

29 Ekim İndex Sayfaları ( Web Master"Lar İçin )
-
Helal güzel çalışmalar.
-
Hepsi harika gerçekten ellerine sağlık
-
saol hocam çok güzel..
elinde Ata mın Ne Mutlu Türküm Diyene ses klibi varmı acaba ?
-
teşekkürler iyi oldu
-
Ben tşk ederim hocalar,
@snnyk Atatürk Ne Mutlu Türküm Diyene buldum ama premium istiyo sanırım indiremedim. presi olan bi mürid çekip upload ederse hoş olur..
@ edit
Meclis Açılış Konuşması | Onuncu Yıl Konuşması | Türk Milleti Zekidir | Atatürkiye | Atatürk | Atatürk2 | Amerikaya Karşı Konuşması
-
eline sağlık. güzel çalışma.
-
beyaz üstüne kırmızı alyıldızlar çok hoşuma gidiyo ama lanet olsun hep uzanı hatırlıyorum :D
-
TxT bunu yazdı:
-----------------------------Ben tşk ederim hocalar,
@snnyk Atatürk Ne Mutlu Türküm Diyene buldum ama premium istiyo sanırım indiremedim. presi olan bi mürid çekip upload ederse hoş olur..
@ edit
Meclis Açılış Konuşması | Onuncu Yıl Konuşması | Türk Milleti Zekidir | Atatürkiye | Atatürk | Atatürk2 | Amerikaya Karşı Konuşması
-----------------------------eywallah hojam çok makbul
-
hayırsever bi fotoşopcuda benim için

şuna atatürk resmi ve ay yıldız koyabilirmi ? tbt nin banneri gibi ama aynısı gibi olmasına gerek yok. soldaki film dalgasının yerine :|
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------hayırsever bi fotoşopcuda benim için

şuna atatürk resmi ve ay yıldız koyabilirmi ? tbt nin banneri gibi ama aynısı gibi olmasına gerek yok. soldaki film dalgasının yerine :|
-----------------------------