folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder A4tech Bloody V7 Anti Recoil Mause Test



A4tech Bloody V7 Anti Recoil Mause Test

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Aklkma girdin yeminle.

    Alacagim yokta alet saglam duruyo, aksam teknosdan alicam sanirim :(


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    şu ilk sayfalarda paylasılan linklerden tekinde yazılım güncelleyince farenin calısmadıgı gibi birşey okudum yada yanlıs anladım kıt ingilizcemle doğrumudur acep? yoksa cracklediklerindenmi öyle oluyormus? yazılım eski bendeki güncelleyeyim diyorum bloody2 var bende 5 cıkmıs


    imza
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı

    şu ilk sayfalarda paylasılan linklerden tekinde yazılım güncelleyince farenin calısmadıgı gibi birşey okudum yada yanlıs anladım kıt ingilizcemle doğrumudur acep? yoksa cracklediklerindenmi öyle oluyormus? yazılım eski bendeki güncelleyeyim diyorum bloody2 var bende 5 cıkmıs

    v5 de MMO RPG oyunlarda heal combo vs şeyler için güncelleme geldi hacım. bende v5 kullanıyorum bi takılma vs yok tabi mause dan mause a degisir hearalde o senin gördüğün crackli olnlar için sanırım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    kanıma girmeye başladın. benimkinin kablosu çok güzeldi-yine kumaş kaplı tabi- ama o kumaş attı hemen :) 

    Win 8.1 e geçtiğimde de yazılımını BSOD verdiği için yükleyemiyorum malesef o yüzden normal bi maustan farkı yok şu anda benim açımdan. 

    bide USB girişi boku yedi. bende eski bi klavyemdeki usbyi söküp buna lehimledim... bide mausun içinde ki bağlantısı da zamanla kopmuştu, onu da yeniledim. 

     

    vay amk. Logitech G500 almayın sakın :D


    Çok sıkılıyom
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    ugur0 bunu yazdı

    şu ilk sayfalarda paylasılan linklerden tekinde yazılım güncelleyince farenin calısmadıgı gibi birşey okudum yada yanlıs anladım kıt ingilizcemle doğrumudur acep? yoksa cracklediklerindenmi öyle oluyormus? yazılım eski bendeki güncelleyeyim diyorum bloody2 var bende 5 cıkmıs

    v5 de MMO RPG oyunlarda heal combo vs şeyler için güncelleme geldi hacım. bende v5 kullanıyorum bi takılma vs yok tabi mause dan mause a degisir hearalde o senin gördüğün crackli olnlar için sanırım.

    bloody5 için crack bulamadım, eski versiyonlar için mevcut lakin bunu kullanmaya basladıgımızdan eski versiyondakilerde mouse u görmüyor artık:D yani crackli bi versiyon fln kullanıyorsanız üst versiyona fln geçmeyin dönüşü olmuyor canlarım^^ 1000kullanımlık deneme olayı var bi deneyeyim onu ben, şu makroları pek kavrayamadım biraz kafa yorayım onlara da ona göre alırım artık bende lisans


    imza
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrkDvl
    DrkDvl's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2011
    Erkek

     bu mouse un yaptıgı şeye sprey deniliyor. ilk atışı kafadan başlatıp 2-3 mermi sonra aimi göğüse kadar çekip sağ sol yapıyosun mermilerin odaklanmasını sağlıyor. bunu da programla yapmak bana göre hileden farksızdır. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    ugur0 bunu yazdı

    şu ilk sayfalarda paylasılan linklerden tekinde yazılım güncelleyince farenin calısmadıgı gibi birşey okudum yada yanlıs anladım kıt ingilizcemle doğrumudur acep? yoksa cracklediklerindenmi öyle oluyormus? yazılım eski bendeki güncelleyeyim diyorum bloody2 var bende 5 cıkmıs

    v5 de MMO RPG oyunlarda heal combo vs şeyler için güncelleme geldi hacım. bende v5 kullanıyorum bi takılma vs yok tabi mause dan mause a degisir hearalde o senin gördüğün crackli olnlar için sanırım.

    bloody5 için crack bulamadım, eski versiyonlar için mevcut lakin bunu kullanmaya basladıgımızdan eski versiyondakilerde mouse u görmüyor artık:D yani crackli bi versiyon fln kullanıyorsanız üst versiyona fln geçmeyin dönüşü olmuyor canlarım^^ 1000kullanımlık deneme olayı var bi deneyeyim onu ben, şu makroları pek kavrayamadım biraz kafa yorayım onlara da ona göre alırım artık bende lisans

    ben satın aldım hacım 15 $ sınırsız kafam rahat :) 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    performans fiyat bakımından baya iyi ama uzunluğunu bilmiyorum ben kısa fare sevmiyorum bendede A4 tech Oyun mouse u var elime tam oturuyor diye ondan satın almıştım. 


    Living Death
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    Bende bugün bunu aldım şu ana kadar acaip güzel gidiyor anti-recoil tarzı olay bundada var acaip bişey laan bu mouse

    http://www.vatanbilgisayar.com/a4-tech-f7-f7-v-track-kablolu-gamer-mouse---kirmizi-siyah-desenli/productdetails.aspx?I_ID=60282

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Guncelleme.

    Aradan gecen bu kadar zamanda her teknolojik cihazimi kullandigim gibi bunu da hor kullandim hala ilk gunki gibi taş.

    Keyifli oyunlar :)

Toplam Hit: 16164 Toplam Mesaj: 49