folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder 2.Wallpaper"Im Umarım Güzel Olmuştur.Tahribat.Com İçin



2.Wallpaper"Im Umarım Güzel Olmuştur.Tahribat.Com İçin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    2.wallpaper'ım umarım güzel olmuştur.Tahribat.com için bir şeyler yapmak istedim ama insan kendını yavaş yavaş geliştirir olacak ilerde daha prof bır şekılde yapmak ıstıyorum



    amele bak bu sefer senı unutmadım ehuehue =]


    CeLeKatireJeotuzbeş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Criminal abi sana  ozel bır şey yapacam hedıyem olacak sana....


    Senın barı gonlunu alalım senı kızdırmıştım bari  yapacağım resmınle senın kalbını alayım


    Bu arada resim alıntıdır...


    CeLeKatireJeotuzbeş
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    olm şimdi ii güzelde araba adamlar bize ters orada hacı murat şahin murat 131 gibi bir araba olacaktı :))

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    valla biraz tikivari bişiler olmuş :)

    Amphetamine Logic.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trk
    trk's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2004
    Erkek

    ya hoca iyi güzelde photoshop gelistirmeye girmez bu.
    yani yazi yazip kaydetmek pekde gelistirmende yardimci olmaz.
    ayrica yazi rengi cok soluk.

    biraz efektlere felan bak programin neresinde ne var.
    yoksa böyle habire bi resim bulup internetten sonra üstüne yazi yazdinmi kendini gelistirmis olmaz.


    hem elestiri,hem öneri ;)


    rastgele...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    clk diğer üyelere ayıp oldu bee 11.000 üyenin ismini de ekleseydin yaa alla alla  resim güzel bu arada

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hacı arabanın üstüne yazmayı denesene bence daa gusel olur..

    NesTo | same shit diffirent asshole
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Dayı bu resimde  bak açıklarını soylım sana o yazıları kapatana kadar canım cıktı yahuu


    1) B13 yazan yere dıkkat et altında beyaz buğulanma var o yazı mesela


    2) sol alt koşede tahribat.com altında hayvan gıbı yazı vardı


    3)sağ ust koşede amlem işaretı vardı mavi renklı dıkkatlı bakarsanız bıraz duruyoo


    4)sağ al köşede arabanın dıbınde amlem işaretı vardı


    5) arabanın plakası vardı


    kotu yanı resimmin uzerınde yazılar berbat duruyoo bırazdaha kalın ve effects verseydım ıdare edecektıı


    CeLeKatireJeotuzbeş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    saol canım kardeşim


    duygulandım bah şimdi bide en başa yazmış adımı (gönlümü alcak ya! :D)


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    dai saol ya yine benide koymuşun :D saol

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek
    paintde o yazıları koymak çok zor olmasa gerek :D

    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
Toplam Hit: 3589 Toplam Mesaj: 13