331. Dönem Fedaileri :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    Dün gece itibariyle sonuçları öğrenmiş bulunmaktayız... Jandarma olacam :)

    Birliğim: MERSİN İL J. K.LIĞI MERSİN İÇEL

    Jandarmalık iyimidir ? Burada Mersinli olan var mı? Tahribattan gidenler düştüğü yeri yazsın bi zahmet....


    Oyun yeni başlıyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berg
    Berg's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek

    329.jandarma kısa dönem ben :) görevim kurye gidince sende ol tavsiye ederim.


    Ağaçlar Ayakta Ölür...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    1'İNCİ MKNZ. P. TUG. K.LIĞI DOĞUBEYAZIT AĞRI

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    Berg bunu yazdı:
    -----------------------------

    329.jandarma kısa dönem ben :) görevim kurye gidince sende ol tavsiye ederim.


    -----------------------------

    Kurye mi :) o da ne ? Dede madem benden önce gitmişsin sorayım... Jandarma olarak askerlik yapmak daha mı farklı oluyor.  Tavsiye edebileceğin birşeyler var mı?


    Oyun yeni başlıyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    vay anasını beaa. demek 331'ler gidiyor şimdi.benim zamanında (ben 15 ay yaptım) benimle birlikte 309 KD'ler vardı.ne kadar çabuk geçiyor zaman.dün gibi aklımda askerlik anılarım.oysaki aradan tam 2.5 sene geçti :S


    Gel bili bili gates
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    ben mersinliyim muhtemelen lojmanlarda şehiriçinde nöbet tutucan kışlada mıntıka temizliği yav bitek talimler yorar hocam seni mersinde askerlik nispeten kolay olur çoğu ile göre


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Tertip.

    KARAMAN İL J. K.LIĞI KARAMAN

    Bende Mersinliyim.Jandarmalık er olmaktan iyi yatakhaneleri falan daha temiz daha rahat diyolar.

    Mersine düşenlerse çok şanslıları ki Mersinde kış diye bi mevsim olmaz.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    T-Bag bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dün gece itibariyle sonuçları öğrenmiş bulunmaktayız... Jandarma olacam :)

    Birliğim: MERSİN İL J. K.LIĞI MERSİN İÇEL

    Jandarmalık iyimidir ? Burada Mersinli olan var mı? Tahribattan gidenler düştüğü yeri yazsın bi zahmet....


    -----------------------------

    Hocam Kebap Yer Orası

    Çarşının Ortası lan :D


    TURKCELL
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    T-Bag bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dün gece itibariyle sonuçları öğrenmiş bulunmaktayız... Jandarma olacam :)

    Birliğim: MERSİN İL J. K.LIĞI MERSİN İÇEL

    Jandarmalık iyimidir ? Burada Mersinli olan var mı? Tahribattan gidenler düştüğü yeri yazsın bi zahmet....


    -----------------------------

     

    http://www.mersin.gov.tr/jandarma/tarihce.html

    Şehrin tam ortasında kebap ötesi (biz şuna tantuni diyelim) bi yer.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    bende jandarma olraktan diyorum ki çavuşları sınavla alıyorlar

    normal er olursanız nöbet tutarsınız bol bol

    kuryeliğe kapak atmaya çalışın:)

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    real_agabey bunu yazdı:
    -----------------------------

    T-Bag bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dün gece itibariyle sonuçları öğrenmiş bulunmaktayız... Jandarma olacam :)

    Birliğim: MERSİN İL J. K.LIĞI MERSİN İÇEL

    Jandarmalık iyimidir ? Burada Mersinli olan var mı? Tahribattan gidenler düştüğü yeri yazsın bi zahmet....


    -----------------------------

     

    http://www.mersin.gov.tr/jandarma/tarihce.html

    Şehrin tam ortasında kebap ötesi (biz şuna tantuni diyelim) bi yer.


    -----------------------------

    Lan bi rahatlama geldi bi rahatlama geldi anlatmam :)


    Oyun yeni başlıyor...
Toplam Hit: 6306 Toplam Mesaj: 23