folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 337. Kısa Dönemde Gidecek Müritler



337. Kısa Dönemde Gidecek Müritler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek
    sau_nightmare bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayırlı teskereler şimdiden gidecek arkadaşlara

     

    bu arada 301. K.D. zorunuza gitmesin :P :D


    -----------------------------
    Aynen seri başı olmak iyidir :)) 301 K.D

    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    zaman nasil geciyor beaa..

    309 kd etimesgut ankara 2.1.3


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theesesboy26
    theesesboy26's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek

    banada 65'inci Mknz. P. Tug. K.lığı LÜLEBURGAZ KIRKLARELi cıktı varmı bi bilgisi olan ?


    Gerek yok her sözü laf ile beyana. Bir bakış bin söz eder,bakıştan anlayana
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sau_nightmare
    sau_nightmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    theesesboy26 bunu yazdı:
    -----------------------------

    banada 65'inci Mknz. P. Tug. K.lığı LÜLEBURGAZ KIRKLARELi cıktı varmı bi bilgisi olan ?


    -----------------------------

    amcaoğlu kırklarelinde yapmıştı kışın kıçımız donudu diyordu şu meşhur balkanlardan gelen soğuk hava ilk o taraflara uğruyor.


    çok uzakta uzak denizlerde...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dargut
    dargut's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaşlar bende istihkam kısa dönem çıktım. 5'inci Kor. İs. A. K.lığı PINARHİSAR KIRKLARELİ 

    Varmı gören bilen burayı? Birde Bursa'dan en kolay nasıl ulaşırız buraya?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Benimde Jandarma kd er Çankırı çıktı. Tavsiyelerinize açığım


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    dargut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar bende istihkam kısa dönem çıktım. 5'inci Kor. İs. A. K.lığı PINARHİSAR KIRKLARELİ 

    Varmı gören bilen burayı? Birde Bursa'dan en kolay nasıl ulaşırız buraya?


    -----------------------------

    Moruk 5. kol ordu kırklareli, dağatımdan sonra aynı yere düşme ihtimalimiz var :))

    şimdiden hayırlı teskeler üstad


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dargut
    dargut's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    SnipeTR bunu yazdı:
    -----------------------------

    dargut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar bende istihkam kısa dönem çıktım. 5'inci Kor. İs. A. K.lığı PINARHİSAR KIRKLARELİ 

    Varmı gören bilen burayı? Birde Bursa'dan en kolay nasıl ulaşırız buraya?


    -----------------------------

     

    Moruk 5. kol ordu kırklareli, dağatımdan sonra aynı yere düşme ihtimalimiz var :))

    şimdiden hayırlı teskeler üstad


    -----------------------------

    İnşallah diyelim dostum :)

    Bütün gidicek arkadaşlara hayırlı teskereler

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    dargut bunu yazdı:
    -----------------------------

    SnipeTR bunu yazdı:
    -----------------------------

    dargut bunu yazdı:
    -----------------------------

    İnşallah diyelim dostum :)

    Bütün gidicek arkadaşlara hayırlı teskereler


    -----------------------------

     

    tabi yaa düşek, kol ordulara göre dağatım yapılıyor :)) belki düşeriz....

     


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Hepsini okuyamadm Erzurum ya da Rizeye düşeniniz varsa haber verin . Elimden gelen yardımı yaparım

Toplam Hit: 9268 Toplam Mesaj: 58