5 Yaşında Anne Olmuş..
-
Sanal alem, dünyanın en küçük annesi ünvanını taşıyan Perulu Lina'yı tartışıyor.. İsmi Lina Medina... Perulu... 1939 yılındayken henüz 5 yaşındayken doğurarak 'en küçük anne' olarak tarihe geçti. Modern tıp, Perulu doktorların Lina ile ilgili hazırladığı dosyayı 68 yıl sonra yeniden açtı: 5 yaşındaki bir kız doğurabilir mi?.. İşte Dr. Gerardo Lozada'nın 1939'daki kayıtları
* And Dağları eteğinde yaşayan fakir anne, kızını karnında tümör var diye Pisco Hastanesi'ne getirdi.
* Kız 7.5 aylık hamileydi. 14 Mayıs 1939'da 2.7 kilo ağırlığında bir oğlu oldu.
* Doğum yapan küçük kız, bebeği yerine 'bez bebekle' oynadı...
* Bebeğe doktor Gerardo'nun adı verildi.
OĞLU "ABLASI" ZANNETTİ
Lina'nın babası gözaltına alındı. Ancak delil yetersizliğinden serbest kaldı. 'Öz annesi'ni 10 yaşına kadar ablası sanan Gerardo 40 yaşında ilik kanserinden öldü. Lina ise evlenip 1972'de tekrar anne oldu. Dosya 68 yıl sonra sanal aleme taşındı. Bazıları "montaj" derken, doktorların çoğuna göre geçerli tez şu: 5 yaş öncesi ergenliğe erişme ender de olsa rastlanabilir. Ancak hamilelikle sonuçlanması ve sağlıklı doğum mucize...Sabah

-
way bea
suç kızda deil
5 yaşındaki kıza bunu yapan ipnede
ama ilginç
-
KGD bunu yazdı:
-----------------------------way bea
suç kızda deil
5 yaşındaki kıza bunu yapan ipnede
ama ilginç
-----------------------------ewet sonuna kadar katılıyom
-
ben bu konuyu açacaktım ama tepki çekmekten korktum. Lütfen dövmeyin benii
-
peh peh 5 yaşında he bsg ak kolpanın bu kadarıda olmaz :P
-
bunun babası kim ?
-
Bu kıza yapan herkimse bulup kazığa oturtmak lazım
-
yalan olma ihtimali çok fazla. Hamilelik esnasında bir ortak yaşam var.Kadın hem kendi vücudunun ihtiyaçlarını hemde çocuğun ihtiyaçlarını karşımalı.Bi sürü vitamindir zarttır zurttur eksikliği.Var ve bu kadınlar aşağı yukarı 20-30 yaşlarında.Vücut hacimlerini düşünün. 5 yaşındaki kızın bebeğinin olma ihtimali oldukça zor.olsada ya kız ölür bi boklar olur yada çocuk ölür ama ikiside sağlıklı.
montajdır bence.
birde şu olay var. 5 yaşındaki bir kız ergenliğe girecek ve tecavüze uğrayıp hamile kalacak . olasılığı nedir bunun ?
-
sanmıyorum.... doğru olduğunu doğru olsa daha önceden duyardık + bir devrim olurdu diye düşünüyorum.
5 yaşında ergenlik çağına girmesi lazım... buda mümkün değil bence
photoshop olabilir bence
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------sanmıyorum.... doğru olduğunu doğru olsa daha önceden duyardık + bir devrim olurdu diye düşünüyorum.
5 yaşında ergenlik çağına girmesi lazım... buda mümkün değil bence
photoshop olabilir bence
-----------------------------
ortaokulda gazetede okumştm bu haberi öyle hatırlıyorum gibi hatta düşünüyodm yauw nasıl olmuş bunn çocuğu daa kendisi bebe bunun ve ben olabileceğine ihtimal veriyorum -
fiziksel olarak bu olamaz gibime geliyor... haydar dümene soralım...
