6600 Pcsuite Arızası
-
merhaba arkadaslar telefonumla pc arasında bluetoothla bağlantı kuruyorum bluetooth normal çalısıyo fakat pcsuite bozukluk yapıyo sağ alt köşede bağlandı diye simge gözüküyo ama pcsuite girmek istediğimde böle bi makina suanda bağlı değildir diyo com ayarlarına herseye baktım fakat hala neden olduğunu bulamadım gözünüzü seviyim bi el atın konuya çok ihtiyacım var!!!
-
wizard kur
-
abü pc suit in yanında bi cd verilio onu yüklemeden çalışmaz
-
yog baba yüklemediğim kalmadı ama tık yog hala arastırıyom
-
koka hepsinde verilmiyo dai bu sene hepsine kodular mesela geçen sene 7610 aldığında pcsuite cd si yoktu nokia bişeys kuruo kendi
-
kaç gündür urasıyom hala tık yog
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=25528
-
zaten ben bunu verdiğin gün indirmiştim ama sorun hala devam ediyo
-
baboş denetim masasından "nokia connection manager"a bak ordan bluetooth kapatlmş olabilir onu aç yani bence büük ihtimal o yüzdendir
-
olmuyo olmuyo olmuyo a.q seyi pc suitin taaa değil ta a.q
-
ulan amma kastın be napcan pc suite bi bluetooth aleti al sende pc ne
Toplam Hit: 2535 Toplam Mesaj: 12
