331. Dönem Fedaileri :)
-
Dün gece itibariyle sonuçları öğrenmiş bulunmaktayız... Jandarma olacam :)
Birliğim: MERSİN İL J. K.LIĞI MERSİN İÇEL
Jandarmalık iyimidir ? Burada Mersinli olan var mı? Tahribattan gidenler düştüğü yeri yazsın bi zahmet....
-
329.jandarma kısa dönem ben :) görevim kurye gidince sende ol tavsiye ederim.
-
1'İNCİ MKNZ. P. TUG. K.LIĞI DOĞUBEYAZIT AĞRI
-
Berg bunu yazdı:
-----------------------------
329.jandarma kısa dönem ben :) görevim kurye gidince sende ol tavsiye ederim.
-----------------------------Kurye mi :) o da ne ? Dede madem benden önce gitmişsin sorayım... Jandarma olarak askerlik yapmak daha mı farklı oluyor. Tavsiye edebileceğin birşeyler var mı?
-
vay anasını beaa. demek 331'ler gidiyor şimdi.benim zamanında (ben 15 ay yaptım) benimle birlikte 309 KD'ler vardı.ne kadar çabuk geçiyor zaman.dün gibi aklımda askerlik anılarım.oysaki aradan tam 2.5 sene geçti :S
-
ben mersinliyim muhtemelen lojmanlarda şehiriçinde nöbet tutucan kışlada mıntıka temizliği yav bitek talimler yorar hocam seni mersinde askerlik nispeten kolay olur çoğu ile göre
-
Tertip.
KARAMAN İL J. K.LIĞI KARAMAN
Bende Mersinliyim.Jandarmalık er olmaktan iyi yatakhaneleri falan daha temiz daha rahat diyolar.
Mersine düşenlerse çok şanslıları ki Mersinde kış diye bi mevsim olmaz.
-
T-Bag bunu yazdı:
-----------------------------
Dün gece itibariyle sonuçları öğrenmiş bulunmaktayız... Jandarma olacam :)
Birliğim: MERSİN İL J. K.LIĞI MERSİN İÇEL
Jandarmalık iyimidir ? Burada Mersinli olan var mı? Tahribattan gidenler düştüğü yeri yazsın bi zahmet....
-----------------------------Hocam Kebap Yer Orası
Çarşının Ortası lan :D
-
T-Bag bunu yazdı:
-----------------------------
Dün gece itibariyle sonuçları öğrenmiş bulunmaktayız... Jandarma olacam :)
Birliğim: MERSİN İL J. K.LIĞI MERSİN İÇEL
Jandarmalık iyimidir ? Burada Mersinli olan var mı? Tahribattan gidenler düştüğü yeri yazsın bi zahmet....
-----------------------------http://www.mersin.gov.tr/jandarma/tarihce.html
Şehrin tam ortasında kebap ötesi (biz şuna tantuni diyelim) bi yer.
-
bende jandarma olraktan diyorum ki çavuşları sınavla alıyorlar
normal er olursanız nöbet tutarsınız bol bol
kuryeliğe kapak atmaya çalışın:)
-
real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------
T-Bag bunu yazdı:
-----------------------------
Dün gece itibariyle sonuçları öğrenmiş bulunmaktayız... Jandarma olacam :)
Birliğim: MERSİN İL J. K.LIĞI MERSİN İÇEL
Jandarmalık iyimidir ? Burada Mersinli olan var mı? Tahribattan gidenler düştüğü yeri yazsın bi zahmet....
-----------------------------http://www.mersin.gov.tr/jandarma/tarihce.html
Şehrin tam ortasında kebap ötesi (biz şuna tantuni diyelim) bi yer.
-----------------------------Lan bi rahatlama geldi bi rahatlama geldi anlatmam :)
