folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 80' - 90' Lı Yıllarda Çocuk Olmak..



80' - 90' Lı Yıllarda Çocuk Olmak..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    Wine bunu yazdı
    ben arkadaşlarımı bulucam diye kaç mahalleyi dolaşıyordum günde :D okadar çoktuki sonunda buluyorduk akşam olmuş oluyordu tabi

     

     

    Maç yapcaz, arkadaşları toplucam diye kapı kapı dolaşırdım. Birde kapı da çalmazdık sokaktan bağırırdık cama çıksın diye. Altı üstü 30dk top oynucaz diye 2 saat adam toplamakla uğraşırdık.

     

    Boncuklu silaha lazer bantlayıp yarasa avına fılan çıkardık ulan ne günlerdi ya.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek
    RaAmLis bunu yazdı
    Wine bunu yazdı
    ben arkadaşlarımı bulucam diye kaç mahalleyi dolaşıyordum günde :D okadar çoktuki sonunda buluyorduk akşam olmuş oluyordu tabi

     

     

    Maç yapcaz, arkadaşları toplucam diye kapı kapı dolaşırdım. Birde kapı da çalmazdık sokaktan bağırırdık cama çıksın diye. Altı üstü 30dk top oynucaz diye 2 saat adam toplamakla uğraşırdık.

     

    Boncuklu silaha lazer bantlayıp yarasa avına fılan çıkardık ulan ne günlerdi ya.

    :D Kapının önüne gidipte anne anne 50 binlira at derdik :D 50 bin miydi tam hatırlamıyorumda meybuz alıyorduk işte okadar iyi değil hafızam düşük bir paraydı dandik varoş yiyecekleri alınabiliyordu anca :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Wine bunu yazdı
    RaAmLis bunu yazdı
    Wine bunu yazdı
    ben arkadaşlarımı bulucam diye kaç mahalleyi dolaşıyordum günde :D okadar çoktuki sonunda buluyorduk akşam olmuş oluyordu tabi

     

     

    Maç yapcaz, arkadaşları toplucam diye kapı kapı dolaşırdım. Birde kapı da çalmazdık sokaktan bağırırdık cama çıksın diye. Altı üstü 30dk top oynucaz diye 2 saat adam toplamakla uğraşırdık.

     

    Boncuklu silaha lazer bantlayıp yarasa avına fılan çıkardık ulan ne günlerdi ya.

    :D Kapının önüne gidipte anne anne 50 binlira at derdik :D 50 bin miydi tam hatırlamıyorumda meybuz alıyorduk işte okadar iyi değil hafızam düşük bir paraydı dandik varoş yiyecekleri alınabiliyordu anca :D

    2.500 Liraya ekmek aldığımı hatırlıyorum. İlk Sigaramı 100 bin liraya almıştım Asker Birinci Yeni Harman filan vardı :)) 

    Wine bi an Kırıkkale'li sandım seni yazılarından ondan sordum hacım :)

     

     

    u235 bunu yazdı

    Aga bu aynı isimle açılan 491751. başlık.

    Evet o zamanlarda çocuk olmak güzeldi ve daha orjinaldi hepimiz biliyoruz.Her başlıkda olduğu gibi modern çocukları eleştirmek var heralde sırada? :D

     

     

    Abi yeni nesil çocukları eleştirmeyin şu u236893482354813524 bozulsun bi :D

    mfatihbodur tarafından 29/Ağu/13 18:52 tarihinde düzenlenmiştir

    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı
    Wine bunu yazdı
    RaAmLis bunu yazdı
    Wine bunu yazdı
    ben arkadaşlarımı bulucam diye kaç mahalleyi dolaşıyordum günde :D okadar çoktuki sonunda buluyorduk akşam olmuş oluyordu tabi

     

     

    Maç yapcaz, arkadaşları toplucam diye kapı kapı dolaşırdım. Birde kapı da çalmazdık sokaktan bağırırdık cama çıksın diye. Altı üstü 30dk top oynucaz diye 2 saat adam toplamakla uğraşırdık.

     

    Boncuklu silaha lazer bantlayıp yarasa avına fılan çıkardık ulan ne günlerdi ya.

    :D Kapının önüne gidipte anne anne 50 binlira at derdik :D 50 bin miydi tam hatırlamıyorumda meybuz alıyorduk işte okadar iyi değil hafızam düşük bir paraydı dandik varoş yiyecekleri alınabiliyordu anca :D

    2.500 Liraya ekmek aldığımı hatırlıyorum. İlk Sigaramı 100 bin liraya almıştım Asker Birinci Yeni Harman filan vardı :)) 

    Wine bi an Kırıkkale'li sandım seni yazılarından ondan sordum hacım :)

     

     

    u235 bunu yazdı

    Aga bu aynı isimle açılan 491751. başlık.

    Evet o zamanlarda çocuk olmak güzeldi ve daha orjinaldi hepimiz biliyoruz.Her başlıkda olduğu gibi modern çocukları eleştirmek var heralde sırada? :D

     

     

    Abi yeni nesil çocukları eleştirmeyin şu u236893482354813524 bozulsun bi :D

    ilk postunda sen eleştirmişsin.Ayrıca ka1nsha ve erdemcakmakda elestirmis.O lafı söylemek için geç kalmışsın :D

    Valla benim kardeşimde aynı hacılar ama teknoloji yönetiyor artık.Biz sanki farklı mıyız bizde 10 saat pc başındayız :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek

    Aspirin diye bir oyun oynardık bazılarınız canavar der belki kovalardık milleti belli yerlerin dışına çıkmak yoktu çıkan yakalanmış sayılıyordu yakaladığın kişi senden oluyordu ve diğerlerini yakalamaya devam ediyorduk.

    Kemeri bir yere saklardık bulan diğerlerini kovalayıp vururdu onlara tutturabildiğine artık :)

    Simiiiiiiiiiitt diye bağırıp sesimiz kesildiğinde dayak yediğimizi günler de cabası :)


    Eskisi gibi değildir belki!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    Bir de şey vardı;

    Kurcukurcu (kurcuvar) Saklambacın büyüğü.

    bebemelik büyük abiler falan toplanırdık geceleri. gecekondu mahallesindeyiz tabi o yıllar,

    futboldaki kaleden çizerdık taşlarla yada  kireçle. sonra güçsüz yanı ufak yaşta olanlar kalede kalırdı sütten sayarlardı.

    buyukler ve  uyanık olanlar hızlı olanlar falan kaleden cıkardı.

    Oyun kısaca şöyle oynanırdı. 2 takım olurdu misal 10 kişiyiz 5 e 5 bölünürdük.

    kiremite tülürüp atardık yaş gelen  ebe olup yumulurdu saymaya :D

    sonra diğer ekip saklanırdı  ve saklanma aşamasında ebe olan ekip. 10par20par30par diye 100 e kadar sayardı.

    sayma bitene kadar diğer ekip saklanırdı.

    Ebeler kaleden çıkarken elimi ayağımı yağladım bağladım  dışarı çıktım diyerek çıkarlar (girerken de aynı cümle denir. demeden girersen  tekrar ebesin :D) çıktıktan sonra saklambaç gibi  saklanan ekip üyeleri aranır bulunan  olursa örn: Ruhii ye kurcu var dıye bagırır diğerleri de kaleye kacardı. kaçarken yakalanan olursa ebelerden tekrar  ebe sırası onlarda oluyordu.

    Tek tek yakalanınca  saklananlar onlar ebe oluyordu.

    çok eglencelıydı yavv. Gece geç saatlere kadar oynardık kimse de merak etmezdi o yıllarda sokaklar güvenliydi.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    wuhuuuuu bulvar gazetesinin ekindeki faztazi yazılarını okumak hahahaha. Şimdi nerdeee, ele ayağa düştü.


    Errare Humanum Est
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    o yıllarda çocuk olmak güzeldir ama genç olmak değil.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Abi benim arkadasla ortaktik tabi :) 1 cuval misketimiz vardi, mahalleye sporcu kagiti satardik, bisiklet ilk bende vardi BMX :) misket karsiligi bindirirdik. Ekinler toplandiktan snra kalan sap samanlari el arablariyla toplar getrrdik bizimkiler ekmek filan yapardi. Bide evde isim sehir, bom, korebe oynardik. Sabah ezanina kadar saklambac celik comak mahalle maclari of be :(( TBT saklambac bulusmasi yapalim mi lan :))

     

    Ayrica u23678595747 muridi de sohbete dahil ettik ebe o olsun sonradan geldi :P


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    ulan o değil de duman arabasının arkasından yardirip kosardik önümüzü hiç göremeden, iyi yine kafayı gözü o borulara sokmadik valla. bi de bisikletle peşine takılanlar vardı.

    -lan ben hiç bişey gormuyom
    -ehehe ben de gormuyom (bisikletli cochuq)
Toplam Hit: 5807 Toplam Mesaj: 42