3 Dakikada Bir Tıklatma?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeliMermi
    DeliMermi's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2010
    Erkek

    Gzx bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gzx bunu yazdı:
    -----------------------------

    ac Tools kraldır zamanında mafya oyununda milletinin az canını yakmadım :)

    kullanımı basittir mouse kordinatini alıcaksın değerileri giriceksin sol tuşa  3dakkada bir tılatcaksın

     


    -----------------------------

     

     

    hocam bilgisayar basinda olmadan tiklamasini istiyoruz ama :)


    -----------------------------

    tamam farklı birşey demedim

     

    SetActiveWindow Facebook - Mozilla Firefox // Facebook - Mozilla firefox isimli pencereyi seç
    while 1=1   //sürekli döndür (yani sonsuz döngü)
    delay 18000  //(180 saniye bekle)
    call tikla //(tikla prosedürünü çağır)
    end //bitti

    procedure tikla // prosedür tanımladık adini tikla koyduk
    MousePos 1011, 191 // mouse kordinatlarını ayarladık
    LeftClick  // sol tikla komutunu verdik
    end  //bitti

    bunlar işini görür :)

    biraz daha geliştirebilirsin

     

    edit:açıklamalar

    edit: delay 1800 değil 18000 olcak milisaniye cinsinden yani

     

    edit: fikir sahibi olman için 3 ev için toplama

     

    SetActiveWindow Millionaire City Facebook'ta - Mozilla Firefox
    while 1=1
    delay 18000
    call topla
    end

    procedure topla
    //ev1
    MousePos 282, 406
    LeftClick
    //ev2
    MousePos 331, 406
    LeftClick
    //ev3
    MousePos 420, 406
    LeftClick
    end

     

    mafya oyunu için hazırladığım macroyu silmişim yoksa onu paylaşacaktım

    vergi zamanı geldiğinde vergileri topla

    vergileri topladımmı parayı kasaya at

    görev zamanı geldiğinde görevleri yap

    can 50nin üzerinde çıktığında millete saldır

    parayı tekrar kasaya at

    vsvs gibi bir ton özelliği vardi tam hatırlamıyorum 2-3 yıl geçti üstünden baya fikir sahibi olurdun ama kurcala çözersin çok zor değildir


    -----------------------------

    -----------------------------

    ------------------------------

    -------------------------------

    kardeş mause parametreyi nasıl ayarlıyoruz

    edit: Ctrl + M yaptığımda o anki mause durduğu parametre oraya yazılıyor

     

    mause un üzerine geldikten 2 saniye sonra tıklamasını nasıl sağlarız?

    yine edit:

     

    MousePos 651, 490
    delay 1200
    LeftClick

     

    sorun çözüldü

    bu konu banada yardımcı oldu, :)) teşekkürler :))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    benim mouse tıklamıyor üzerine gelip geçiyor nası etçez

    her delaydan sonra leftclick diyorum ama rightclick te desem tıklamıyor


    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TBT
    TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    Makro kullan bendeki makro sn'de 5 kere tıklıo

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    ghost mouse vardı hocam onunla yapabilirsin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    BuzZz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Axife Mouse Recorder


    -----------------------------
    tesekkurler hocam bu isimi gordu, zamanlamasini anlayamadim ama millionaire cityde zaten durmaksizin tiklasa da is gordugu icin problem olmadi, gece birakiyorum bilgisayari sabaha zengin :D ama zamanlamasini biliyorsan anlatman guzel olur hocam :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    by_kamu bunu yazdı:
    -----------------------------

    ghost mouse vardı hocam onunla yapabilirsin.


    -----------------------------

    ghost mouse iyidir..
    süreli ya da repeatable olarak da kullanabilirsin. 


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuzZz
    BuzZz's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    BuzZz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Axife Mouse Recorder


    -----------------------------
    tesekkurler hocam bu isimi gordu, zamanlamasini anlayamadim ama millionaire cityde zaten durmaksizin tiklasa da is gordugu icin problem olmadi, gece birakiyorum bilgisayari sabaha zengin :D ama zamanlamasini biliyorsan anlatman guzel olur hocam :)


    -----------------------------

     

    rica ederim sırasıyla soyluyorum

    view

    options

    playback

    orda play back speed yazar ordan değiştir hızını  ve kackere tıklamasını istedigini


    her tırtılın göz yaşında bir kelebeğin mutluluğu saklanır..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    BuzZz bunu yazdı:
    -----------------------------

    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    BuzZz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Axife Mouse Recorder


    -----------------------------
    tesekkurler hocam bu isimi gordu, zamanlamasini anlayamadim ama millionaire cityde zaten durmaksizin tiklasa da is gordugu icin problem olmadi, gece birakiyorum bilgisayari sabaha zengin :D ama zamanlamasini biliyorsan anlatman guzel olur hocam :)

     


    -----------------------------

     

     

    rica ederim sırasıyla soyluyorum

    view

    options

    playback

    orda play back speed yazar ordan değiştir hızını  ve kackere tıklamasını istedigini


    -----------------------------

     

    playback speed derken saniye mi girecegiz hocam bi tam bi soylersen :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    arada ona buna yardım edin diyor sen o şekilde bırakıp pc yi yatıp uyusan o dalga motoru yüzünden alet boşa çalışmış olacak


    tahribat.com a can feda
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    http://img217.imageshack.us/img217/7859/sdasdsads.jpg

    Resim yeterli heralde, biraz pratik ol TBT müridisin :d

Toplam Hit: 5609 Toplam Mesaj: 25