A4tech Bloody V7 Anti Recoil Mause Test
-
Aklkma girdin yeminle.
Alacagim yokta alet saglam duruyo, aksam teknosdan alicam sanirim :(
-
şu ilk sayfalarda paylasılan linklerden tekinde yazılım güncelleyince farenin calısmadıgı gibi birşey okudum yada yanlıs anladım kıt ingilizcemle doğrumudur acep? yoksa cracklediklerindenmi öyle oluyormus? yazılım eski bendeki güncelleyeyim diyorum bloody2 var bende 5 cıkmıs
-
ugur0 bunu yazdı
şu ilk sayfalarda paylasılan linklerden tekinde yazılım güncelleyince farenin calısmadıgı gibi birşey okudum yada yanlıs anladım kıt ingilizcemle doğrumudur acep? yoksa cracklediklerindenmi öyle oluyormus? yazılım eski bendeki güncelleyeyim diyorum bloody2 var bende 5 cıkmıs
v5 de MMO RPG oyunlarda heal combo vs şeyler için güncelleme geldi hacım. bende v5 kullanıyorum bi takılma vs yok tabi mause dan mause a degisir hearalde o senin gördüğün crackli olnlar için sanırım.
-
kanıma girmeye başladın. benimkinin kablosu çok güzeldi-yine kumaş kaplı tabi- ama o kumaş attı hemen :)
Win 8.1 e geçtiğimde de yazılımını BSOD verdiği için yükleyemiyorum malesef o yüzden normal bi maustan farkı yok şu anda benim açımdan.
bide USB girişi boku yedi. bende eski bi klavyemdeki usbyi söküp buna lehimledim... bide mausun içinde ki bağlantısı da zamanla kopmuştu, onu da yeniledim.
vay amk. Logitech G500 almayın sakın :D
-
PanxeR bunu yazdıugur0 bunu yazdı
şu ilk sayfalarda paylasılan linklerden tekinde yazılım güncelleyince farenin calısmadıgı gibi birşey okudum yada yanlıs anladım kıt ingilizcemle doğrumudur acep? yoksa cracklediklerindenmi öyle oluyormus? yazılım eski bendeki güncelleyeyim diyorum bloody2 var bende 5 cıkmıs
v5 de MMO RPG oyunlarda heal combo vs şeyler için güncelleme geldi hacım. bende v5 kullanıyorum bi takılma vs yok tabi mause dan mause a degisir hearalde o senin gördüğün crackli olnlar için sanırım.
bloody5 için crack bulamadım, eski versiyonlar için mevcut lakin bunu kullanmaya basladıgımızdan eski versiyondakilerde mouse u görmüyor artık:D yani crackli bi versiyon fln kullanıyorsanız üst versiyona fln geçmeyin dönüşü olmuyor canlarım^^ 1000kullanımlık deneme olayı var bi deneyeyim onu ben, şu makroları pek kavrayamadım biraz kafa yorayım onlara da ona göre alırım artık bende lisans
-
bu mouse un yaptıgı şeye sprey deniliyor. ilk atışı kafadan başlatıp 2-3 mermi sonra aimi göğüse kadar çekip sağ sol yapıyosun mermilerin odaklanmasını sağlıyor. bunu da programla yapmak bana göre hileden farksızdır.
-
ugur0 bunu yazdıPanxeR bunu yazdıugur0 bunu yazdı
şu ilk sayfalarda paylasılan linklerden tekinde yazılım güncelleyince farenin calısmadıgı gibi birşey okudum yada yanlıs anladım kıt ingilizcemle doğrumudur acep? yoksa cracklediklerindenmi öyle oluyormus? yazılım eski bendeki güncelleyeyim diyorum bloody2 var bende 5 cıkmıs
v5 de MMO RPG oyunlarda heal combo vs şeyler için güncelleme geldi hacım. bende v5 kullanıyorum bi takılma vs yok tabi mause dan mause a degisir hearalde o senin gördüğün crackli olnlar için sanırım.
bloody5 için crack bulamadım, eski versiyonlar için mevcut lakin bunu kullanmaya basladıgımızdan eski versiyondakilerde mouse u görmüyor artık:D yani crackli bi versiyon fln kullanıyorsanız üst versiyona fln geçmeyin dönüşü olmuyor canlarım^^ 1000kullanımlık deneme olayı var bi deneyeyim onu ben, şu makroları pek kavrayamadım biraz kafa yorayım onlara da ona göre alırım artık bende lisans
ben satın aldım hacım 15 $ sınırsız kafam rahat :)
-
performans fiyat bakımından baya iyi ama uzunluğunu bilmiyorum ben kısa fare sevmiyorum bendede A4 tech Oyun mouse u var elime tam oturuyor diye ondan satın almıştım.
-
Bende bugün bunu aldım şu ana kadar acaip güzel gidiyor anti-recoil tarzı olay bundada var acaip bişey laan bu mouse
-
Guncelleme.
Aradan gecen bu kadar zamanda her teknolojik cihazimi kullandigim gibi bunu da hor kullandim hala ilk gunki gibi taş.
Keyifli oyunlar :)
