3D Karanlik Calisma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    hmm.. güsel olmuş =) piano gerçekçi baya
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWRE
    EWRE's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    piyano güzel olmuş.... ama piyanisti çözemedim...

    karda iz bırakan makineye ne denir... karizmatik (fikret espri corp.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    hacı grafikler super ,, bnce sen oyun isine gir walla ii tutar solıımm

    Hayat Bizi 61 kenara...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    la adam bi deri bi kemik kalmış :D piyano çalan.
    resim güzel gerçekten koyu - karanlık tasarımları hep sevmişimdir.

    sanılanın aksine...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    haji, daha 5-6 isik daha eklemem gerkirdi, ozaman kaliteyi gor sen, ama nekadar isik okadar ksıntı :D cpu %100 le calisiyo.. bu pianonun 30 sn lik bir animasyon videosu icin 22 saat beklemem gerekiyo... 17 saat kaldi :D

    hem global illumunation ve ambient occlusion da acik diyil. onlarida dahil etsem sahneye super olur.. ama makine beni kisitliyo...


    Shaban Interactive Pro.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    Dj_Lethal bunu yazdı:
    -----------------------------

    haji, daha 5-6 isik daha eklemem gerkirdi, ozaman kaliteyi gor sen, ama nekadar isik okadar ksıntı :D cpu %100 le calisiyo.. bu pianonun 30 sn lik bir animasyon videosu icin 22 saat beklemem gerekiyo... 17 saat kaldi :D

    hem global illumunation ve ambient occlusion da acik diyil. onlarida dahil etsem sahneye super olur.. ama makine beni kisitliyo...


    -----------------------------
    Abü makinenin özellikleri ne?

    Not late for nothing
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    JOE bunu yazdı:
    -----------------------------
    Dj_Lethal bunu yazdı:
    -----------------------------

    haji, daha 5-6 isik daha eklemem gerkirdi, ozaman kaliteyi gor sen, ama nekadar isik okadar ksıntı :D cpu %100 le calisiyo.. bu pianonun 30 sn lik bir animasyon videosu icin 22 saat beklemem gerekiyo... 17 saat kaldi :D

    hem global illumunation ve ambient occlusion da acik diyil. onlarida dahil etsem sahneye super olur.. ama makine beni kisitliyo...


    -----------------------------
    Abü makinenin özellikleri ne?
    -----------------------------
    Abu makinem;

    P4 3.0GHZ HT LGA775 CPU

    Ggigabyte 800Mhz DDR2 Anakart

    2X 1GB DDR2 600Mhz Ram (Dual Kit)

    Ati Radeon X1300 Ekran karti

    250GB HDD.

    bu pc'yle hicbir bok yapilmiyor dostum... (render olarak)

     


    Shaban Interactive Pro.
Toplam Hit: 2365 Toplam Mesaj: 18