[2008]Linkin Park - Live From Soho
-
bannedolacaz bunu yazdı:
-----------------------------
OOO SUPER BİR GRUP! HAYRANIYIM BUNLARIN! SUPER RAP YAPIYORLAR!!!!
-----------------------------İyiydi :)
-
RIPER bunu yazdı:
-----------------------------bannedolacaz bunu yazdı:
-----------------------------
OOO SUPER BİR GRUP! HAYRANIYIM BUNLARIN! SUPER RAP YAPIYORLAR!!!!
-----------------------------
Cidden iyiydi ama hangisi kafam karıştı:D -
bu grubin hayranıyım 24 saat dinlesem bıkmam
Toplam Hit: 2720 Toplam Mesaj: 14
