

Android Swiftkey Kalvye Uygulamasında T9 Modu Varmı ?
-
iyi günler
general mobile discovery de ancak t9 modunda hızlı mesaj yazabiliyorum alışkanlık olmuş
kahrolası yeni klavye düzenine alışamadım hiç yazamıyorum
tam olarak istediğim aşağıdaki resimdeki gibi eski numara tuşalrı ile açılan bir klavye kullanmak
swiftkey 3 gündür kurcalıyorum bulamadım sanırım yok
eğer swiftkey de bu özellik yoksa andoridler için en iyi numaratik klavye hangisidir hangisi tavsiye edersniz ?
tamaı ile türkçe olması benim için önemli
herzaman herşeyin orjinali daha iyidir cümlesinden yola çıkarak kendi klavyesinide kurcaladım ama kendindede yok
istediğim klavye düzeni örneği aşağıdadır.

-
play.google.com/store/apps/details?id=net.cdeguet.smartkeyboardtrial&hl=tr
smart keyboard olacak.
swiftkeyde sözlüğe kelime ekleme çıkarma gibi bi seçenek yok mu?
-
çizeyim ufak telefonda banada lazım bu.
ayriyetten note'da swiftkey kullanıyorum , hocam söyle 2-3 gün kullandıktan sonra alışıyorsunuz.
zaten bir süre sonra sizin yerinize klavye yazıyor , tahmin olayı çok güzel , 4-5 kere tıklayarak cümle kuruyorsunuz.
girilen herşeyi kaydediyor otomatik düzeltmeside muazzam.
-
Prometheus bunu yazdı
play.google.com/store/apps/details?id=net.cdeguet.smartkeyboardtrial&hl=tr
smart keyboard olacak.
swiftkeyde sözlüğe kelime ekleme çıkarma gibi bi seçenek yok mu?
smart keyboarda var ancak türkçe karakter sıkıntısı var onun full olanı yükledimiştim geri sildim
swiftte düzeltme ekleme hafızaya alma özelliği var ama ben uyuz oluyorum böyle klavyelere kendimden geçiyorum
bana t9 şart :D
barış hocam zaten kullanıyorum ama gün geçtikçe sıkıntı basmaya başladı
geçen berna diye kıza betül yazdı swiftkey deli oldum mk rezillik çıkartıyor bazen
kurtulmam lazım :)
-
e ben swift kullanıyorum nerden düzelticez bulamadım
-
Prometheus bunu yazdı
e ben swift kullanıyorum nerden düzelticez bulamadım
sen mesaj yazarken tahminde bulunuyor ya o sırada istmedeğin tahmine uzun süre bas o tahmini hafızadan siliyor hocam
klavyenim üstündeki mesaj yazdığın sırada çıkan tahmin kelimelerinden bahsediyorum
zalimadam tarafından 30/Oca/14 11:06 tarihinde düzenlenmiştir -
siz büyük ihtimal boşluk ayarını yapmıyorsunuz.
oda kendi içindeki kelime ile yazdığınızı değiştiriyor.
berna yazınca , o kayıtlı değilse boşluk basınca "betül" e çeviriyor.

-
@zalim sağolasın bunu bilmiyordum. o kadar kurcaladım bulamadıydım.
@barış o ayarı yapmayan aynı gün programı kaldırır muhtemelen. öyle lanet birşey. belki ingilizcede iyidir de türkçeye hiç gitmiyor.
-
barış hocam o ayarı hhem orjinal klavyesinde hemde swiftkeyde yaptım zaten yoksa mesaj yazmak imkanız gibi birşey.
benim kafamı kurcalayan bukadar pahallı gözde başarılı bir programda nasıl olurda t9 olmaz?
en dandik klavyelerde bile var bu özellik yahu
Prometheus hocam rica ederim bende tesadüf buldum :)))))
zalimadam tarafından 30/Oca/14 11:31 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam bende de general mobile discovery var bende aynı sorunu yaşıyordum.
touchpal x bunu indir marketten sonra klavyeyi aç qwert şeklinde çıkacak klavyenin üstünde bi parmak işareti var onun yanında klavye seçenekleri var T12 yi seç tamamdır
-
baristbt bunu yazdı
siz büyük ihtimal boşluk ayarını yapmıyorsunuz.
oda kendi içindeki kelime ile yazdığınızı değiştiriyor.
berna yazınca , o kayıtlı değilse boşluk basınca "betül" e çeviriyor.

İş bankası sana benden önce mesaj atmış :D Senin ayrıcalığın ne bakiyim daha mı gençsin? :D