3D Bunshee (Gizemli Orman)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaslar mass effect oynayanlar bu karakteri bilirler, en korkunc ve en zor olen yaratiklardan birisidir :D usetelik dişi :D

    Proje Ozellikleri:

    *Program: Cinema 4D R15
    *Render Motoru: Physical Render
    *Render Suresi: 3dk.
    *Karakter: Bunshee (Mass Effects) Oyundan riplenmistir.
    *Teknik: Digital Matte Painting, Projectionman, UVMapping.
    *Dokular: CrazyBump programi ile hazirlanmistir.

    Final:

    shaban

     

    Stereo:

    shaban

    Gi pass:

    shaban

    Wire:

    shaban


    Shaban Interactive Pro.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Kim hamile bıraktı bunu ?


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı

    Kim hamile bıraktı bunu ?

    shepard :)


    Shaban Interactive Pro.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam cahilliğimi mazur gör

    tamam eline sağlıkta yaptığın her proje veya işi neden burda paylaşma gereği duyuyon

     


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    aliyk bunu yazdı

    hocam cahilliğimi mazur gör

    tamam eline sağlıkta yaptığın her proje veya işi neden burda paylaşma gereği duyuyon

     

    tasarim paylastikca guzeldir hocam. paylasmak icin yapiyorum zaten...


    Shaban Interactive Pro.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap

    güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur

    böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadar

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap

    güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur

    böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadar

    Yemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.

    Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap

    güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur

    böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadar

    Yemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.

    Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.

    aynen haklisin hocam. 150 tl ancak verirler. :S kendileri yapsinlar.


    Shaban Interactive Pro.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap

    güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur

    böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadar

    Yemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.

    Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.

    aynen haklisin hocam. 150 tl ancak verirler. :S kendileri yapsinlar.

    bence iyi fikir, yap abi parasını siktiret yay paylaşılsın sitelerde. yaptığın işin farklı sitelerde paylaşılmasını görmek keyif verir sana. isminde geçer sağda solda


    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    acemi-webci bunu yazdı
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap

    güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur

    böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadar

    Yemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.

    Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.

    aynen haklisin hocam. 150 tl ancak verirler. :S kendileri yapsinlar.

    bence iyi fikir, yap abi parasını siktiret yay paylaşılsın sitelerde. yaptığın işin farklı sitelerde paylaşılmasını görmek keyif verir sana. isminde geçer sağda solda

    hocam onun icin madenin plani gerek. ic yapisi fln. ona gore detayli bilgi gerek.


    Shaban Interactive Pro.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap

    güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur

    böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadar

    Yemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.

    Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.

    aynen haklisin hocam. 150 tl ancak verirler. :S kendileri yapsinlar.

    sakın yapma hocam

    yazmadım böyle birşey say

Toplam Hit: 4352 Toplam Mesaj: 25