

89 Pc Var Net Cafemde Sizce Hangi Programla Neler Yapılabilir?Düşünelim.Tartışalım. Uygulama Yapalım
-
Kardeşim ben tek başıma 4096 Kbps Adsl kullanıyorum yine de yetmiyo bazı şeylere....
Sen 91 Makineyi aynı moda kursan bi işe yaramaz. O dediğini Kasım 2003'te 34 adet P4/Xp makineyle denemiştim. 34 Makineye 2003 yılında 512 veriyodum.. Ve taktik işe yaramadı. Hackerboyz'un o zamanki tayfası şahittir bu olaya.
Ddos ta başrol bandwith indir. -
o baglantiyla hicbise yapilmaz, ddos fln ohooo, benim burdan tek makinadan yaptiim DDOS la senin ordan 89 + 3 makinadan yaptiin DDOS ayni olur ( Malum net baglantisi )hocam local olaylara yonlen, ne biliyim zip sifrelerini kir, md5 e brute cak... baska da benim aklima bise gelmiyo, yada arkadaslarini topla sabaha kadar LAN dan oyun oynayin... Olmadi tbt muridlerini cagir, ( hangi sehirdesin bilmem ama, bu saka zaten ) Geliriz takiliriz bi gece, sabaha kadar oyun oynariz, computerwolf dayanamaz o/c yapmaya kalkar fln aksiyon olur .P
-
hacılar nasıl oluyoda 89 pc aynı işlem için aynı anda kastırıyox a.q millet söölüyo ööle yap bööle yap atraksyon a.q hep yöntemi sööleyin la:D
war benimde planlarım -
amele_2 wordlistleri bolup ayri makinalarda kirmaya calismak belki zaman acisindan kazanc olabilir diye dusunuyorum
-
şimdi xlan ben ööle demiyom mesela takedown filminde mitnick yapıyoduya hepsini bişi için kastırıyodu
o tarz bişi bi ara linuxta oluyo diye okumuştum 2-3-4 kasa tek pc gibi kullanılıyodu bunun gibi i olay warmı [ki wardır] warsa nasıl oluyo?
hani la bizim local ciler hani compü hani niksiz -
hattın az gelir hoca.uydudan felan baglantı al bence..
Toplam Hit: 4654 Toplam Mesaj: 17