3 Dakikada Bir Tıklatma?
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
ac Tools kraldır zamanında mafya oyununda milletinin az canını yakmadım :)
kullanımı basittir mouse kordinatini alıcaksın değerileri giriceksin sol tuşa 3dakkada bir tılatcaksın
-----------------------------hocam bilgisayar basinda olmadan tiklamasini istiyoruz ama :)
-----------------------------tamam farklı birşey demedim
SetActiveWindow Facebook - Mozilla Firefox // Facebook - Mozilla firefox isimli pencereyi seç
while 1=1 //sürekli döndür (yani sonsuz döngü)
delay 18000 //(180 saniye bekle)
call tikla //(tikla prosedürünü çağır)
end //bitti
procedure tikla // prosedür tanımladık adini tikla koyduk
MousePos 1011, 191 // mouse kordinatlarını ayarladık
LeftClick // sol tikla komutunu verdik
end //bittibunlar işini görür :)
biraz daha geliştirebilirsin
edit:açıklamalar
edit: delay 1800 değil 18000 olcak milisaniye cinsinden yani
edit: fikir sahibi olman için 3 ev için toplama
SetActiveWindow Millionaire City Facebook'ta - Mozilla Firefox
while 1=1
delay 18000
call topla
end
procedure topla
//ev1
MousePos 282, 406
LeftClick
//ev2
MousePos 331, 406
LeftClick
//ev3
MousePos 420, 406
LeftClick
endmafya oyunu için hazırladığım macroyu silmişim yoksa onu paylaşacaktım
vergi zamanı geldiğinde vergileri topla
vergileri topladımmı parayı kasaya at
görev zamanı geldiğinde görevleri yap
can 50nin üzerinde çıktığında millete saldır
parayı tekrar kasaya at
vsvs gibi bir ton özelliği vardi tam hatırlamıyorum 2-3 yıl geçti üstünden baya fikir sahibi olurdun ama kurcala çözersin çok zor değildir
----------------------------------------------------------
------------------------------
-------------------------------
kardeş mause parametreyi nasıl ayarlıyoruz
edit: Ctrl + M yaptığımda o anki mause durduğu parametre oraya yazılıyor
mause un üzerine geldikten 2 saniye sonra tıklamasını nasıl sağlarız?
yine edit:
MousePos 651, 490
delay 1200
LeftClicksorun çözüldü
bu konu banada yardımcı oldu, :)) teşekkürler :))
-
benim mouse tıklamıyor üzerine gelip geçiyor nası etçez
her delaydan sonra leftclick diyorum ama rightclick te desem tıklamıyor
-
Makro kullan bendeki makro sn'de 5 kere tıklıo
-
ghost mouse vardı hocam onunla yapabilirsin.
-
BuzZz bunu yazdı:
-----------------------------
Axife Mouse Recorder
-----------------------------
tesekkurler hocam bu isimi gordu, zamanlamasini anlayamadim ama millionaire cityde zaten durmaksizin tiklasa da is gordugu icin problem olmadi, gece birakiyorum bilgisayari sabaha zengin :D ama zamanlamasini biliyorsan anlatman guzel olur hocam :) -
by_kamu bunu yazdı:
-----------------------------
ghost mouse vardı hocam onunla yapabilirsin.
-----------------------------ghost mouse iyidir..
süreli ya da repeatable olarak da kullanabilirsin. -
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
BuzZz bunu yazdı:
-----------------------------
Axife Mouse Recorder
-----------------------------
tesekkurler hocam bu isimi gordu, zamanlamasini anlayamadim ama millionaire cityde zaten durmaksizin tiklasa da is gordugu icin problem olmadi, gece birakiyorum bilgisayari sabaha zengin :D ama zamanlamasini biliyorsan anlatman guzel olur hocam :)
-----------------------------rica ederim sırasıyla soyluyorum
view
optionsplayback
orda play back speed yazar ordan değiştir hızını ve kackere tıklamasını istedigini -
BuzZz bunu yazdı:
-----------------------------
TheIceberg bunu yazdı:
-----------------------------
BuzZz bunu yazdı:
-----------------------------
Axife Mouse Recorder
-----------------------------
tesekkurler hocam bu isimi gordu, zamanlamasini anlayamadim ama millionaire cityde zaten durmaksizin tiklasa da is gordugu icin problem olmadi, gece birakiyorum bilgisayari sabaha zengin :D ama zamanlamasini biliyorsan anlatman guzel olur hocam :)
-----------------------------rica ederim sırasıyla soyluyorum
view
optionsplayback
orda play back speed yazar ordan değiştir hızını ve kackere tıklamasını istedigini
-----------------------------playback speed derken saniye mi girecegiz hocam bi tam bi soylersen :)
-
arada ona buna yardım edin diyor sen o şekilde bırakıp pc yi yatıp uyusan o dalga motoru yüzünden alet boşa çalışmış olacak
-

Resim yeterli heralde, biraz pratik ol TBT müridisin :d
