3D Gözlükle 3 Boyutlu Göremiyorum
-
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Normal derken derinlik falan yokmu? Eğer yoksa gözlüğü bi ters çevir öyle bak. Tersden kastım yeşil olan sağdaysa sola gelsin, soldaysa sağa..
-----------------------------Aynen hocam derinlik yok işte.Ve yukardaki video'da bazı resimler normal olarak bile gözükmüyor.Mesela aşağıdaki resimi gözlüğü takınca aynı şekilde görüyorum.Bu resimi biraz farklı görmem gerekmiyor mu ? (gözlüğü ters çevirdim bir değiliklik yok)

-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Normal derken derinlik falan yokmu? Eğer yoksa gözlüğü bi ters çevir öyle bak. Tersden kastım yeşil olan sağdaysa sola gelsin, soldaysa sağa..
-----------------------------Aynen hocam derinlik yok işte.Ve yukardaki video'da bazı resimler normal olarak bile gözükmüyor.Mesela aşağıdaki resimi gözlüğü takınca aynı şekilde görüyorum.Bu resimi biraz farklı görmem gerekmiyor mu ? (gözlüğü ters çevirdim bir değiliklik yok)

-----------------------------Buda red/cyan bir resim hocam benim gözlükle denedim gözüküyor. Senin elindeki gözlük tam olarak linkini attığın gözlükmü? Magenta/Green diyor..
-
pilini kontrol ettinmi?
-
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Normal derken derinlik falan yokmu? Eğer yoksa gözlüğü bi ters çevir öyle bak. Tersden kastım yeşil olan sağdaysa sola gelsin, soldaysa sağa..
-----------------------------Aynen hocam derinlik yok işte.Ve yukardaki video'da bazı resimler normal olarak bile gözükmüyor.Mesela aşağıdaki resimi gözlüğü takınca aynı şekilde görüyorum.Bu resimi biraz farklı görmem gerekmiyor mu ? (gözlüğü ters çevirdim bir değiliklik yok)

-----------------------------Buda red/cyan bir resim hocam benim gözlükle denedim gözüküyor. Senin elindeki gözlük tam olarak linkini attığın gözlükmü? Magenta/Green diyor..
-----------------------------Evet hocam linkteki gözlük.Olayı anladım.Keşke bende red/cyan alsaydım :)
-
kafkafkaf bunu yazdı:
-----------------------------
pilini kontrol ettinmi?
-----------------------------Komik değil... Gülmedim kusura bakma mürid kardeşim...
-
3d porno sitesi varmı
-
bende aldım kırmızı mavi gözlükte lcd lerde işe yaramıyomuş
filmin 3 boyutlu olması önemli değil. izlediğin aletin 3d desteklemesi gerekiyor.
yeni çıkan 3d led tvler var onlarda oluyor
-
hocam her filmin altinda saginda solunda hangi gozlukle izleyecegin yazar.fakat bazi filmler nvidia 3d vision benzeri bi 3d seysiyle cekiliyo(xpand falan) onlarda en az 120 hz monitor gerekiyo.bide ekranin refresh rate i cok dusukse hicbi 3d filmi izleyemiyosun sanirim.tam olarak nerden asagisinda calismiyolar bilmiyorum ama calismiyolar.
-
hocam renk körlüğü benzeri bişi olmasın sende ? Ayrıca göremeyen başka bi arkadaş daha tanıyorum, normal NVidia gözlükle bile 3D göremiyodu.
