300 Mühendis..
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
10 numara fakat konu baltalamak gibi oalcak ama niçin tbtden üstünden izleyemiyoruz direk youtubedan izleyin diyor tbtden açmıyor sorun bende mi herkezde mi
-----------------------------bende de aynı oldu
-
Süper!!!...
-
antivir-US bunu yazdı:
-----------------------------
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
10 numara fakat konu baltalamak gibi oalcak ama niçin tbtden üstünden izleyemiyoruz direk youtubedan izleyin diyor tbtden açmıyor sorun bende mi herkezde mi
-----------------------------bende de aynı oldu
-----------------------------video da sorun vardır bendede öle
-
Süper ya.. Harbi deli uydurmuşlar..
-
Sorun video da beyler linke tıklayıp izleyin
Embed'i vermiyor çözemedim
-
süper lan :D bunu seslendirmek lazım daha süper olur :D
