folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder 3-4 Pc. Arası Kablosuz Bağlantı [ İnternet :) ]



3-4 Pc. Arası Kablosuz Bağlantı [ İnternet :) ]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Parabola
    Parabola's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Linksys yada airties modemleri önerebilirim.


    Adsl bağlatıyorsun eve data girişi modeme bağlıyorsun. daha sonra wireless ile modeme bağlanıp ip numarasını giriyorsun konfigürasyon için. 10.0.0.1 olabilir 10.0.0.2 olabilir 192.168.2.1 olabilir ki bu genlde kitapçıkta yazaqr username şifre falan bunları giriyorsun sonra modeme login oluyorsun diğer hertürlü ayar modem içerisinde. WEP şifreleme WPA şifreleme vs vs hepsi onun içinde mevcut. istersen MAC adreslerine eşleme yapabilir, istersen firewall özelliklerinden web filtreleme de yapabilirsin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    yawww ne yasağı hoca şimdi binanın ön cephesinde
    bide alt katın çaprazında müşterilerim var :))))
    kimse enselemedi bi tane boş port var ka rşı binayada sorcam bakam ihtiyacı olan varmı :P
    camdan cama çekeriz işte

    buraya ben örümcek ağı kurmuş vaziyetteyim
    teknoloji dağıtıyom millete
    (bağlantıya çok abanan olursa çıkarıyom kablosunu :))
    yakında modem driverlerinde yazcak
    Türkiye iss leri

    telekom ppoe
    telekom ppoa
    superonline
    flood_mania :))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Parabola
    Parabola's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    kablo çıkarmaya gerek yok uygun bir modemle MAC filtrelemesi yapılabilir. :) interneti kesmeye gerek yok yazıktır millete. önemli olan hizmetin devamlılığı ve güvenliği ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    daha dün adsl kablosuz modeme geçtim diğeri boktandı zaten apartmanda normal pc nin wireless inden bi tarıyopm hiç birinde şifre yok :D bastığına giriyo bende rene ve compü hocama teşeşkkrü ediyorum baya bi yardım ettiler kurma şifreleme dağıtmada
    şimdi bebeler gelmiş zerva abi sen netmi kurdun diyolar hea diyom şife ne diyolar küfür ediyom :) yada 15 milyon klarşılığı bğlanmalarına izin veriyom
    ben çok araştırdım modemleri usrobotics aldım her bu işten çakan onu önerdi :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    harbi yassak a.q :D geçen gün adsl memurları cafeye geldi. masaları sayıyo 26, porta bakıyo 32 :D hepsini kestik sonra :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hacı nedenini iblmiyom ama ben wirelesse karşıyım :) radyasyon falan vardır onda.. düşün baban uyuyo yan odada, sen elemana porno yollıcan,frekans karışıyo pornoyu babana yolluyon rüyasında porno izliyo :D :) :p
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    memo sarhoşmusun
Toplam Hit: 4785 Toplam Mesaj: 18