folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Android Swiftkey Kalvye Uygulamasında T9 Modu Varmı ?



Android Swiftkey Kalvye Uygulamasında T9 Modu Varmı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    iyi günler

    general mobile discovery de ancak t9 modunda hızlı mesaj yazabiliyorum alışkanlık olmuş

    kahrolası yeni klavye düzenine alışamadım hiç yazamıyorum

    tam olarak istediğim aşağıdaki resimdeki gibi eski numara tuşalrı ile açılan bir klavye kullanmak

    swiftkey  3 gündür kurcalıyorum bulamadım sanırım yok

    eğer swiftkey de bu özellik yoksa andoridler için en iyi numaratik klavye hangisidir hangisi tavsiye edersniz ?

    tamaı ile türkçe olması benim için önemli 

    herzaman herşeyin orjinali daha iyidir cümlesinden yola çıkarak kendi klavyesinide kurcaladım ama kendindede yok

    istediğim klavye düzeni örneği aşağıdadır.

    qwe

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    play.google.com/store/apps/details?id=net.cdeguet.smartkeyboardtrial&hl=tr 

    smart keyboard olacak.

    swiftkeyde sözlüğe kelime ekleme çıkarma gibi bi seçenek yok mu?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    çizeyim ufak telefonda banada lazım bu.

    ayriyetten note'da swiftkey kullanıyorum , hocam söyle 2-3 gün kullandıktan sonra alışıyorsunuz.

    zaten bir süre sonra sizin yerinize klavye yazıyor , tahmin olayı çok güzel , 4-5 kere tıklayarak cümle kuruyorsunuz.

    girilen herşeyi kaydediyor otomatik düzeltmeside muazzam.


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    play.google.com/store/apps/details?id=net.cdeguet.smartkeyboardtrial&hl=tr 

    smart keyboard olacak.

    swiftkeyde sözlüğe kelime ekleme çıkarma gibi bi seçenek yok mu?

    smart keyboarda var ancak türkçe karakter sıkıntısı var onun full olanı yükledimiştim geri sildim

    swiftte düzeltme ekleme hafızaya alma özelliği var ama ben uyuz oluyorum böyle klavyelere kendimden geçiyorum

    bana t9 şart :D

    barış hocam zaten kullanıyorum ama gün geçtikçe sıkıntı basmaya başladı 

    geçen berna diye kıza betül yazdı swiftkey deli oldum mk rezillik çıkartıyor bazen

    kurtulmam lazım :)


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    e ben swift kullanıyorum nerden düzelticez bulamadım


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    e ben swift kullanıyorum nerden düzelticez bulamadım

    sen mesaj yazarken tahminde bulunuyor ya o sırada istmedeğin tahmine uzun süre bas o tahmini hafızadan siliyor hocam

    klavyenim üstündeki mesaj yazdığın sırada çıkan tahmin kelimelerinden bahsediyorum

    zalimadam tarafından 30/Oca/14 11:06 tarihinde düzenlenmiştir

    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    siz büyük ihtimal boşluk ayarını yapmıyorsunuz.

    oda kendi içindeki kelime ile yazdığınızı değiştiriyor.

    berna yazınca , o kayıtlı değilse boşluk basınca "betül" e çeviriyor.

      


    http://www.leyladansonra.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    @zalim sağolasın bunu bilmiyordum. o kadar kurcaladım bulamadıydım.

    @barış o ayarı yapmayan aynı gün programı kaldırır muhtemelen. öyle lanet birşey. belki ingilizcede iyidir de türkçeye hiç gitmiyor.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    barış hocam o ayarı hhem orjinal klavyesinde hemde swiftkeyde yaptım zaten yoksa mesaj yazmak imkanız gibi birşey.

    benim kafamı kurcalayan bukadar pahallı gözde başarılı bir programda nasıl olurda t9 olmaz?

    en dandik klavyelerde bile var bu özellik yahu

    Prometheus hocam rica ederim bende tesadüf buldum :)))))

    zalimadam tarafından 30/Oca/14 11:31 tarihinde düzenlenmiştir

    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umitomas
    umitomas's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2013
    Erkek

    hocam bende de general mobile discovery var bende aynı sorunu yaşıyordum.

    touchpal x bunu indir marketten sonra klavyeyi aç qwert şeklinde çıkacak klavyenin üstünde bi parmak işareti var onun yanında klavye seçenekleri var T12 yi seç tamamdır


    Ben mi? Karakalemle çizilmiş gökkuşağı.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek
    baristbt bunu yazdı

    siz büyük ihtimal boşluk ayarını yapmıyorsunuz.

    oda kendi içindeki kelime ile yazdığınızı değiştiriyor.

    berna yazınca , o kayıtlı değilse boşluk basınca "betül" e çeviriyor.

      

    İş bankası sana benden önce mesaj atmış :D Senin ayrıcalığın ne bakiyim daha mı gençsin? :D

Toplam Hit: 4917 Toplam Mesaj: 18