folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder 56 Saniyede 674 MB Download?



56 Saniyede 674 MB Download?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    usenet server ı aynı landa ise pekde inanılmaz bi rekor diil ....

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Anca izleriz...

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    O kadar abartmayın arkadaşlar, 800 mb bir veriyi, C den D ye ortalama ölçümde ben 18 Saniye gibi bir zaman limitinde transfer etmişimdir.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    ttnet bize 12 mb lik bağlantı verir ama 7 gb de kota veriri amk

    sokmen senin hdd nin özellikleri filan nedir ? 


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    Sokmayın kafanızı bılmedıgınız yere :) bokludur o arapların kıcları! Kafanıza yazık...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PirtakoZ
    PirtakoZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek

    Ben okulda 6dk da falan çekmiştim unbuntu yu :D

    Okulun uydusu ile anca o kadar oluo...

    ITU de okuyanlar daha da hızlı indiriolar sanırım.


    Yoksulluk korkusu ile ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Ancak Hayalimizde Göreceğimiz Birşey :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_leader
    blue_leader's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek
    invisible_1905 bunu yazdı:
    -----------------------------

    XmV bunu yazdı:
    -----------------------------
    benim bilgisayar c: den d: ye bile 56 saniyede 674 mb kopyalayamaz :D
    -----------------------------

    muhaha benimkide aynen.. 


    -----------------------------
    2 kere alıntı oluyor ama aynen benimkide a.q ne iştir

    SInıfı Geçme Derdinde İnş. Geçer AMİN !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lkereng
    lkereng's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

     Türk telekoma kafam girmesin çünkü

     

    ubuntuyu bnm pc tek dosya halinde (iso imajı) zaten 300k/s de indiriyor

    6 part a bölerek indirsek

    part başına 108,33333 düşer

    saniyede 300 kb indirdiğine göre her biri

    6dk da 6 part iner

    bunu hızlı indirme programıyla indirdiğini düşün (flash get)zaten orda değişik bir pro ile indiriyor

    4 dk. ya indirir

    Bnm internet hızım 2gb sınırsız +17 pc kullanıyor

    4gb sınırsız ve tek kullansaydım bende  1dk. indirirdim.

     

    Not :adam orda interneti yawaş olsaydı öle youtubeye wermezdi

    demekki hızlı bir tarifeye geçmiş ki, onuda sewinçten videoya çekmiş 

    Olabilir 

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PirtakoZ
    PirtakoZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek
    lkereng53 bunu yazdı:
    -----------------------------

     Türk telekoma kafam girmesin çünkü

     

    ubuntuyu bnm pc tek dosya halinde (iso imajı) zaten 300k/s de indiriyor

    6 part a bölerek indirsek

    part başına 108,33333 düşer

    saniyede 300 kb indirdiğine göre her biri

    6dk da 6 part iner

    bunu hızlı indirme programıyla indirdiğini düşün (flash get)zaten orda değişik bir pro ile indiriyor

    4 dk. ya indirir

    Bnm internet hızım 2gb sınırsız +17 pc kullanıyor

    4gb sınırsız ve tek kullansaydım bende  1dk. indirirdim.

     

    Not :adam orda interneti yawaş olsaydı öle youtubeye wermezdi

    demekki hızlı bir tarifeye geçmiş ki, onuda sewinçten videoya çekmiş 

    Olabilir 

     


    -----------------------------

     

    Hocam yanlışın var :)

    Teoride sen 4mbti bağlatı ile max sn de 512 kb indirebilirsin. İstediğin kadar parta böl max hızın deişmez.

    Ha host sana 300kb/sn den fazla sağlamıosa iki parça halinde indirirsin ama biri 212 biri 300 gibi bişi olur.

    sn de 512 kb indirirsen 2 sn de 1 mb yapar ki 700mb ı 1400 saniyede indirrsin bu da yaklaşık 23 dk yapar...

     

    Dirençleri hesaba katmıyorum bile...

     benim evde 1mbit var ben max 109kb ı görüyorum ama teoride bu 128kb tır. Ona göre yani ;)


    Yoksulluk korkusu ile ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü...
Toplam Hit: 4244 Toplam Mesaj: 26