folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 2001 Clio Su Sıcaklığı Sorunu



2001 Clio Su Sıcaklığı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo

    Arkadaşlar sorunum şudur ki;

    2001 model renault clio aracım var 1,4 8v,

    arac şehir dışında 10 numara ama şehir içinde durk kalk pozisyyonlarında hararet 4/3 seviyesinde oluyor hararet yapmasada suyun sıcaklıgı hep burada oluyor ve beni korkutuyor kocaeli yaz sıcağında.

    Fan falan açıyor ama sonuc durum bortada bunun için ne yapabilirim?

    Bi kaç kişiden bu olayın bu araçlarda normal oldugunu korkulacak birşey olmadığını söylüyorlar ama bilemedim.

    Konu hakkında fikrinizi veya çözüm önerileriniz nelerdir

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    hocam renaultun o modellerinde bi sorun mu var nedir bilemedim 130-140 üstüne çık şehir dışında hızla düşmeye başlıyor.

     

    edit: 2000 laguna ile 210 basıp o çubuğu en düşüğe kilitlemiştik o dipnotu da vereyim :D

    TheKorsans tarafından 09/Tem/14 13:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Hocam git sağlam bi ustaya göster.Arabanın şakası olmaz.Şimdi 10 liraya yaptıracağın arıza ileride 1000 liraya mal olabilir.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    araba hızlandığı için rüzgar vuruyor zaten ön kısımı soğutuyor. ama yavaş giden şehir içi trafikte bu rüzgardan mahrum kalıp kendi rüzgarını -fan- açıyor.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buz_mavisi
    buz_mavisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    bendede 2002 megan vardı ondada yüksekti hep hararet gittim termostatla müşürmü ne onu değiştirdim ama müşürün standart olanını değil biraz daha düşüğünü taktırdım 50 likdi galiba normali ben 40 lık taktırmışdım tam hatırlamıyorum öyle bişeydi 2 sene önceydi falan işte düzeldi yani fanı biraz daha erken açıyor su fazla kaynamadan.(50 lık 40 lık muhabbeti öylemiydi tam hatırlamıyorum)


    Dur! Sus! Dinle! Kim Geliyooooorrrrr Kim Geliyoooooorrrr !..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo
    buz_mavisi bunu yazdı

    bendede 2002 megan vardı ondada yüksekti hep hararet gittim termostatla müşürmü ne onu değiştirdim ama müşürün standart olanını değil biraz daha düşüğünü taktırdım 50 likdi galiba normali ben 40 lık taktırmışdım tam hatırlamıyorum öyle bişeydi 2 sene önceydi falan işte düzeldi yani fanı biraz daha erken açıyor su fazla kaynamadan.(50 lık 40 lık muhabbeti öylemiydi tam hatırlamıyorum)


    peki hocam durum düzeldimi yine hararet kalkıyormu?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Su deposunun kapağı arızalıdır hocam.

    Normalde düdüklü tencere gibi çalışır, eğer yayında paslanma vs varsa sıkıntı olabilir.

    Su depo kapağını değiştirip dener misin?


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    ari41 bunu yazdı

    Arkadaşlar sorunum şudur ki;

    2001 model renault clio aracım var 1,4 8v,

    arac şehir dışında 10 numara ama şehir içinde durk kalk pozisyyonlarında hararet 4/3 seviyesinde oluyor hararet yapmasada suyun sıcaklıgı hep burada oluyor ve beni korkutuyor kocaeli yaz sıcağında.

    Fan falan açıyor ama sonuc durum bortada bunun için ne yapabilirim?

    Bi kaç kişiden bu olayın bu araçlarda normal oldugunu korkulacak birşey olmadığını söylüyorlar ama bilemedim.

    Konu hakkında fikrinizi veya çözüm önerileriniz nelerdir

    Tam modeli nedir ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    şehir içi hararetin o seviyelere çıkması normaldir. Aracın suyunu yazın sık sık kontrol et yeter. Ayrıca radyatör kapağı sıccak buharı dışarı vermesi için tasarlanmıştır orada yer alan yay paslanmış olabilir bir benzin istasynu yada sanayiiden WD40 alıp o kapağın o mekanizmasına sıkman kapağın tekrar işlev görmesine sebep olacaktır ama yaz mevsiminde aracın şehir içi kullanımında sık sık fan açması ve kaynama noktasına yakın seviyelerde sıcaklık göstermesi normaldir. Aracın radyatör suyu içşnde yağ ve yap tortuları yoksa korkulacak birşey yoktur ama yağ ve yağ tortuları varsa silindir üst kapağı sökülecek o zaman masrafın çok olacaktır :)


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buz_mavisi
    buz_mavisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek
    ari41 bunu yazdı
    buz_mavisi bunu yazdı

    bendede 2002 megan vardı ondada yüksekti hep hararet gittim termostatla müşürmü ne onu değiştirdim ama müşürün standart olanını değil biraz daha düşüğünü taktırdım 50 likdi galiba normali ben 40 lık taktırmışdım tam hatırlamıyorum öyle bişeydi 2 sene önceydi falan işte düzeldi yani fanı biraz daha erken açıyor su fazla kaynamadan.(50 lık 40 lık muhabbeti öylemiydi tam hatırlamıyorum)


    peki hocam durum düzeldimi yine hararet kalkıyormu?

    Düzeldi sorun olmadı. ama durkalk yapıyosun sürekli hararetlenmesi normal.fazla gezmemeye çalış suyun kaynaması devirdaimi çürütür benim gibi patlatırsın motor susuz kalır yakarsın Allah korusun ( ben patladığında ışıklarda duruyodum hafif su sesi duydum ordan anladım yoksa göte gelmişdim)


    Dur! Sus! Dinle! Kim Geliyooooorrrrr Kim Geliyoooooorrrr !..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Reno servisine götür burda her denileni yaparak zaman kaybetme.Dur-kalkda zaten araç fazla hararet yaparda dediğin fazlamı azmı bilemedim.Sen servisi muhattap al kardeşim taksit filanda yapıyorlar.

Toplam Hit: 2084 Toplam Mesaj: 12