

2.Wallpaper"Im Umarım Güzel Olmuştur.Tahribat.Com İçin
-
2.wallpaper'ım umarım güzel olmuştur.Tahribat.com için bir şeyler yapmak istedim ama insan kendını yavaş yavaş geliştirir olacak ilerde daha prof bır şekılde yapmak ıstıyorum

amele bak bu sefer senı unutmadım ehuehue =]
-
Criminal abi sana ozel bır şey yapacam hedıyem olacak sana....
Senın barı gonlunu alalım senı kızdırmıştım bari yapacağım resmınle senın kalbını alayım
Bu arada resim alıntıdır...
-
olm şimdi ii güzelde araba adamlar bize ters orada hacı murat şahin murat 131 gibi bir araba olacaktı :))
-
valla biraz tikivari bişiler olmuş :)
-
ya hoca iyi güzelde photoshop gelistirmeye girmez bu.
yani yazi yazip kaydetmek pekde gelistirmende yardimci olmaz.
ayrica yazi rengi cok soluk.
biraz efektlere felan bak programin neresinde ne var.
yoksa böyle habire bi resim bulup internetten sonra üstüne yazi yazdinmi kendini gelistirmis olmaz.hem elestiri,hem öneri ;)
rastgele...
-
clk diğer üyelere ayıp oldu bee 11.000 üyenin ismini de ekleseydin yaa alla alla
resim güzel bu arada -
hacı arabanın üstüne yazmayı denesene bence daa gusel olur..
-
Dayı bu resimde bak açıklarını soylım sana o yazıları kapatana kadar canım cıktı yahuu
1) B13 yazan yere dıkkat et altında beyaz buğulanma var o yazı mesela
2) sol alt koşede tahribat.com altında hayvan gıbı yazı vardı
3)sağ ust koşede amlem işaretı vardı mavi renklı dıkkatlı bakarsanız bıraz duruyoo
4)sağ al köşede arabanın dıbınde amlem işaretı vardı
5) arabanın plakası vardı
kotu yanı resimmin uzerınde yazılar berbat duruyoo bırazdaha kalın ve effects verseydım ıdare edecektıı
-
saol canım kardeşim
duygulandım bah şimdi bide en başa yazmış adımı (gönlümü alcak ya! :D)
-
dai saol ya yine benide koymuşun :D saol
-
paintde o yazıları koymak çok zor olmasa gerek :D