folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder 5 Ülkede Aynı Gece Deprem Ve Işık Hüzmesi Görüntüleri. Haarp ? Tesadüf ? Allahın İşi ?



5 Ülkede Aynı Gece Deprem Ve Işık Hüzmesi Görüntüleri. Haarp ? Tesadüf ? Allahın İşi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samurai
    samurai's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    bi ara yorumlara kedidir o kedi gibi saçma sapan şeyler yazanlar ban alıyordu, verilen cevaplar iyice sözlük moduna geçmiş


    Mart 31 cekiyorsa Tahribat napsin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackingo
    hackingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Gizemli ışık spiralinin sırrı çözüldü

    Gizemli%20ışığın%20sırrı%20çözüldü

     

     

     

     

     

     

     

    http://www.hurriyet.com.tr/planet/20718847.asp

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    http://rthaber.com/haber/201206088/Gokyuzunde-panik-yaratan-isik.html


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Bi haber sitesi meteorolojik olay der biri füze denemesi der

    maşallah hepsinde aynı zamanda olmuş..

    yaşadıklarımdan bildiğim tecrübelerim gereğince haberlere asla inanmam.. bi çok sefer gözümün önündeki örtbasları ve yalanları gördüm.

    meteorolojik olaysa 5 farklı ülkede aynı zamanlımı ? yada herkes aynısınımı gördü ?

    füze ise hadi azerbaycandan göründü diyelimde türkiye israildendemi göründü :)

    diyelimki füze dümdüz gidip bir anda durup burgu şeklinde uzaya doğrumu yöneliyo ?

    boş açıklama bunlar boş..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dejnclea
    dejnclea's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    HAARP gibi gelmedi bana. HAARP esnasında oluşan ışıkları falan aurora gibi tahayyül ettim hep. Allah'ın işi gibi da gelmedi. Ancak buna rağmen doğa olayı gibi da gelmedi. "Yarının bilimi, bugünün mucizesidir" tezinden hareketle Rusya'nın bir uzay programı olduğu şüphesi üzerinde duruyorum. Olayın ardından Rusya'nın hemen açıklama yaparak "balistik füze" kılıfı uydurmaya çalışmasından bunu şeyediyorum. Olayın perde arkasında UFO olur, hebelöpler olur falan bilinmez. Belki de UFO'dur, Rus hükümeti bu UFO'dan haberdardır ve örtbas etmek için bukılıfı uydurmuştur, kim bilir?

     

    ahhh ahh. Diyanet açıklama yaptı mı?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    dejnclea bunu yazdı:
    -----------------------------

    HAARP gibi gelmedi bana. HAARP esnasında oluşan ışıkları falan aurora gibi tahayyül ettim hep. Allah'ın işi gibi da gelmedi. Ancak buna rağmen doğa olayı gibi da gelmedi. "Yarının bilimi, bugünün mucizesidir" tezinden hareketle Rusya'nın bir uzay programı olduğu şüphesi üzerinde duruyorum. Olayın ardından Rusya'nın hemen açıklama yaparak "balistik füze" kılıfı uydurmaya çalışmasından bunu şeyediyorum. Olayın perde arkasında UFO olur, hebelöpler olur falan bilinmez. Belki de UFO'dur, Rus hükümeti bu UFO'dan haberdardır ve örtbas etmek için bukılıfı uydurmuştur, kim bilir?

     

    ahhh ahh. Diyanet açıklama yaptı mı?


    ----------------------------
    Diyanet aciklama yapsa nolur. Yapsa yapsa ufolara karsiyiz, fuzelere karsiyiz felan derler :)

    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    dun 20:40 da isik huzmesi gordum cok hizli gidiyormus gibi ucgen bir sekil almisti hizdan .

    ahaha ufo cikmis lan flan diye arkdasla dalga fln gectik arkds videoya aldi sonra 30 adim attik atmadik spiral sekiller yaparak bi anda kayboldu.

    konudaki videolara bakmadan yemin ederim yazdim bunlari simdi videolari izleyincede tuylerim diken diken oldu ayni seyi gormusuz bunun ne oldugunu

    bilmiyorum ama arastiracagim.

     


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek

    van depreminden öncede bu şekil hüzmeler görülmüştü. Haarp'ın işi olabilir mi acaba ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Haarp işi olabilir bencede ve ışık bir anda spiral şekil yaparak kayboluyor.Spiral şekli bazı deyimlere göre "intikam" demekmiş yani bu manaya gelirmiş. 

    Hava Makinası , ve intikam şekli.Bana görede bu bir yapay deprem oluşumları gibi geliyor. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    haarp deneyleri olduğuna adım gibi eminim..


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #herseycokguzelolacak
Toplam Hit: 6679 Toplam Mesaj: 56