folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 2008De Ne Yaptınız?



2008De Ne Yaptınız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    pasazade bunu yazdı:
    -----------------------------

    ahaha hadi ya o kadar zormuymuş buraya üye olmak vayyy  beeeaaa. girdim nickimi yazdım onay mailine tıkladım bitti cık cıkkk anlamadım ama ortam fena değil neyse...

     


    -----------------------------

     

    hemde nasıl bunun için ne vadiler ne tepeler ormanlar köprü altları kaç tane timsahın ağzından filin kıçından kurtuldum bir bilsen..:D ayrıca ta tuz gölünden cebeli tarığa kadar yapılan maraton konuşmasında  birinci oldum üye olmak için..:D:D:D

     

    şakası bir yana davetiyeli üyelik oluyomuş tabi bende bi davetiye peşinde koşarken üyelik alımı iptal edilmiş sonrasında açılmasını bekledim baktım olmuyo başka yollar denedim...ama sonunda oldumm:DDDD 


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pasazade
    pasazade's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2008
    Erkek

    Aman allahım o zaman ben şöyle sağlam bir çelenk yaptırayım bir kaç kilo baklava ile yönetime göndereyim, sadece kan vermek için kayıt olmuştum aslında, ama baktım ortam fena değil kalayım dedim hiç farkında olmadan "sol" şeride girmişim iyi oldu yani mutluyum  :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    2009 a askerde pc başında girdim ne yazık ki geçen sene yılbaşında da askerdim ...:D

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    ne arıyordum hatırlamıyorum ama ararken tahribat ı buldum, aa dedim ben bu siteye üyeydim yıllar önce ...

    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 4637 Toplam Mesaj: 35