ABD Atatürk Ölünce Ne Yaptı??
-
Atatürk'ün mektup yolladıgı dogrudur. mektubun aslı bumu bilemeyecegim. ancak mektuptan ziyade Atatürk abd ile ilişkilere onem vermiştir. abd halkına ve devletine seslenen konusmalarıda vardır.
-
DkN bunu yazdı:
-----------------------------
Atatürk'ün mektup yolladıgı dogrudur. mektubun aslı bumu bilemeyecegim. ancak mektuptan ziyade Atatürk abd ile ilişkilere onem vermiştir. abd halkına ve devletine seslenen konusmalarıda vardır.
-----------------------------mektup yollamış olabilir ama o mektup bu mektubmu belli değil
Bana öğretilelere göre Atatürk böyle mektupyazmaz
-
la yok o anlamda değil
lafın gelişi aq
-
o 200 doları kıvırıp kıvırıp .... :D
Toplam Hit: 2199 Toplam Mesaj: 15
