3 Terabyte"Lık Harici Disk
-
Fabrik'in yeni harici diski Simple Tech Pro Duo, 3 terabyte'lık kapasitesiyle sınırları zorluyor.
Dahili HDD'lerin aksine taşınabilirliği dolayısıyla yoğun ilgi gören harici HDD'ler, sundukları devasa kapasiteleriyle de tüketicilerin rüyalarını süslüyor.Devasa kapasite konusunda artık sınırları zorlayan yeni Simple Tech Pro Duo, 3 terabyte'lık depolama alanıyla, ki bu rakam yaklaşık 3.000 GB'a tekabul ediyor, harici disklerin kapasite sınırını bir adım daha öteye taşıyor.
eSATA, FireWire 800, FireWire 400 ve USB 2.0 bağlantılarını destekleyen ve iki farklı 1.5TB'lık Pro disklerden oluşan Simple Tech Pro Duo'yu kullanan kullanıcılar, diledikleri takdirde aylık 4.95 Dolarlık bir kira bedeli ödemesi karşılığında, ürünün imalatçısı Fabrik şirketine ait olan ve 2GB depolama alanı sunan Ultime Backup sunucularından da tek tıklamayla faydalanabilecek. Böylelikle kullanıcılar verilerini hem harici diskine, hem de internetteki sunuculara kolay bir şekilde gönderebilecek.
Ürünün fiyatı ve satışa sunulacağı tarih konusunda ise şirket tarafından henüz bir açıklama yapılmadı.
-
Divx ve yüksek kalitede filmelerimi saklamak icin ideal bi kutu aslında ama kim bilir kaç liradan sürerler piyasaya .
iş gene bizim sata'ya kaldior :S
-
Satalarin tb liklarini almayin ama , 1tb hdd cikariyorlar 7200rpm de birakiyorlar.Buda diskin yavas olmasini sagliyor + islemciyi amele konumuna sokuyor.Ne zaman ki 10.000 rpm diskleri kullaniciya sunarlar tb boyutunda o zman alinir :D
-
ben ssd leri bekliom
-
oha one la :D
-
Pek harici sayılmaz:)
Boyutları neymiş bunun. -
Aştılar Bunlar Kendilerini.Bakalım daha neler çıkacak.Yakında bunu Flash Bellek halinede getirirler :D
-
ilk başlarda bu aygıtlar hep büyük boyutta çıkarılır daha sonra teknoloji geliştikçe cebe girmeye başlar aynen telefon gibi :D
Hatırlıyorum da ilk cep telefonları çok büyük ve ağırdı daha sonra küçüldükçe küçüldü
Yakında flash disklerin 10 tb lık olanlarını da çıkarırlarsa şaşırmamak lazım Teknoloji gelişiyor ve sınır tanımıyor artık
-
2 tane 1 tb lik disk var bizde. hani mini pc ler olurya onların kasaları kadar.ethernet üzerinden bağlı. Çokta işe yarıyo valla.
-
vay anasını.
-
sütün içindeki su oranını kim biliyo la? :|
