Abanılacak Bir Site Var Yardım Edelim
-
Kaligula = Ümit Turşak
Oy Verdim Hacı Allah Yardımcınız Olsun...
-
kazanırsak okula müzik odası yapılacaktır :D abanın ;)
-
Oy Attım Hocam Allah Kolaylık Versin :)
-
şu an 5.yiz..hadiin devam..
-
794 :D Bence 1. durumdakinden daha güzel söylüyor sizin kız :D
-
Bir oy da benden olsun. Şu an birinci olan grubun solistine de fena halde gıcık oldum.
-
1 oyda benden
-
k.bakmayın konuyu hortlatıyorum..ama onur meselesine döndü..hadiin şu işe bi el atak..
-
dostum özellikle baterist için bir oy kastım
kızda güzel sölüyo şarkıyı sesi hoş
hadi hepinize başarılar dilerim...
Toplam Hit: 4235 Toplam Mesaj: 20
