folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder 3 Terabyte"Lık Harici Disk



3 Terabyte"Lık Harici Disk

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ezzgi
    ezzgi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Dişi

    Fabrik'in yeni harici diski Simple Tech Pro Duo, 3 terabyte'lık kapasitesiyle sınırları zorluyor.

    Dahili HDD'lerin aksine taşınabilirliği dolayısıyla yoğun ilgi gören harici HDD'ler, sundukları devasa kapasiteleriyle de tüketicilerin rüyalarını süslüyor.

    Devasa kapasite konusunda artık sınırları zorlayan yeni Simple Tech Pro Duo, 3 terabyte'lık depolama alanıyla, ki bu rakam yaklaşık 3.000 GB'a tekabul ediyor, harici disklerin kapasite sınırını bir adım daha öteye taşıyor.

    eSATA, FireWire 800, FireWire 400 ve USB 2.0 bağlantılarını destekleyen ve iki farklı 1.5TB'lık Pro disklerden oluşan Simple Tech Pro Duo'yu kullanan kullanıcılar, diledikleri takdirde aylık 4.95 Dolarlık bir kira bedeli ödemesi karşılığında, ürünün imalatçısı Fabrik şirketine ait olan ve 2GB depolama alanı sunan Ultime Backup sunucularından da tek tıklamayla faydalanabilecek. Böylelikle kullanıcılar verilerini hem harici diskine, hem de internetteki sunuculara kolay bir şekilde gönderebilecek.

    Ürünün fiyatı ve satışa sunulacağı tarih konusunda ise şirket tarafından henüz bir açıklama yapılmadı.


    CeheNNem SınıRInda 1 SahİL KenTİnde YandıkÇA FerAHlıyorum..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Armigerovs
    Armigerovs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2008
    Erkek

    Divx ve yüksek kalitede filmelerimi saklamak icin ideal bi kutu aslında ama kim bilir kaç liradan sürerler piyasaya .

    iş gene bizim sata'ya kaldior :S


    Lay lay lay lay lay OOOOOOOOOOOO Türkiiiiiiiiyeeeeeee/CELEBRATE ORGINALITY
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Satalarin tb liklarini almayin ama , 1tb hdd cikariyorlar 7200rpm de birakiyorlar.Buda diskin yavas olmasini sagliyor + islemciyi amele konumuna sokuyor.Ne zaman ki 10.000 rpm diskleri kullaniciya sunarlar tb boyutunda o zman alinir :D

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    ben ssd leri bekliom
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    oha one la :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    Pek harici sayılmaz:)

    Boyutları neymiş bunun.

    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek
    Aştılar Bunlar Kendilerini.Bakalım daha neler çıkacak.Yakında bunu Flash Bellek halinede getirirler :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    ilk başlarda bu aygıtlar hep büyük boyutta çıkarılır daha sonra teknoloji geliştikçe cebe girmeye başlar aynen telefon gibi :D

    Hatırlıyorum da ilk cep telefonları çok büyük ve ağırdı daha sonra küçüldükçe küçüldü

    Yakında flash disklerin 10 tb lık olanlarını da çıkarırlarsa şaşırmamak lazım Teknoloji gelişiyor ve sınır tanımıyor artık


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    2 tane 1 tb lik disk var bizde. hani mini pc ler olurya onların kasaları kadar.ethernet üzerinden bağlı. Çokta işe yarıyo valla.

    Naber la?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek
    vay anasını.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    sütün içindeki su oranını kim biliyo la? :|

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
Toplam Hit: 2765 Toplam Mesaj: 15