6300 Veda Zamanı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    Hocam madem ihtiyaç listen öyle uzun değil bence hiç uğraşma akıllı telefonla. Durduk yere hiç kullanmadığın ihtiyaçların oluşmaya başlar. Ne kadar özellik o kadar sıkıntı (bence)


    Ha Ha!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    Citizen bunu yazdı
    JiggSaw bunu yazdı

    Android e geçiş yapacaksan ve biraz bütçeyi zorlayacaksan S3 mini yada S4 mini ... Tavsiyemdir ...


    Senelerce 6300 dan sonra , cennete upgrade etmiş olursun kendını :D

    adam :

    Oyunlarla işim olmaz. Video pek çekmem. Sosyal ağlara sık girmem, tel den müzik dinlemem vs. Benim için önemli olan ekran netliği/çözünürlük, güzel fotoğraf çekmesi, kolay kullanımı, kesinlikle büyük veya köşeli keskin hatlara sahip olmaması, çabuk çizilip kırılıp dökülmemesidir.

    yazmış.

    Hacı biraz medenıyet görsun dedık :D

    O zman bi tane 3310 baksın kendıne , yukardakı ozellıklere ıhtıyacı olmayan resımde cekmesın :D ekranı nettır ve kullanımı cok kolaydır zaten 3310 ların :D 90 yasında dedem bile kullanıyor :D


    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabudun
    karabudun's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Yok kesin android e geçeceğim. Atıcılık hobim var mesafe ölçümü için google maps falan lazım. Ayrıca şu müziği dinletiyon adını söyleyen proğramlar falan da ilgimi çekiyor. Fotoğrafı yine arazide kullanmak için istiyorum. o yüzden iyi kamera ve çözünürlük arıyorum. Oyun falan yüklemeyeceğm için yüksek bellek falan lazım değil. Model önerirseniz sevinirim.


    "Bugünden geru divanda, dergahta, bergahta, mecliste ve meydanda Türkçeden başka dil kullanılmayacaktır." KaramanoğluMehmet Bey - 1277 -
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    karabudun bunu yazdı

    Yok kesin android e geçeceğim. Atıcılık hobim var mesafe ölçümü için google maps falan lazım. Ayrıca şu müziği dinletiyon adını söyleyen proğramlar falan da ilgimi çekiyor. Fotoğrafı yine arazide kullanmak için istiyorum. o yüzden iyi kamera ve çözünürlük arıyorum. Oyun falan yüklemeyeceğm için yüksek bellek falan lazım değil. Model önerirseniz sevinirim.

    Yine dıyorum Galaxy Age falan alacagına az paraya kıy hocam S3 mini yada S4 mini al :) veya S3 al ...

     


    İmza YOK !!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabudun
    karabudun's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Tamam S3 miniyi incelemeye aldım.


    "Bugünden geru divanda, dergahta, bergahta, mecliste ve meydanda Türkçeden başka dil kullanılmayacaktır." KaramanoğluMehmet Bey - 1277 -
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    karabudun bunu yazdı

    Tamam S3 miniyi incelemeye aldım.

    Fiyat Sınırın Ne?


    İmza YOK !!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    o zaman general mobile discovery tavsiye ederim.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    logas
    logas's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2012
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    o zaman general mobile discovery tavsiye ederim.

    +1 siddetle :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabudun
    karabudun's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Sınır yok ama dediğim gibi çok da yüksek fiyatlı olanlara da ihtiyacım yok. Discovery i biraz araştırdım ama genelde bir şüpheli yaklaşım var. Sanırım biraz zaman geçip kullanıcıların düşünceleri netleşmeli.


    "Bugünden geru divanda, dergahta, bergahta, mecliste ve meydanda Türkçeden başka dil kullanılmayacaktır." KaramanoğluMehmet Bey - 1277 -
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    o zaman general mobile discovery tavsiye ederim.

    3 4 gündür kullanıyorum abi. i5 işlemcili 6 gb ramli bilgisayarım var. İbine alet bilgisayarımdan hızlı amk 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 2693 Toplam Mesaj: 21