3D Bunshee (Gizemli Orman)
-
Arkadaslar mass effect oynayanlar bu karakteri bilirler, en korkunc ve en zor olen yaratiklardan birisidir :D usetelik dişi :D
Proje Ozellikleri:
*Program: Cinema 4D R15
*Render Motoru: Physical Render
*Render Suresi: 3dk.
*Karakter: Bunshee (Mass Effects) Oyundan riplenmistir.
*Teknik: Digital Matte Painting, Projectionman, UVMapping.
*Dokular: CrazyBump programi ile hazirlanmistir.Final:

Stereo:

Gi pass:

Wire:

-
Kim hamile bıraktı bunu ?
-
Mustafa bunu yazdı
Kim hamile bıraktı bunu ?
shepard :)
-
hocam cahilliğimi mazur gör
tamam eline sağlıkta yaptığın her proje veya işi neden burda paylaşma gereği duyuyon
-
aliyk bunu yazdı
hocam cahilliğimi mazur gör
tamam eline sağlıkta yaptığın her proje veya işi neden burda paylaşma gereği duyuyon
tasarim paylastikca guzeldir hocam. paylasmak icin yapiyorum zaten...
-
hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap
güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur
böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadar -
DaveReed bunu yazdı
hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap
güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur
böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadarYemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.
Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.
-
BeyinAdam bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap
güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur
böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadarYemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.
Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.
aynen haklisin hocam. 150 tl ancak verirler. :S kendileri yapsinlar.
-
Dj_DooM3 bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap
güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur
böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadarYemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.
Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.
aynen haklisin hocam. 150 tl ancak verirler. :S kendileri yapsinlar.
bence iyi fikir, yap abi parasını siktiret yay paylaşılsın sitelerde. yaptığın işin farklı sitelerde paylaşılmasını görmek keyif verir sana. isminde geçer sağda solda
-
acemi-webci bunu yazdıDj_DooM3 bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap
güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur
böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadarYemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.
Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.
aynen haklisin hocam. 150 tl ancak verirler. :S kendileri yapsinlar.
bence iyi fikir, yap abi parasını siktiret yay paylaşılsın sitelerde. yaptığın işin farklı sitelerde paylaşılmasını görmek keyif verir sana. isminde geçer sağda solda
hocam onun icin madenin plani gerek. ic yapisi fln. ona gore detayli bilgi gerek.
-
Dj_DooM3 bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
hoca şu somadaki madendeki işçilerin gazdan nasıl öldükleriyle ilgili bir seneryo 3d çalışma yap
güncel birşey haber merkezlerine gönder iyi olur
böyle bir eksiklik gördüm medyada şuana kadarYemişim medyasını elli bin türlü grafik tasarımcıları var kendileri çizdirsinler o kadar para basıyorlar.
Doom yapıp gönderse teselli eder gibi avucuna 150 tl sıkıştırıp yallah etcekler.
aynen haklisin hocam. 150 tl ancak verirler. :S kendileri yapsinlar.
sakın yapma hocam
yazmadım böyle birşey say
