3Ds Max [Genel Konu]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    güzel konu :) http://turbobit.net/33whoaqsp2ax.html bu da chipin eğitim seti

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    önceki postta dna modelini görünce bende  yaptım

     

    cinema 4d


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    wert bunu yazdı

    önceki postta dna modelini görünce bende  yaptım

     

    cinema 4d

    Beğendim murid , renederi maxwellde aldığını varsayıyorum, çünkü 4d cinema bu tür bir render alımına göre zayıf kalıyor. 


    https://t.me/pump_upp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Esconda bunu yazdı
    wert bunu yazdı

    önceki postta dna modelini görünce bende  yaptım

     

    cinema 4d

    Beğendim murid , renederi maxwellde aldığını varsayıyorum, çünkü 4d cinema bu tür bir render alımına göre zayıf kalıyor. 

    cinema 4d advanced render hacı maxwell değil :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek
    wert bunu yazdı

    önceki postta dna modelini görünce bende  yaptım

     

    cinema 4d

    Hocam çok güzel olmuş, mini bir ders olarak bunu nasıl yaptığını anlatan video ya da döküman hazırlama imkanın var mı acaba?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek
    wert bunu yazdı
    tahta bunu yazdı

    Hocam programıda plug-in i de indirdim kurdum,biraz kurcaladım, netten derslere falan baktım da v-ray le başladığım için bana çok karışık geldi

    ilk etapta düzgün bi sonuç alamadım hatta hiç sonuç alamadım desem yeridir :D

    materyal ve ışık olayları çok farklı bu yüzden tam beceremedim ama olacak gibi :D

    Bu noktada siz üstadlara büyük iş düşüyor bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız çok seviniriz :D

    ufak çapta bir model yolla bana ben göstereyim sana 

    ama max yok bende 3ds obj felan yolla uzantısını

    http://yadi.sk/d/uzVTyBqq4PPBh

    Hocam bir evin iç ve dışı hazır bi model o kadar detaylı değil seni uğraştırmasın diye

    .OBJ formatında ama istersen diğer formatlarda da gönderebilirim

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    videolu anlatım yapacaksanız şu programı öneririm:

    http://kat.ph/usearch/BB%20FlashBack/

Toplam Hit: 4799 Toplam Mesaj: 28