 lafımı agzımdan aldın:)

    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Gidip kendinizi becerin pezevenkler

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LOTK
    LOTK's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2006
    Dişi
    yazıkya adam gibi bilgi almak için bişiler sormuş dalga geçmişsiniz yuhahala
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    la adam gibi cevap yazın adama ben daha lisedeyim anlamıom o işlerden adama adam gibi cevap verilir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    canım cicim bizim zamanımızda tercih yapılırdı.Arkadaş muhtemelen meslek liseli yinede yerleştirmeleri beklemesi lazım.adam bişey sormuş bilgi almak istemiş eyvallahta insan biraz merak eder, herşey tahribat değil ki.ha gelsin sorsun bilen varsa yazar onada eyvallah ama;
    "Beyler ben 2 yıllık üni için başvurdum ama hala bana hiç bi bilgi gelmedi nası olcak bilen varmı_? "
    dersen böceğin bacağını gösterip ne olduğunu sormaya benzer bu olay.anlatabilmişimdir inşallah.

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaşım önceden form alıp başvurduysan beklemeye geç sana birşey gelmicek internetten başvuracaksın.Tercih yapılcağı zaman söylerler zaten tvden,gazetelerden elbet duyarsın.

    Sana verdikleri bir kağıtta internet erişim şifresi ve kullanıcı adı mevcut onla giriş yapıp başvuracaksın.

    Diğer türlü form doldurmadıysan soğuk su iç bi dahaki seneyi bekle.

    Arkadaşlar ben anlamıyorum diyelimki o yanlış bi soru sordu?
    Sizin cevaplarınız çok mu doğru neysee...

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    daha erken olm du daha bugün açıklandı öss sonuçları
    sınavsız geçişmi yapmak istiyon
    öss nin sitesinde yazar eğer kazandıysan (yerleştirildiysen)
    yani benim zamanımda yazıyodu

    bide bişi dicem alınma kusura bakma
    sen malmısın? 2 yıllık üninin insana hiç bi katkısı olmuyor
    benden daha çok yıllarımı gençliğimi alıp götürdü
    2 yıllık okumanın inan gerçekten hiç birşeye faydası yok
    kimse seni ahada bu 2 yıllık mezunu diyerek ziklemez
    bence okuma 1 sene daha adam gibi çalış 4 yıllık kazanmaya çabala
    bende 2 yıllık okuyom
    gerçekten ama gerçekten pişmanım

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Olm aileyi görsen 2 yıllığa gitmediğim zaman hiç bi bok olamayacakmışım gibi düşünüyolar napim a.q. ulan ben 2 yıllık da okusam 4 yıllık da okusam gene aynı bogu yicem a.q. zikmişim üniversiteyi

Toplam Hit: 2206 Toplam Mesaj: 12