7. Geleneksel İzmir Buluşması
-
bende geliyom amelecim :)
-
gelebilirim muhtemelen. benide ekleyin.
-
Gelebilme ihtimalim çook fazla.
Umarım hafta sonuna bişi çıkmaz.
-
izmirden daha yok kimse yok mu yhaa XD
-
Bende geliyorum, gelenlerden laptop getiren falan olursa o biçim filimler benden ;) Şaka biyana fotoğraf makinesi kesin olsun.
-
hocam biz iki kişi gelicez ekle benide
-
%75 geliyorum :)
-
Üniv. bitmeden böle bişey ayarlasaydık olurdu da..şimdi imkansız tabi 11 saatlik yoll :P
-
Türkçü kadro toplanmış :)
param olsa da gelsem mk :( ama beni çekmeyi düşünen varsa düşünebilirim :B
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------Türkçü kadro toplanmış :)
param olsa da gelsem mk :( ama beni çekmeyi düşünen varsa düşünebilirim :B
-----------------------------Bende O yuzden 3 aGustos yapalım dıom hem işlerimizdende kurtuluruz :| :S
Toplam Hit: 15266 Toplam Mesaj: 121
