2008De Ne Yaptınız?
-
pasazade bunu yazdı:
-----------------------------ahaha hadi ya o kadar zormuymuş buraya üye olmak vayyy beeeaaa. girdim nickimi yazdım onay mailine tıkladım bitti cık cıkkk anlamadım ama ortam fena değil neyse...
-----------------------------hemde nasıl bunun için ne vadiler ne tepeler ormanlar köprü altları kaç tane timsahın ağzından filin kıçından kurtuldum bir bilsen..:D ayrıca ta tuz gölünden cebeli tarığa kadar yapılan maraton konuşmasında birinci oldum üye olmak için..:D:D:D
şakası bir yana davetiyeli üyelik oluyomuş tabi bende bi davetiye peşinde koşarken üyelik alımı iptal edilmiş sonrasında açılmasını bekledim baktım olmuyo başka yollar denedim...ama sonunda oldumm:DDDD
-
Aman allahım o zaman ben şöyle sağlam bir çelenk yaptırayım bir kaç kilo baklava ile yönetime göndereyim, sadece kan vermek için kayıt olmuştum aslında, ama baktım ortam fena değil kalayım dedim hiç farkında olmadan "sol" şeride girmişim iyi oldu yani mutluyum :)
-
2009 a askerde pc başında girdim ne yazık ki geçen sene yılbaşında da askerdim ...:D
-
ne arıyordum hatırlamıyorum ama ararken tahribat ı buldum, aa dedim ben bu siteye üyeydim yıllar önce ...
