folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Arcade Makinam Geldi (Eski Atari Makinası) Ss' Li



Arcade Makinam Geldi (Eski Atari Makinası) Ss' Li

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Ürünün tarafıma ulaşması bir kaç hafta önce gerçekleşti,

    Ancak bugün deneye bildim, uzun süredir böyle bir makina almak aklımdaydı, hayalimdeki makina ekranı kendi içinde olan ve atari salonlarındaki gibi kart lı olanlarındandı, ama atari salonlarında olanlar kartla çalışıyor ve oyunlarını bulmakta sıkıntılı ayrıca kart yansa bozulsa bir sürü iş, sonra bu sistemi görünce bunu almaya karar verdim bunun tv si içinde olanıda vardı ama bu sistem ile arasında hiç bir fark yok adam sadece tv yi kutuya sabitlemiş hepsi bu,

    Bende bu cihazı almaya karar verdim, cihazın özellikleri eski kara atari ve neo geo oyunlarının tamamı var yani atari salonlarındaki tüm oyunlar neredeyse var ya da benim sevdiğim oyunların tamamı var, ayrıca içinde ps1 oyunlarıda var, 2-3 ay sonra aldığım kişi ps 3 oyunları filanda eklerim abi dedi, ama benim işime yaramaz gibime geliyor, neyse cihazı tanıtayım tahribatta bu makinalara merakı olan arkadaşlar var,

    Artı yanları,

    Ürün kullanım açısından 10 üzerinden 5 yıldız alır son derece kullanışlı kolları düğmeleri filan harkulade gerçekten de atari salonlarında oynanıyormuş hissi veriyor,

    Kurdukları sistem iyi 1 yıl her şeyine garanti veriyorlar, 

    Hızlı ve sorunsuz bir cihaz,

    Çok ağır değil vga girişi olan her ekrana bağlana bilir, hdmi için se ayrı aparat almak gerekli,

    Eksi yanları,

    Cihazda sadece vga çıkışı var çok ısrar etmeme rağmen hdmi çıkışı yapın dedim yapamadılar ayrı apart ile kullanmak gerekli, çok fazla kablo karmaşası yaratıyor oda,

    Oyunu kaydetme yok, (gerçi atari salonlarından da kayıt edemiyorduk, :) )

    Tv de ekranı genişletme daraltma özelliği yoksa ekran kenarlarında boşluk kalıyor,

    İyi bilen kafa dengi arkadaş yoksa tek döğüşmek pek zevk vermiyor,

     

    Ben bu arkadaşlardan aldım, sizde fiyat alıp istediğiniz gibi yaptıra bilirsiniz dürüst güvenilir kişiler,

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-hobi-oyuncak-ticari-oyun-makinesi-7000-oyunlu-rakipsiz-ticari-slim-atari-makinasi-x-oyundunyasi-160571236/detay

     

    Ürün ile ilgili bir kaç görsel,

     

     

     

     

     

     

     

     


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Para çok geldi herhalde, ps4 vs almak varken sırf nostalji için buna para mı verilir

     

    hayırlı olsun

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Zengin olmak ne güzel bisey lan.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    Para çok geldi herhalde, ps4 vs almak varken sırf nostalji için buna para mı verilir

     

    hayırlı olsun

    Büyük Robinson hocam kendileri, verir tabi :D

    "benim kan grubum dünyadaki en kıymetli kan olan AB rh (+) olmasıydı" diyen adam yani :D

    Kaynak:

    http://www.tahribat.com/Forum-Bakir-Cubukla-Petrol-Altin-Su-Gomu-Bulma-Uzerine-Bi-Kac-Soru-196955/

     

    pcdoktor636 tarafından 20/Tem/14 04:03 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    hocam bu kesmezse 2 tane adam tutup onlara kol bağlatmayı düşünebilirsin böylece hem nostalji hem ps4 ü aynı anda yaşamış olursun :)

    hatta şu holigan sureyelilerden seçip istanbula hayır bile yapmış olabilirsin :)

    akmarky tarafından 20/Tem/14 04:03 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Kardeş payında büyük hilmi varya bence bu adamın hayat hikayesi :)

    Hayırlı olsun paranın meraklısı değiliz ama vatana millete faydalı zenginliklerinide görmez isteriz.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek

    vay aq

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    mataramasuko

    Eyvallah, Wii vardı verdim onu, xbox 360 var atıl bir köşede duruyor yanılmıyorsam 200 ün üzerinde de oyunu var, pazartesi hatırlatırsan resmini eklerim, ps almadım, bunlarla oynayınca kesinlikle eksi oyunların yeri başka bu oyunlardan aldığım zevki hiç bir oyun konsolundan almıyorum,

    NoToLeRaNcE

    Sende ol hayat herkese eşit,

    pcdoktor636

    :) :)

    akmarky

    Çekirdekten yetişmemişse kendini geliştiremez oyunların açıklarını taktiklerini bilemez, zaten aklımda şöyle bir şey var cafe gibi bir yer alacağım, içerisine sevdiğim oyunları müzikleri filmleri dizileri dolduracağım, sonra her hafta bir konu seçip o konu üzerine konuşup muhabbet edeceğim adamlar bulacağım kendi kafama göre bakalım memlekette kaç kişi çıkacak,

    zeybekustasi

    Benden esenlendi onlar,

    Ayrıca yapılan edilen hayır hasanet söylenmez, şuna inanırım ben veren el alan elden hayırlıdır,

     


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Geçen Robinson_Crusoe abimizin evine misafirliğe gittiğimde çektim. 

    mkyb tarafından 20/Tem/14 19:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    fakirler ölsün atariden selamlar demiycem çünkü çok eskidi bu yav :D


    Converse giyen uzaylı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ustura
    ustura's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam joyistik ve parçalarin marka ve modellerini yazma imkanın varmı :)

    ustura tarafından 20/Tem/14 05:42 tarihinde düzenlenmiştir

    itsin oglum sen adam degilsin
Toplam Hit: 8933 Toplam Mesaj: 47