3.Ram Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buz_mavisi
    buz_mavisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    Arkadaşlar ben pc yi  formatladım içinde 2 gb ram la daha sonrada 1 gb lik daha takdım aynı ram fark yok takdım neyse pc açılmıyo:S çıkarıyom 3. rami açılıyo ama takıyom açılmıyo sizce nedendir bi çözüm önerisi olan varmı??


    Dur! Sus! Dinle! Kim Geliyooooorrrrr Kim Geliyoooooorrrr !..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KodlayanAdam
    KodlayanAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    ya taktığın ram bozuk yada anakartın 2gb tan fazlasına destek vermiyor gerçi öyle olsa yine açılır sadece 2gb olarak çalışır olması lazım büyük ihtimal ram bozuk. anakartın marka ve modeli ne ?


    Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buz_mavisi
    buz_mavisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    anakart asus P5KPL 4 ram slotu var desteklemese koymazlardı gibime geliyo ama bilmiyomki makine quad 6600


    Dur! Sus! Dinle! Kim Geliyooooorrrrr Kim Geliyoooooorrrr !..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KodlayanAdam
    KodlayanAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    anakartın 4 gb a kadar destek verio büyük ihtimal sonradan taktığın ram bozuktur


    Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Di ram lerin hepsini tek tek dene, hepsi teker teker calisiyosa. anakartinda uyum sorunu olabilir, veya remlerin Clock yani veri yolu hizi farkli olabilir. mesela birisi 633 mhz digeri 400 mz olursa calistirmas....


    Shaban Interactive Pro.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cous
    cous's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2007
    Erkek

    3 ram takman için ramlarin ddr3 bantında olması lazım die biliorm ben..


    cous. GraLL..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    ram bozuk olabilir aldığın yere götür bi kontrol etsinler

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    açılmadığında kasanın içindeki hoparlorden bipleme sesi geliyormu

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    eğer ram önce çalışıyor format attıktan sonra çalışmamaya başlamışsa biostan kaynaklanır işlemci ayarlarıyla oynamışmıydın


    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    işletim sistemin xp ise xp 2gb üstününü desteklemiyor


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emcyaman
    emcyaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    Windowsla alakası yok 32 bit işletim sistemleri 3 gb'tan fazla rami kullanamaz ama sadece kullanamaz çalışmaz değil gereksiz olur. Yani 32bit max 3. gb verimli olur  ama 3gb olursa dual channel çalışmaz ramlerin biri tabi işletim sistemin xp x64 edition veya 64 bit vista yada linux falansa tamam. Senin sorunun büyük ihtimal ramlerden son taktığının bozuk veya diğerleriyle uyumlu çalışamamasından kaynaklanıyor. Yani mesela iki ram 800 mhz dir ama son taktığın 667 mhz dir pc ramleri 800 de çalıştırmak ister diğer ram kaldıramaz pc açılmaz. Ayrıca q6600'e g31 chipset anakart mı alınır abicim ya Gülümse

Toplam Hit: 2561 Toplam Mesaj: 14