45.000TL'ye Araba Tavsiyeleriniz.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Fluance al dizel ve otomatik full paket alırsın gibime geliyor,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bordomavi
    bordomavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    düşünürsen arkadaşım 2009 honda civic satıyor 100binde ..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepInside
    DeepInside's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2014
    Erkek

    Hiç dallandırıp budaklandırmaya gerek yok skora rapid al tam belirttigin kriterlere göre. 

     

    DeepInside tarafından 04/Eyl/16 03:32 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Birkaç tavsiyem olacak.

    1. 2009-2010 lpg li 1.4 TSI Comfortline Passat lara bak derim. D segmenti araç ve Passat yani.

    2. 6-7 yaşlarında yeni kasa Astra Sedanlara da bakabilirsin. Tüplü 1.6 yada Dizel 1.3 CDTI

    3. 2010 ve üzeri 1.5 DCI Dizel Megane 3 Station Vagon yada Hatchback(Hatcback deyip geçmeyin bagajı fena değil), Privilege, Expression yada Grand Tourer bakabilirsin düşük km de Şöyle 50-60 bim-nde filan.

    4. 2010 ve üzeri 1.2 TSI Jetta da olur o fiyatlara düşürebilirsen.

     

    Şimdiden hayırlı kazasız sürüşler dilerim


    Not late for nothing
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostro
    mostro's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2011
    Erkek

    Şöyle bişi de var okuyun 

    http://www.yigitdedeoglu.com/gurcistan39dan-araba-almak.html


    imzadan imtina etti.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Hocalar yeni konu açmadan burdan devam edeyim.

    15K nakit param var. Engelli raporumdan dolayı ötv indiriminden yararlanabiliyorum. Sıfır bir araba almak istiyorum. 10-15K civarı da kredi çekebilirim. 

    Araçlardan pek anlamıyorum. Az yakan, baş ağrıtmayacak özellikle otomatik bi araç arıyorum. Neler önerirsiniz ?

     Dipcik: Arabayı aldıktan sonra 5 yıl satamıyorum. Uzun vadeli binmeyi düşünüyorum yılda 15-20bin km yaparım diye düşünüyorum

    cache tarafından 13/Eyl/16 15:24 tarihinde düzenlenmiştir

    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    2011 model Ford Focus var ben de. 2.5 yıldır kullanıyorum memnunum tavsiye ederim.


    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Aradığınız araba Ford Focus.. 


    Kendine İyi Bak ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    Bulabilirsen temiz jetta olabilir. 2. El piyasada tabi. Yakiti iyidir.

Toplam Hit: 3874 Toplam Mesaj: 30
araba araba