337. Kısa Dönemde Gidecek Müritler
-
sau_nightmare bunu yazdı:
-----------------------------hayırlı teskereler şimdiden gidecek arkadaşlara
bu arada 301. K.D. zorunuza gitmesin :P :D
-----------------------------
Aynen seri başı olmak iyidir :)) 301 K.D -
zaman nasil geciyor beaa..
309 kd etimesgut ankara 2.1.3
-
banada 65'inci Mknz. P. Tug. K.lığı LÜLEBURGAZ KIRKLARELi cıktı varmı bi bilgisi olan ?
-
theesesboy26 bunu yazdı:
-----------------------------
banada 65'inci Mknz. P. Tug. K.lığı LÜLEBURGAZ KIRKLARELi cıktı varmı bi bilgisi olan ?
-----------------------------amcaoğlu kırklarelinde yapmıştı kışın kıçımız donudu diyordu şu meşhur balkanlardan gelen soğuk hava ilk o taraflara uğruyor.
-
Arkadaşlar bende istihkam kısa dönem çıktım. 5'inci Kor. İs. A. K.lığı PINARHİSAR KIRKLARELİ
Varmı gören bilen burayı? Birde Bursa'dan en kolay nasıl ulaşırız buraya?
-
Benimde Jandarma kd er Çankırı çıktı. Tavsiyelerinize açığım
-
dargut bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar bende istihkam kısa dönem çıktım. 5'inci Kor. İs. A. K.lığı PINARHİSAR KIRKLARELİ
Varmı gören bilen burayı? Birde Bursa'dan en kolay nasıl ulaşırız buraya?
-----------------------------Moruk 5. kol ordu kırklareli, dağatımdan sonra aynı yere düşme ihtimalimiz var :))
şimdiden hayırlı teskeler üstad
-
SnipeTR bunu yazdı:
-----------------------------
dargut bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar bende istihkam kısa dönem çıktım. 5'inci Kor. İs. A. K.lığı PINARHİSAR KIRKLARELİ
Varmı gören bilen burayı? Birde Bursa'dan en kolay nasıl ulaşırız buraya?
-----------------------------Moruk 5. kol ordu kırklareli, dağatımdan sonra aynı yere düşme ihtimalimiz var :))
şimdiden hayırlı teskeler üstad
-----------------------------İnşallah diyelim dostum :)
Bütün gidicek arkadaşlara hayırlı teskereler
-
dargut bunu yazdı:
-----------------------------
SnipeTR bunu yazdı:
-----------------------------
dargut bunu yazdı:
-----------------------------
İnşallah diyelim dostum :)
Bütün gidicek arkadaşlara hayırlı teskereler
-----------------------------tabi yaa düşek, kol ordulara göre dağatım yapılıyor :)) belki düşeriz....
-
Hepsini okuyamadm Erzurum ya da Rizeye düşeniniz varsa haber verin . Elimden gelen yardımı yaparım
