5LT Pet Şişeden Wireless Anten Yapımı
-
mesajım bulunsun =)
-
denemekte fayda var :)
-
Daft bunu yazdı
usta güzel paylaşım
+ bir öneri: 3g ile giriyororum (12 kb )
resimleri boyutlandırıp atsan imgur'a falan çok makbule olur, 5 dakikada açıldı sayfa :)
Hocam Opera kullan turbo modunu aç, yahut telefonun android/iphone ise ONAVO uygulamasını dene :)
-
denicem
-
istersen 3metre çapında anten yap verici uygun değilse bi işe yaramaz o anten. APleri bulması önemli değil bulur ama ordakilrein %70-80ine bağlanamaz. Sinyal arttırma konusunda sorun yok olabilir sinyal arttırır ama bu sefer de o folyoyu pürüzsüz yapmanız lazım yoksa verikaybı yaşarsınız öyle kırışık olmasın folyo
"Bu mantıkla gidelim ankaranın ortasına koyalım 50 metre yarı çapında bi anten ankaradaki tüm wifileri görsün o zaman" renegadealien
-
tencere kapağı daha pürüzsüz ve daha iyi sonuç veriyor. Üniversite hayatım boyunca tencere kapağı ile bu şekilde internet kullandım,
Odak hesabı var, onu da dikkate alabilirsiniz,
http://www.usbwifi.orconhosting.net.nz/catcurve.jpg
Bir de şu var, bu site zaten bu olayı başlatanlardı,
http://www.usbwifi.orconhosting.net.nz/
