56 Saniyede 674 MB Download?
-
usenet server ı aynı landa ise pekde inanılmaz bi rekor diil ....
-
Anca izleriz...
-
O kadar abartmayın arkadaşlar, 800 mb bir veriyi, C den D ye ortalama ölçümde ben 18 Saniye gibi bir zaman limitinde transfer etmişimdir.
-
ttnet bize 12 mb lik bağlantı verir ama 7 gb de kota veriri amk
sokmen senin hdd nin özellikleri filan nedir ?
-
Sokmayın kafanızı bılmedıgınız yere :) bokludur o arapların kıcları! Kafanıza yazık...
-
Ben okulda 6dk da falan çekmiştim unbuntu yu :D
Okulun uydusu ile anca o kadar oluo...
ITU de okuyanlar daha da hızlı indiriolar sanırım.
-
Ancak Hayalimizde Göreceğimiz Birşey :D
-
invisible_1905 bunu yazdı:
-----------------------------XmV bunu yazdı:
-----------------------------
benim bilgisayar c: den d: ye bile 56 saniyede 674 mb kopyalayamaz :D
-----------------------------muhaha benimkide aynen..
-----------------------------
2 kere alıntı oluyor ama aynen benimkide a.q ne iştir -
Türk telekoma kafam girmesin çünkü
ubuntuyu bnm pc tek dosya halinde (iso imajı) zaten 300k/s de indiriyor
6 part a bölerek indirsek
part başına 108,33333 düşer
saniyede 300 kb indirdiğine göre her biri
6dk da 6 part iner
bunu hızlı indirme programıyla indirdiğini düşün (flash get)zaten orda değişik bir pro ile indiriyor
4 dk. ya indirir
Bnm internet hızım 2gb sınırsız +17 pc kullanıyor
4gb sınırsız ve tek kullansaydım bende 1dk. indirirdim.
Not :adam orda interneti yawaş olsaydı öle youtubeye wermezdi
demekki hızlı bir tarifeye geçmiş ki, onuda sewinçten videoya çekmiş
Olabilir
-
lkereng53 bunu yazdı:
-----------------------------Türk telekoma kafam girmesin çünkü
ubuntuyu bnm pc tek dosya halinde (iso imajı) zaten 300k/s de indiriyor
6 part a bölerek indirsek
part başına 108,33333 düşer
saniyede 300 kb indirdiğine göre her biri
6dk da 6 part iner
bunu hızlı indirme programıyla indirdiğini düşün (flash get)zaten orda değişik bir pro ile indiriyor
4 dk. ya indirir
Bnm internet hızım 2gb sınırsız +17 pc kullanıyor
4gb sınırsız ve tek kullansaydım bende 1dk. indirirdim.
Not :adam orda interneti yawaş olsaydı öle youtubeye wermezdi
demekki hızlı bir tarifeye geçmiş ki, onuda sewinçten videoya çekmiş
Olabilir
-----------------------------Hocam yanlışın var :)
Teoride sen 4mbti bağlatı ile max sn de 512 kb indirebilirsin. İstediğin kadar parta böl max hızın deişmez.
Ha host sana 300kb/sn den fazla sağlamıosa iki parça halinde indirirsin ama biri 212 biri 300 gibi bişi olur.
sn de 512 kb indirirsen 2 sn de 1 mb yapar ki 700mb ı 1400 saniyede indirrsin bu da yaklaşık 23 dk yapar...
Dirençleri hesaba katmıyorum bile...
benim evde 1mbit var ben max 109kb ı görüyorum ama teoride bu 128kb tır. Ona göre yani ;)
