20 Adet Süper Flash Tasarımı
-
bigpower bunu yazdı:
-----------------------------
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
habib_mx_tr bunu yazdı:
-----------------------------
http://tahribat.com/Forum-20-Adet-Kaliteli-Flash-Site-Sablonu-Hf-108327/
-----------------------------adam hakli beyler adamin ekmegine cokmeyin la
eleman senden once konu acmis sende indirip tekrar konu acmissin ayip walla
-----------------------------
oda kendisi yapmadı ya temaları , başka yerden buldu. ne biliyon onun konusundan indirdiğini ?
-----------------------------hayirdir ortakmisin avukat mi ?
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
bigpower bunu yazdı:
-----------------------------
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
habib_mx_tr bunu yazdı:
-----------------------------
http://tahribat.com/Forum-20-Adet-Kaliteli-Flash-Site-Sablonu-Hf-108327/
-----------------------------adam hakli beyler adamin ekmegine cokmeyin la
eleman senden once konu acmis sende indirip tekrar konu acmissin ayip walla
-----------------------------
oda kendisi yapmadı ya temaları , başka yerden buldu. ne biliyon onun konusundan indirdiğini ?
-----------------------------hayirdir ortakmisin avukat mi ?
-----------------------------
ikiside değil ,
çok saçma konulara takılıyosunuz nolmuş yani açmış konuyu ? neymiş ekmeğine çöküyomuş ne alaka ? konu gereksizse zaten silinirdi. Burdaki gereksiz olan tek şey gereksiz postlarınız . -
bigpower bunu yazdı:
-----------------------------
habib_mx_tr bunu yazdı:
-----------------------------
http://tahribat.com/Forum-20-Adet-Kaliteli-Flash-Site-Sablonu-Hf-108327/
-----------------------------
her konuda çıkıyo böyle ,
Adminler bişey demediği sürece isterse aynı konudan 50 tane olsun sana söz düşmez .
-----------------------------Her konuda senin gibisi de çıkıyo hocam.... :|
Senin habib_mx_tr yi ne kadar eleştirme hakkın varsa, onun da konuyu o kadar eleştirme hakkı var.
Adam aynı konuyu açmış daha önce, yenisini açanı uyarırsın adam konu başlığını adminler silebilir mi lütfen diye değiştirir. İşler daha hızlı yürür.
Adminler açılmış bütün konuları ezbere bilmek zorunda değil...
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
bigpower bunu yazdı:
-----------------------------
habib_mx_tr bunu yazdı:
-----------------------------
http://tahribat.com/Forum-20-Adet-Kaliteli-Flash-Site-Sablonu-Hf-108327/
-----------------------------
her konuda çıkıyo böyle ,
Adminler bişey demediği sürece isterse aynı konudan 50 tane olsun sana söz düşmez .
-----------------------------Her konuda senin gibisi de çıkıyo hocam.... :|
Senin habib_mx_tr yi ne kadar eleştirme hakkın varsa, onun da konuyu o kadar eleştirme hakkı var.
Adam aynı konuyu açmış daha önce, yenisini açanı uyarırsın adam konu başlığını adminler silebilir mi lütfen diye değiştirir. İşler daha hızlı yürür.
Adminler açılmış bütün konuları ezbere bilmek zorunda değil...
-----------------------------
benim diğer konudan haberim yoktu
@ by_kamu
@ Pikacu
@ x-files
@ nazmanya nında yok.
daha haberi olmayanlarda var ve ihtiyacımızda var belki şiimdi bu konu açıldı gördük , kötümü oldu yani? -
bigpower bunu yazdı:
-----------------------------
benim diğer konudan haberim yoktu
@ by_kamu
@ Pikacu
@ x-files
@ nazmanya nında yok.
daha haberi olmayanlarda var ve ihtiyacımızda var belki şiimdi bu konu açıldı gördük , kötümü oldu yani?
-----------------------------Başlık Sayısı: 87922
Hocam bu konuların kaçından haberin var???
Bütün üyeler görsün diye aynı konuları tekrar tekrar mı açalım?
Eğer flash template ihtiyacın varsa orda arama linki var tıklar ararsın.
Ha konu açacaksan gene ararsın yoksa açarsın konuyu.
Ha illa milletin bundan haberi olsun istiyosan, eski konutu tekrar hortlatırsın.
İkinci konunun açılmasını gerekli kılan bir sebep yok ortada...
-
@bigpower mahallede kuru gürültü yapan 40 yaş üstü kadınlar gibisin hacı cak cak cak tamam yeter sen haklısın...
-
saygılar hocamm
-
ooo bu ne yaa tahribatın iyice bokunu cikardiniz tartışmaya bile gerek yok yani heryerde bu böyledir tekrar tekrar ayni konu acilirsa birisi zaten var diye haber werir. Nerde eski tahribat diyolardiya artık benimde diyesim geliyor
