folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 3D Gözlükle 3 Boyutlu Göremiyorum



3D Gözlükle 3 Boyutlu Göremiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Normal derken derinlik falan yokmu? Eğer yoksa gözlüğü bi ters çevir öyle bak. Tersden kastım yeşil olan sağdaysa sola gelsin, soldaysa sağa..


    -----------------------------

    Aynen hocam derinlik yok işte.Ve yukardaki video'da bazı resimler normal olarak bile gözükmüyor.Mesela aşağıdaki resimi gözlüğü takınca aynı şekilde görüyorum.Bu resimi biraz farklı görmem gerekmiyor mu ? (gözlüğü ters çevirdim bir değiliklik yok)

    ss

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Normal derken derinlik falan yokmu? Eğer yoksa gözlüğü bi ters çevir öyle bak. Tersden kastım yeşil olan sağdaysa sola gelsin, soldaysa sağa..


    -----------------------------

     

    Aynen hocam derinlik yok işte.Ve yukardaki video'da bazı resimler normal olarak bile gözükmüyor.Mesela aşağıdaki resimi gözlüğü takınca aynı şekilde görüyorum.Bu resimi biraz farklı görmem gerekmiyor mu ? (gözlüğü ters çevirdim bir değiliklik yok)

    ss


    -----------------------------

     

    Buda red/cyan bir resim hocam benim gözlükle denedim gözüküyor. Senin elindeki gözlük tam olarak linkini attığın gözlükmü? Magenta/Green diyor..

     


    Altan naptın oğlum :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    pilini kontrol ettinmi?


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Normal derken derinlik falan yokmu? Eğer yoksa gözlüğü bi ters çevir öyle bak. Tersden kastım yeşil olan sağdaysa sola gelsin, soldaysa sağa..


    -----------------------------

     

    Aynen hocam derinlik yok işte.Ve yukardaki video'da bazı resimler normal olarak bile gözükmüyor.Mesela aşağıdaki resimi gözlüğü takınca aynı şekilde görüyorum.Bu resimi biraz farklı görmem gerekmiyor mu ? (gözlüğü ters çevirdim bir değiliklik yok)

    ss


    -----------------------------

     

    Buda red/cyan bir resim hocam benim gözlükle denedim gözüküyor. Senin elindeki gözlük tam olarak linkini attığın gözlükmü? Magenta/Green diyor..

     


    -----------------------------

    Evet hocam linkteki gözlük.Olayı anladım.Keşke bende red/cyan alsaydım :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    pilini kontrol ettinmi?


    -----------------------------

    Komik değil... Gülmedim kusura bakma mürid kardeşim...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ameros
    ameros's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek

    3d porno sitesi varmı


    Hepimiz Onaylanma Bağımlısı Keşleriz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    bende aldım kırmızı mavi gözlükte lcd lerde işe yaramıyomuş

    filmin 3 boyutlu olması önemli değil. izlediğin aletin 3d desteklemesi gerekiyor.

     

    yeni çıkan 3d led tvler var onlarda oluyor


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    hocam her filmin altinda saginda solunda hangi gozlukle izleyecegin yazar.fakat bazi filmler nvidia 3d vision benzeri bi 3d seysiyle cekiliyo(xpand falan) onlarda en az 120 hz monitor gerekiyo.bide ekranin refresh rate i cok dusukse hicbi 3d filmi izleyemiyosun sanirim.tam olarak nerden asagisinda calismiyolar bilmiyorum ama calismiyolar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    hocam renk körlüğü benzeri bişi olmasın sende ? Ayrıca göremeyen başka bi arkadaş daha tanıyorum, normal NVidia gözlükle bile 3D göremiyodu.

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
Toplam Hit: 5211 Toplam Mesaj: 20