2010 Yerleştirme Taban Puanları?
-
ya arkadaşlar bunu yayınladı osym ama bi türlü bi giriyo bi girmiyo buraya yüklüyücek bi arkadaş varmıya bunu
-
aa acıklandı mı bakayaım
edit: ösym yine kafayı yemiş xD
-
açıklandı mı taban puanlar ?
-
ben de giremiyorum. http://osyspuanlari.osym.gov.tr/ e yönlendiriyor ama açılmıyor.
-
http://osyspuanlari.osym.gov.tr/tablo4.aspx
Aha bu bi açılsa :D
-
doğrumu buldum bilmiorum ama http://www.egeake.com/index.php?module=announce&ANN_id=133&ANN_user_op=view burda da güncellendi dio bakın isterseniz
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
doğrumu buldum bilmiorum ama http://www.egeake.com/index.php?module=announce&ANN_id=133&ANN_user_op=view burda da güncellendi dio bakın isterseniz
-----------------------------yok hayır yalan :)
-
acıldı millet
-
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
acıldı millet
-----------------------------hocam girebildiysen uplasana ?
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
acıldı millet
-----------------------------hocam girebildiysen uplasana ?
-----------------------------:D arama bölümüne istanbul teknik yazdım ve gitti biraz kıytırık yapmıslar ya :Dupload sansımız pek yok acılsada sayfalar var pdf falan değil xD
-
evet dedigin gibiymiş simdi gördüm.
