6 Mayis !
-
Tam bağımsızlığı savunan coook kişi var ama deniz,hüseyin vs.. gibi dikkat cekmiyorlar illaki onlar gbi asılmak lazım galiba.
sırf komunist oldukları için sevmiyorum bu adamları benm görüşümdür tartışma cıkarmak niyetinde değilim faşizm ülkeyi satmak değildir yada birilerini kurşuna dizmek faşizm yaşanacak bir ortamı sağlamayı hedefler bunun için ise içeride ve dışarıda engeller kaldırılır amerikaya bağımlı olmak faşizme zaten terstir.
yinede allah rahmet eylesin hepsine.
-
Ciğerim yanıyor Yüreğim kanıyor Olmasaydı sonumuz böyle ....
-
"...Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
-
Önemli olan Ölmek değil geride ne bıraktığındır.. Allah rahmet eylesin..
-
saygıyla ve rahmetle anıyoruz
-
allah rahmet eylesin..
-
tam açıcaktım gece Banlanırım die açmadım
-
Görüşlerimiz apayrıda olsada inandığı ve savunduğu düşünce uğruna genç yaşta ölümü göze almış olduğundan dolayı saygı duyduğum bir kişidir ve inançlarım gereği ölüye saygım sonsuzdur Allah rahmet eylesin
-
adana01 bunu yazdı:
-----------------------------Görüşlerimiz apayrıda olsada inandığı ve savunduğu düşünce uğruna genç yaşta ölümü göze almış olduğundan dolayı saygı duyduğum bir kişidir ve inançlarım gereği ölüye saygım sonsuzdur Allah rahmet eylesin
-----------------------------
Görüşü başka olduğu için provokasyon yapmaya çalışan arkadaşlar.. şu adamın yaptığını yapamazmısınız? -
adana01 bunu yazdı:
-----------------------------Görüşlerimiz apayrıda olsada inandığı ve savunduğu düşünce uğruna genç yaşta ölümü göze almış olduğundan dolayı saygı duyduğum bir kişidir ve inançlarım gereği ölüye saygım sonsuzdur Allah rahmet eylesin
-----------------------------takdir ettim açıkçası (Y)
