folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder 2.Modem Neti Mi Yavaşlatıyor Bakar Mısınız



2.Modem Neti Mi Yavaşlatıyor Bakar Mısınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Evde uydunet var.Sadece kendi modemi varken bende internette problem olmuyor ama evdekilerin sinyal gücü artsın diye aldıkları ikinci modemi açıp beraber çalıştırdığımız zaman sürekli laptopda internet düşüyor.Neden oluyordur bu ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Sinyal çakışması oluyordur. Modemlerden birinin kanalını değiştirin.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Sinyal çakışması oluyordur. Modemlerden birinin kanalını değiştirin.

    yaptım hacı sonuç aynı

    Diğer cihazlarda bir problem yok sadece benim laptopda böyl oluyor

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Uydunetin verdigi netmaster model modemler diger modem sinyalini etkilemekte.

    Benimde basima geldi, kablosuz modem alip access point ile sorunu çözdüm. 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    UTHO bunu yazdı

    Uydunetin verdigi netmaster model modemler diger modem sinyalini etkilemekte.

    Benimde basima geldi, kablosuz modem alip access point ile sorunu çözdüm. 

    Hocam bizde tp-link kablosuz modem var.Bu şuan kullandığımız yani.Bişey satın almadan nasıl çözülür sorun.?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Hocam routeri hangi modda kullaniyosun ?

     


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacılar tp modemin ayarlarından lokasyonu Amerikadan Tr yaptım şuanlık problem yok.Demek ki bundan kaynaklıymış.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacılar yarım saat normal oldu yine başladı ya mk -_-

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    bir birine kablo ile bağlı iki modem mi? 

    DHCP den aynı ip leri vermeye çalışıyor olabilir mi?


    İmzalamazsam ne olcak?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Liquid bunu yazdı

    bir birine kablo ile bağlı iki modem mi? 

    DHCP den aynı ip leri vermeye çalışıyor olabilir mi?

    birbirine kabloyla bağlı değil

    dhcp yi kontrol edim

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    Liquid bunu yazdı

    bir birine kablo ile bağlı iki modem mi? 

    DHCP den aynı ip leri vermeye çalışıyor olabilir mi?

    birbirine kabloyla bağlı değil

    dhcp yi kontrol edim

    kabloyla bağlı değilse repeater dır. pek ayar yapman gerekmez. modem şifresini gir yeter. Sen açmadıkça dhcp kapalı olur. 

    kullandığın repeaterın marka modeli nedir?

    Edit: Ben tplink e yazınca repeater da sorun var diye bana böyle bir cevap vermişlerdi

    TL-WA830RE Menzil genişletici cihazınızın kurulumu için ekte yer alan Türkçe anlatımlı dokümandan faydalanabilirsiniz.

     

    Repeater veya Range Extender modunda çalışan cihazlarda sağlıklı bir bağlantı olabilmesi için bağlantı kurulan istasyon ile arasında en az %20 dbi değerinde sinyal alması gerekmektedir. Stabil bağlantı için modemden en iyi sinyali alabileceği noktaya cihazı konumlandırmanız gerekmektedir.

     

    Ayrıca modem tarafında kablosuz kanal frekansını 11. Kanala ayarlamanızı şifreleme türünüz WPA2 ise WEP veya WPA olarak ayarlayınız. Güvenlik duvarının fazla olmasından dolayı veri aktarımda sinyal kayıpları yaşanabilmektedir. Aynı zamanda cihazın QSS bölümü açık bırakılmalıdır, kapatıldığı zaman cihazda kopma problemleri oluşabilmektedir.

     

    Probleminiz devamı halinde Cihazınıza ait güncel yazılımı indirerek, cihazın yazılımını güncellemenizi rica ederiz. Öncesinde cihazın altında yer alan donanım versiyonuna göre aşağıda yer alan linklerden güncel yazılımı indirebilirsiniz. Donanım versiyonu cihazın altında etiketlerin olduğu kısımda Ver:1.0 veya V1 şeklinde yazmaktadır.

    Liquid tarafından 19/Tem/15 02:25 tarihinde düzenlenmiştir

    İmzalamazsam ne olcak?
Toplam Hit: 2025 Toplam Mesaj: 13
net