6300 Veda Zamanı
-
Hocam madem ihtiyaç listen öyle uzun değil bence hiç uğraşma akıllı telefonla. Durduk yere hiç kullanmadığın ihtiyaçların oluşmaya başlar. Ne kadar özellik o kadar sıkıntı (bence)
-
Citizen bunu yazdıJiggSaw bunu yazdı
Android e geçiş yapacaksan ve biraz bütçeyi zorlayacaksan S3 mini yada S4 mini ... Tavsiyemdir ...
Senelerce 6300 dan sonra , cennete upgrade etmiş olursun kendını :Dadam :
Oyunlarla işim olmaz. Video pek çekmem. Sosyal ağlara sık girmem, tel den müzik dinlemem vs. Benim için önemli olan ekran netliği/çözünürlük, güzel fotoğraf çekmesi, kolay kullanımı, kesinlikle büyük veya köşeli keskin hatlara sahip olmaması, çabuk çizilip kırılıp dökülmemesidir.
yazmış.
Hacı biraz medenıyet görsun dedık :D
O zman bi tane 3310 baksın kendıne , yukardakı ozellıklere ıhtıyacı olmayan resımde cekmesın :D ekranı nettır ve kullanımı cok kolaydır zaten 3310 ların :D 90 yasında dedem bile kullanıyor :D -
Yok kesin android e geçeceğim. Atıcılık hobim var mesafe ölçümü için google maps falan lazım. Ayrıca şu müziği dinletiyon adını söyleyen proğramlar falan da ilgimi çekiyor. Fotoğrafı yine arazide kullanmak için istiyorum. o yüzden iyi kamera ve çözünürlük arıyorum. Oyun falan yüklemeyeceğm için yüksek bellek falan lazım değil. Model önerirseniz sevinirim.
-
karabudun bunu yazdı
Yok kesin android e geçeceğim. Atıcılık hobim var mesafe ölçümü için google maps falan lazım. Ayrıca şu müziği dinletiyon adını söyleyen proğramlar falan da ilgimi çekiyor. Fotoğrafı yine arazide kullanmak için istiyorum. o yüzden iyi kamera ve çözünürlük arıyorum. Oyun falan yüklemeyeceğm için yüksek bellek falan lazım değil. Model önerirseniz sevinirim.
Yine dıyorum Galaxy Age falan alacagına az paraya kıy hocam S3 mini yada S4 mini al :) veya S3 al ...
-
Tamam S3 miniyi incelemeye aldım.
-
karabudun bunu yazdı
Tamam S3 miniyi incelemeye aldım.
Fiyat Sınırın Ne?
-
o zaman general mobile discovery tavsiye ederim.
-
Citizen bunu yazdı
o zaman general mobile discovery tavsiye ederim.
+1 siddetle :)
-
Sınır yok ama dediğim gibi çok da yüksek fiyatlı olanlara da ihtiyacım yok. Discovery i biraz araştırdım ama genelde bir şüpheli yaklaşım var. Sanırım biraz zaman geçip kullanıcıların düşünceleri netleşmeli.
-
Citizen bunu yazdı
o zaman general mobile discovery tavsiye ederim.
3 4 gündür kullanıyorum abi. i5 işlemcili 6 gb ramli bilgisayarım var. İbine alet bilgisayarımdan hızlı amk
