2.Modem Neti Mi Yavaşlatıyor Bakar Mısınız
-
Evde uydunet var.Sadece kendi modemi varken bende internette problem olmuyor ama evdekilerin sinyal gücü artsın diye aldıkları ikinci modemi açıp beraber çalıştırdığımız zaman sürekli laptopda internet düşüyor.Neden oluyordur bu ?
-
Sinyal çakışması oluyordur. Modemlerden birinin kanalını değiştirin.
-
mkyb bunu yazdı
Sinyal çakışması oluyordur. Modemlerden birinin kanalını değiştirin.
yaptım hacı sonuç aynı
Diğer cihazlarda bir problem yok sadece benim laptopda böyl oluyor
-
Uydunetin verdigi netmaster model modemler diger modem sinyalini etkilemekte.
Benimde basima geldi, kablosuz modem alip access point ile sorunu çözdüm.
-
UTHO bunu yazdı
Uydunetin verdigi netmaster model modemler diger modem sinyalini etkilemekte.
Benimde basima geldi, kablosuz modem alip access point ile sorunu çözdüm.
Hocam bizde tp-link kablosuz modem var.Bu şuan kullandığımız yani.Bişey satın almadan nasıl çözülür sorun.?
-
Hocam routeri hangi modda kullaniyosun ?
-
Hacılar tp modemin ayarlarından lokasyonu Amerikadan Tr yaptım şuanlık problem yok.Demek ki bundan kaynaklıymış.
-
Hacılar yarım saat normal oldu yine başladı ya mk -_-
-
bir birine kablo ile bağlı iki modem mi?
DHCP den aynı ip leri vermeye çalışıyor olabilir mi?
-
Liquid bunu yazdı
bir birine kablo ile bağlı iki modem mi?
DHCP den aynı ip leri vermeye çalışıyor olabilir mi?
birbirine kabloyla bağlı değil
dhcp yi kontrol edim
-
u235 bunu yazdıLiquid bunu yazdı
bir birine kablo ile bağlı iki modem mi?
DHCP den aynı ip leri vermeye çalışıyor olabilir mi?
birbirine kabloyla bağlı değil
dhcp yi kontrol edim
kabloyla bağlı değilse repeater dır. pek ayar yapman gerekmez. modem şifresini gir yeter. Sen açmadıkça dhcp kapalı olur.
kullandığın repeaterın marka modeli nedir?
Edit: Ben tplink e yazınca repeater da sorun var diye bana böyle bir cevap vermişlerdi
TL-WA830RE Menzil genişletici cihazınızın kurulumu için ekte yer alan Türkçe anlatımlı dokümandan faydalanabilirsiniz.
Repeater veya Range Extender modunda çalışan cihazlarda sağlıklı bir bağlantı olabilmesi için bağlantı kurulan istasyon ile arasında en az %20 dbi değerinde sinyal alması gerekmektedir. Stabil bağlantı için modemden en iyi sinyali alabileceği noktaya cihazı konumlandırmanız gerekmektedir.
Ayrıca modem tarafında kablosuz kanal frekansını 11. Kanala ayarlamanızı şifreleme türünüz WPA2 ise WEP veya WPA olarak ayarlayınız. Güvenlik duvarının fazla olmasından dolayı veri aktarımda sinyal kayıpları yaşanabilmektedir. Aynı zamanda cihazın QSS bölümü açık bırakılmalıdır, kapatıldığı zaman cihazda kopma problemleri oluşabilmektedir.
Probleminiz devamı halinde Cihazınıza ait güncel yazılımı indirerek, cihazın yazılımını güncellemenizi rica ederiz. Öncesinde cihazın altında yer alan donanım versiyonuna göre aşağıda yer alan linklerden güncel yazılımı indirebilirsiniz. Donanım versiyonu cihazın altında etiketlerin olduğu kısımda Ver:1.0 veya V1 şeklinde yazmaktadır.
Liquid tarafından 19/Tem/15 02:25 tarihinde düzenlenmiştir
