folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder 30 Yıl Sonra Tahribat?



30 Yıl Sonra Tahribat?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    meraba meraba Tariqat-ül Tahribat

    hiç değişmediii...


    matematik24.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    ahahaha little holy uslu olurda :D
    güçlü abininki  moruklara az hipnelik yapıyım der her türlü işkenceye hazır olun :D
    resim harika ötesi bu arada


    sırıtma la.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek
    muhtemelan buzulun emlak scriptini bitirerek foruma konu açdığı gün olacak. :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    elmasekeri bunu yazdı:
    -----------------------------
    muhtemelan buzulun emlak scriptini bitirerek foruma konu açdığı gün olacak. :)
    -----------------------------
    emlak kadar kafana taş düşsün elmaşekeri :D tüm tahribat seni yalasın :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek

    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------
    elmasekeri bunu yazdı:
    -----------------------------
    muhtemelan buzulun emlak scriptini bitirerek foruma konu açdığı gün olacak. :)
    -----------------------------
    emlak kadar kafana taş düşsün elmaşekeri :D tüm tahribat seni yalasın :D
    -----------------------------

     

    olmayan bi emlak sctipyi kadar taş düşse nolcak :) tüm tbt seni yalamasın.yazık milletin midesi kaldırmaz 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    HolyDemon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Abi eğer açık olursa 30 yıl sonra tahribat.com ben " HolyDemon " nickini oğluma yada kızıma ben gençliğimde bu sitede ortamım vardı bu sitede şöle oldu bu sitede böle oldu diye anlatıp üyeliğimi oğluma yada kızıma vericem.


    19 Ağustos 2037 Çarşamba Günü Bu Topic i Açıp Onlara Göstericem İnşallah...

     :)

     Oğluma Yada Kızıma Sevgilerle...

    Samet


    -----------------------------
    heytt be ne yazdın abi :D

    echo "imzanız özel karakter içermemelidir";
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imgesel
    imgesel's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    artık gerçek anlamda bir dünya markası oluruz bill gates de olür o zmna varisleride parayı yer çarur eder onun yerine geçeriz işte yha (amma fantazi oldu yha)

    yenenek olmadan resim <br> ÇİZİLEMEZ <br> çalışma olmadan yetenek <br> FAYDA ETMEZ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    Herhalde doganın tamamıyla aq oluruz bole tükenen türlerin sayısını sayamz duruma geliriz. Sonra ulkem bu kafayla giderse ne hallere duser:(( . Özellkle bu ikincisini görmek bana nasip olmasın

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    30 yıl sonra adminler adamı bilgisayardan döver .:) yazılan herşey otomatik olarak kanun koyucu tarafından taranır.5 dk da kapında bir polis bitebilir.amk her bok olur .şimdilerden kötü olur bence

    Temel adalettir .
Toplam Hit: 12060 Toplam Mesaj: 60