5+1 Hoparlör Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    2006 yılında kendime heves edip 5+1 hoparlör aldım ancak bir kere bile kullanamadım5 kolondan birden hiç ses gelmedi

    modeli voica bunu nasıl bağlayabilirim ben karmaşık birşey anlayamadım uğraştım uğraştım ama beceremedim  2 kolondan ses geliyor öbürlerinden hiç ses gelmiyor

     


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Ses kartın desteklemiyor olabilir?


    İmza...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek
    Hoperlorfen cikan kablolari tek kabloya donusturen bi aparat var. Onu kullanarak 5 hoporlorude stereo gibi kullanabilirsin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    sistem destekliyor

    bass üstündeki output girişlerine koşonları bağladım input ta taktığım kablonun 5 uzantısı var üstlerinde sl sw  ce sr fr fl yazıyor birde bunlardan ayrı olarak bilgisayara takılan kablo var bu kablonun iki çıkışı var arka tarafında bu 5 girişi bu iki girişe nasıl takarsam takayım  5 kolondan birden ses gelmiyor


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    hocam bi kere başıma gelmişti benim de.

    Belki tam bir bilgi veremeyecegm ama hatırladıgım kadarıyla söyleyeym.

    Öncelikle pcye giren siyah ve yeşil kabloyu dogru taktıktan sonra windowsun ses ayarlarından ses sistemini dogru seciyorsun.

    Sonra realtek mi artık ne varsa onun software inden efektlerden birini default veya none yapmak gerekiyordu.

    Evet saçma gibi duruyor ama böyle çözülmüştü ^^ Dedigin gibi ne şekilde denersek deneyelim en az 1 tanesinden ses gelmiyordu hiç.

    O efekt kısmında olay defaultsa none, none ise default yap.


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxxis39
    maxxis39's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam sana http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/stereo-3-5mm-kulaklik-jak-coklayici-by-kocaman-59277280 lazım 3 tane. Bilgisayara taktığın jakları buna takıp bunu da bilgisayarın jak yerine taktınmı tamamdır.


    ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    yanlış bağlantııı....

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam sana http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/stereo-3-5mm-kulaklik-jak-coklayici-by-kocaman-59277280 lazım 3 tane. Bilgisayara taktığın jakları buna takıp bunu da bilgisayarın jak yerine taktınmı tamamdır.


    -----------------------------

    elimde ondan bir tane var onunla 5 inden birden ses alamaz mıyım?


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    http://imageshack.us/photo/my-images/696/20120708136.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/51/20120708137.jpg/

    bunlar işte


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    mixer i aç, 2 speaker i bul, 5+1 speaker yap dene. genelde mixerden ayarlanır 5+1 ler ve kurulduktan sonra genelde default olarak 2 speaker calısır.


    Nerde o eski TBT...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    5+1 destekli film izliyorsan;

    realtek hoparlör yapılandırması 5.1 hoparlör olmalı ve girişlerden biri "arka" biri "ön" diğeri de "orta" olmalı

    stereo destekli film izliyor veya müzik dinliyorsan(ki müzikler zaten stereo)

    realtek hoparlör yapılandırması 5.1 hoparlör olmalı ve girişlerden ikisi "ön" diğeri de "orta" olmalı, (yani burada arka hoparlörü ön olarak göstereceksin)

Toplam Hit: 2201 Toplam Mesaj: 13