folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 4 Çekirdekte AMD 2007 De Liderliği Hedefliyor



4 Çekirdekte AMD 2007 De Liderliği Hedefliyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Amd Gibisi yok amq
    İntelin aQ!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    64 bit olayında nasıl amd üstün geldiyse çift cekirdek olayında intel(core2duo)üstün geldi bunları kıyaslamayalım simdi
    4cekirdekte kim üstün gelir orasını zaman gösterir marka fanatizmi yapmak yerine en iyisini almaya bakalım :)

    yalnız amd nin aq amd den bi bok olmaz gibi yorumlar kesinlikle salakça yorumlar eger intelin bugün amd gibi bir rakibi olmasaydı bırakın 4 çekirdeği 2 cekirdege daha gecmemiştik hala pentiumun ghz degerleriyle oynuoduk
    3.0ghz alıosun 2 ay sonra 3.2 2 ay sonra 3.4 vs vs sömürülüoduk hala

    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    yakında bi çay bardağı çekirdeği takacaklarmış:D


    intel gibisi var mı ya ne amdsi

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    intel celeron :p
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Type-R
    Type-R's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2006
    Erkek
    Yıllarca intel kullandım..

    Taki 2 Ay önce Teknosada bir görevliyle tanışana kadar bilgisayar alıcaktım adamla tam 3 saat muhabbet ettik o kadar ki muhabbetin son anlarında çevremize 10 kişi toplanmıştı..

    Adam sırf bana AMD nin gücünü göstericem diye sıfır kasa açtı kutudan :D

    ve şimdi AMD Athlon 3500+ 64 Bit kullanıyorum ve Intel'in artık yanına bile yaklaşmam..

    Ve Teknosadaki o görevliye buradan bir kez daha binlerce kez teşekkür ediyorum !

    AMD Forever ! :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Yıllardır intel ve motorolla (macintosh) kullanan biri olarak 2,5 sene önce AMD ile tanıştım.Bana verdiği his şudur AMD'nin

    Sanal bir hız.İnanılmaz hızlı sanal bir hız.Ama AMD intel kadar köklü bir firma olmadığı için her çıkan ürününüm yaklaşık 1 sene sonrası alınması taraftarıyım.Örnek: AMD 3500 64 bit box seneye yaklaşıyor belkide geçti şu aralar çok revaçta.

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Type-R
    Type-R's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2006
    Erkek
    8mm Katılıyorum sana

    Şu sıralar AMD 3500+ Ve 3800+ Aşırı revaçta olan ürünler.

    Çokta güzel ürünler bir 3500+ Kullanıcısı olarak bunu çok içten ve rahat söyliyebilirim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Bu arada 3500 ile 3800 arasında hiçbir fark yok :)

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Type-R
    Type-R's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2006
    Erkek
    3500+ 2.2 3800+ 2.4 olması lazım ne fark edicek ki zaten :D

    Arada birde 3700+ Var :D
Toplam Hit: 3915 Toplam Mesaj: 30