folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 8 GB 1333 Mhz Ram Performans



8 GB 1333 Mhz Ram Performans

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    format atınca 7.4 oldu :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    2x4gb 1333 corsair ram lere, 7.1 vermiş bnm sistem , tabi son anda mecburen almak zorunda kaldığım anakartın 1333ü desteklememesi, 1066 da çalışması da bi etkendir heralde :D


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı

    2x4gb 1333 corsair ram lere, 7.1 vermiş bnm sistem , tabi son anda mecburen almak zorunda kaldığım anakartın 1333ü desteklememesi, 1066 da çalışması da bi etkendir heralde :D

    :) onlar 1066 calısıyo ondandır heralde hocam neyse zati iş görsün gerisi hikaye :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu ssd olayi nedir, hizli ve ufak boyutli diskler ayrica pahalilar, yalnizca isletim sistemini kurmak maksatli mi bunlar?


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Asker bunu yazdı
    MaviGozluDev bunu yazdı

    2x4gb 1333 corsair ram lere, 7.1 vermiş bnm sistem , tabi son anda mecburen almak zorunda kaldığım anakartın 1333ü desteklememesi, 1066 da çalışması da bi etkendir heralde :D

    :) onlar 1066 calısıyo ondandır heralde hocam neyse zati iş görsün gerisi hikaye :)

    ben 1333 anakart aldıydım aslında, sağolsun vatandan gelen ürün bozuk çıktı, llerinde de en ideal bu anakart vardı , pc yide acil kurmam lazım olduğundan aldım gitti, 1066 da yetiyo bana at koşturmuyoz sonuçta :D visual i photoshop u berbaer kullanayımda kasmadan yeter :D


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Anakartınız 1333 MHz hızı destekliyorsa RAM'leri verimli olarak kullanabilirsiniz. Ancak anakartınız 1066 MHz'den yukarısı için destek vermiyorsa RAM'leri değiştimenizin anlamı yok, 1333 MHz taksanız bile 1066 MHz verimi alırsınız.

    Benim dizüstü bilgisayarımda 3x4 GB 1600 MHz RAM var, Windows 7 puanı 7.8 olarak görünüyor. ASUS RAM olarak ne taktı bilmiyorum, önceki dizüstü bilgisayarlarımda hynix görmüştüm, belki yine hynix takmışlardır :P


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Ram ve SSD dedin mi OCZ gözüm başka birşey görmüyor :)

Toplam Hit: 1805 Toplam Mesaj: 18