Arcade Makinam Geldi (Eski Atari Makinası) Ss' Li
-
Ürünün tarafıma ulaşması bir kaç hafta önce gerçekleşti,
Ancak bugün deneye bildim, uzun süredir böyle bir makina almak aklımdaydı, hayalimdeki makina ekranı kendi içinde olan ve atari salonlarındaki gibi kart lı olanlarındandı, ama atari salonlarında olanlar kartla çalışıyor ve oyunlarını bulmakta sıkıntılı ayrıca kart yansa bozulsa bir sürü iş, sonra bu sistemi görünce bunu almaya karar verdim bunun tv si içinde olanıda vardı ama bu sistem ile arasında hiç bir fark yok adam sadece tv yi kutuya sabitlemiş hepsi bu,
Bende bu cihazı almaya karar verdim, cihazın özellikleri eski kara atari ve neo geo oyunlarının tamamı var yani atari salonlarındaki tüm oyunlar neredeyse var ya da benim sevdiğim oyunların tamamı var, ayrıca içinde ps1 oyunlarıda var, 2-3 ay sonra aldığım kişi ps 3 oyunları filanda eklerim abi dedi, ama benim işime yaramaz gibime geliyor, neyse cihazı tanıtayım tahribatta bu makinalara merakı olan arkadaşlar var,
Artı yanları,
Ürün kullanım açısından 10 üzerinden 5 yıldız alır son derece kullanışlı kolları düğmeleri filan harkulade gerçekten de atari salonlarında oynanıyormuş hissi veriyor,
Kurdukları sistem iyi 1 yıl her şeyine garanti veriyorlar,
Hızlı ve sorunsuz bir cihaz,
Çok ağır değil vga girişi olan her ekrana bağlana bilir, hdmi için se ayrı aparat almak gerekli,
Eksi yanları,
Cihazda sadece vga çıkışı var çok ısrar etmeme rağmen hdmi çıkışı yapın dedim yapamadılar ayrı apart ile kullanmak gerekli, çok fazla kablo karmaşası yaratıyor oda,
Oyunu kaydetme yok, (gerçi atari salonlarından da kayıt edemiyorduk, :) )
Tv de ekranı genişletme daraltma özelliği yoksa ekran kenarlarında boşluk kalıyor,
İyi bilen kafa dengi arkadaş yoksa tek döğüşmek pek zevk vermiyor,
Ben bu arkadaşlardan aldım, sizde fiyat alıp istediğiniz gibi yaptıra bilirsiniz dürüst güvenilir kişiler,
Ürün ile ilgili bir kaç görsel,









-
Para çok geldi herhalde, ps4 vs almak varken sırf nostalji için buna para mı verilir
hayırlı olsun
-
Zengin olmak ne güzel bisey lan.
-
mataramasuko bunu yazdı
Para çok geldi herhalde, ps4 vs almak varken sırf nostalji için buna para mı verilir
hayırlı olsun
Büyük Robinson hocam kendileri, verir tabi :D
"benim kan grubum dünyadaki en kıymetli kan olan AB rh (+) olmasıydı" diyen adam yani :D
Kaynak:
http://www.tahribat.com/Forum-Bakir-Cubukla-Petrol-Altin-Su-Gomu-Bulma-Uzerine-Bi-Kac-Soru-196955/
pcdoktor636 tarafından 20/Tem/14 04:03 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam bu kesmezse 2 tane adam tutup onlara kol bağlatmayı düşünebilirsin böylece hem nostalji hem ps4 ü aynı anda yaşamış olursun :)
hatta şu holigan sureyelilerden seçip istanbula hayır bile yapmış olabilirsin :)
akmarky tarafından 20/Tem/14 04:03 tarihinde düzenlenmiştir -
Kardeş payında büyük hilmi varya bence bu adamın hayat hikayesi :)
Hayırlı olsun paranın meraklısı değiliz ama vatana millete faydalı zenginliklerinide görmez isteriz.
-
vay aq
-
Eyvallah, Wii vardı verdim onu, xbox 360 var atıl bir köşede duruyor yanılmıyorsam 200 ün üzerinde de oyunu var, pazartesi hatırlatırsan resmini eklerim, ps almadım, bunlarla oynayınca kesinlikle eksi oyunların yeri başka bu oyunlardan aldığım zevki hiç bir oyun konsolundan almıyorum,
Sende ol hayat herkese eşit,
:) :)
@ akmarky
Çekirdekten yetişmemişse kendini geliştiremez oyunların açıklarını taktiklerini bilemez, zaten aklımda şöyle bir şey var cafe gibi bir yer alacağım, içerisine sevdiğim oyunları müzikleri filmleri dizileri dolduracağım, sonra her hafta bir konu seçip o konu üzerine konuşup muhabbet edeceğim adamlar bulacağım kendi kafama göre bakalım memlekette kaç kişi çıkacak,
Benden esenlendi onlar,
Ayrıca yapılan edilen hayır hasanet söylenmez, şuna inanırım ben veren el alan elden hayırlıdır,
-

Geçen Robinson_Crusoe abimizin evine misafirliğe gittiğimde çektim.
mkyb tarafından 20/Tem/14 19:23 tarihinde düzenlenmiştir -
fakirler ölsün atariden selamlar demiycem çünkü çok eskidi bu yav :D
-
hocam joyistik ve parçalarin marka ve modellerini yazma imkanın varmı :)
ustura tarafından 20/Tem/14 05:42 tarihinde düzenlenmiştir
