

3D Karakter Modelleme (Eylence Amaçlı)
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------sen önce Türkçe'yi öğren sonra 3d modelleme yap. Eğlence. eylence nedir ya? iyice bokunu çıkarttınız.
-----------------------------
haydaaa ak aceleyle yanlis yazmisim genelde turkce karakter kulanmam. buarada turkcemi sorgulayacak kisi sen degilsin. adam gibi yorum yap.
-----------------------------
kesinlik katılıyorum adamın türkçesini sen sorgulayamazsın -
arkdasla lutfen calismaya yorum yapin. :S
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
arkdasla lutfen calismaya yorum yapin. :S
-----------------------------eline sağlık güzel olmuş. bir de pmlere cevap versen :)
-
güzel olmuş.
ama hoca harbiden galaktik malaktik ayağına senin Türkçe iyice kaymış ahaha
-
Dostum güzel olmuş.Son zamanlarda kulağın çınladıysa bizdendir, irwayla seni konuşuyorduk :D
Başarılar tekrar, güzel bir çalışma olmuş.Şu anda ışıklandırma ve modelleme üzerine yorum yapamıyorum dönünce bakıca genel, kolay gelsin tekrar ;)
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
arkdasla lutfen calismaya yorum yapin. :S
-----------------------------
hacı bırak bunları galaktik ne alemde ondan haber ver bize :) -
burak_x bunu beğendi ::)
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------Dostum güzel olmuş.Son zamanlarda kulağın çınladıysa bizdendir, irwayla seni konuşuyorduk :D
Başarılar tekrar, güzel bir çalışma olmuş.Şu anda ışıklandırma ve modelleme üzerine yorum yapamıyorum dönünce bakıca genel, kolay gelsin tekrar ;)
-----------------------------
bira çınladı gibi :D eyvallah hocam ;) -
abi adam yaptigi guzel bir calismayi paylasmak istemis, herkes pokunu cikarmis aq. Bu ne ya herkes birbirinin yanlisini ariyor. Konu nerelere kadar dagilmis, burada hic kimse kimseyi teraziye koyup tartamaz, herkez de istedigi gibi konusur. Herkes ayri dunyalardan bahsediyor vallaha.....
-
canafar bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
arkdasla lutfen calismaya yorum yapin. :S
-----------------------------
hacı bırak bunları galaktik ne alemde ondan haber ver bize :)
-----------------------------
hocam bir gelisme oldugunda onceki actigim konuyu hortlatacam zaten ;)