3Ds Max [Genel Konu]
-
güzel konu :) http://turbobit.net/33whoaqsp2ax.html bu da chipin eğitim seti
-
önceki postta dna modelini görünce bende yaptım
cinema 4d

-
wert bunu yazdı
önceki postta dna modelini görünce bende yaptım
cinema 4d

Beğendim murid , renederi maxwellde aldığını varsayıyorum, çünkü 4d cinema bu tür bir render alımına göre zayıf kalıyor.
-
Esconda bunu yazdıwert bunu yazdı
önceki postta dna modelini görünce bende yaptım
cinema 4d

Beğendim murid , renederi maxwellde aldığını varsayıyorum, çünkü 4d cinema bu tür bir render alımına göre zayıf kalıyor.
cinema 4d advanced render hacı maxwell değil :D
-
wert bunu yazdı
önceki postta dna modelini görünce bende yaptım
cinema 4d

Hocam çok güzel olmuş, mini bir ders olarak bunu nasıl yaptığını anlatan video ya da döküman hazırlama imkanın var mı acaba?
-
wert bunu yazdıtahta bunu yazdı
Hocam programıda plug-in i de indirdim kurdum,biraz kurcaladım, netten derslere falan baktım da v-ray le başladığım için bana çok karışık geldi
ilk etapta düzgün bi sonuç alamadım hatta hiç sonuç alamadım desem yeridir :D
materyal ve ışık olayları çok farklı bu yüzden tam beceremedim ama olacak gibi :D
Bu noktada siz üstadlara büyük iş düşüyor bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız çok seviniriz :D
ufak çapta bir model yolla bana ben göstereyim sana
ama max yok bende 3ds obj felan yolla uzantısını
http://yadi.sk/d/uzVTyBqq4PPBh
Hocam bir evin iç ve dışı hazır bi model o kadar detaylı değil seni uğraştırmasın diye
.OBJ formatında ama istersen diğer formatlarda da gönderebilirim
-
videolu anlatım yapacaksanız şu programı öneririm:
