folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder A Rh (+) Kan Lazım.



A Rh (+) Kan Lazım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Üstad teknik olarak zor durumda kalınırsa öyle veriliyor.Bazı durumlarda aynı kan grubu bile kan veremiyor.Üstad denizlideyim ist olsam verirdim.Konu up...


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------

    adamın kan grubu A rh+ diye verilecek kanda A rh+ olmak zorun değil.

    0 rh+kan gurubunda olan biri  A+, B+, AB+ lere kan verebiliyo.

    benim grubum 0 rh+, bugn müsait değilim yarında anca akşam üstü 4 5 gibi çıkabilirim işten. eğer uyarsa ulaşayım?


    -----------------------------

    o sadece desrlerde öyle. yani çok çok zor durumda kalınmadıkça ikisini karıştırmazlar.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    helyum_pasha
    helyum_pasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2008
    Erkek

    mmrich bunu yazdı:
    -----------------------------

    kızılay ın deposu yok mu ya böle durumlar için?


    -----------------------------
    kızıLay ın deposunda oLsa biLe "iLLaki vardır" borç oLarak aLıyosun sonra tekrar senden kanını geri istiyo . . sonuç oLarak adam buLsaLarda aynı hesap kızıLay da . . tabi kızıLay daha erken o başka tabi . .

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------

    adamın kan grubu A rh+ diye verilecek kanda A rh+ olmak zorun değil.

    0 rh+kan gurubunda olan biri  A+, B+, AB+ lere kan verebiliyo.

    benim grubum 0 rh+, bugn müsait değilim yarında anca akşam üstü 4 5 gibi çıkabilirim işten. eğer uyarsa ulaşayım?


    -----------------------------

    o sadece desrlerde öyle. yani çok çok zor durumda kalınmadıkça ikisini karıştırmazlar.


    -----------------------------

    aynen savaş durumlarında ve olağan üstü durumlarda geçerli o 0 ın genel verici olması. aynı kanda bile ne kadar ince eleyip sık dokuyolar.

     


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LifeOwner
    LifeOwner's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

     Geçmiş Olsun


    Gerçek sadedir onu biz büyütür biz süsleriz ama o asla değişmez!!!!!!!!!!!!!!!!
Toplam Hit: 3962 Toplam Mesaj: 26