8 Gb Ram Var 4 Gb Kullanıyor
-
Sorunu ram ların yerini değiştirerek çözdüm, bu nasıl bir saçmalıktır halen anlamış değilim,

-
bazı anakartlarda bunu duymuştum.Araştırdım benim 4 slotun ikisi 8 gb a kadar takılabiliyor,ikisi 4 gb a kadar destekliyor mesela..niye böyle yapmışlar bilmiyorum
-
İşletim sistemin 64 bit mi? Makinenin 64 bit olması yetmez.
-
Olgunisik bunu yazdıİşletim sistemin 64 bit mi? Makinenin 64 bit olması yetmez.
az resme bak :)
Aklıma gelen bütün öneriler yapılmış. Ram slotlarının diziliminin kullanılabilir ram miktarına etki ettiğini duymuştum. Ama nedir ne değildir bilemiyorum.
-
TaRuZ bunu yazdıOlgunisik bunu yazdıİşletim sistemin 64 bit mi? Makinenin 64 bit olması yetmez.
az resme bak :)
Aklıma gelen bütün öneriler yapılmış. Ram slotlarının diziliminin kullanılabilir ram miktarına etki ettiğini duymuştum. Ama nedir ne değildir bilemiyorum.
ramler marka model vs her yönden birebir aynı özelliklere sahip dizilim değişimi neden böyle birşeye sebep oldu ?
-
yunusdogan bunu yazdıTaRuZ bunu yazdıOlgunisik bunu yazdıİşletim sistemin 64 bit mi? Makinenin 64 bit olması yetmez.
az resme bak :)
Aklıma gelen bütün öneriler yapılmış. Ram slotlarının diziliminin kullanılabilir ram miktarına etki ettiğini duymuştum. Ama nedir ne değildir bilemiyorum.
ramler marka model vs her yönden birebir aynı özelliklere sahip dizilim değişimi neden böyle birşeye sebep oldu ?
Valla bende anlam veremedim onu ram ların dizilimini değiştirdim anında gördü çalışmaya başladı, bu arada 4 gb ram hıza bu kadarmı etki edermiş yav, :)
-
Robinson_Crusoe bunu yazdıyunusdogan bunu yazdıTaRuZ bunu yazdıOlgunisik bunu yazdıİşletim sistemin 64 bit mi? Makinenin 64 bit olması yetmez.
az resme bak :)
Aklıma gelen bütün öneriler yapılmış. Ram slotlarının diziliminin kullanılabilir ram miktarına etki ettiğini duymuştum. Ama nedir ne değildir bilemiyorum.
ramler marka model vs her yönden birebir aynı özelliklere sahip dizilim değişimi neden böyle birşeye sebep oldu ?
Valla bende anlam veremedim onu ram ların dizilimini değiştirdim anında gördü çalışmaya başladı, bu arada 4 gb ram hıza bu kadarmı etki edermiş yav, :)
Ram slotlarındaki dizilim konusunu sadece duymuştum ama ne mantıkla o şekilde ayarlandığını bilmiyorum. HDD lerdeki gibi primary master-primary slave gibi bir mantık var sanırım.
