ABD Yapımı Olmayan Oyunlar
-
Malum teknoloji ABD'de, bütün oyunlar ABD propagandası pompalıyor. İŞin geyiği gibi "bunlar hep ABD'nin oyunu".
Baba bu Rus'ların, Hindistanlıların, İtalyan, Fransız vs.. gibi ülkelerin yaptığı oyun yok mu ? Yada ABD'ye karşı oynanan ??
World in Conflict buldum, USSR (SSCB) Nato üslerinle savaşıyor falan. Kısmen company of heroes'a benziyor.
**
Başka bildiğiniz varsa savaş, sniper vs.. tarzı oyunlar (yada güzel olan ama ABD yapımı olmayan, ABD propagandası yapmayan ve hatta ABD'ye karşı) paylaşalım.
-
takipteyim.
-
Neden bole bi ihtiyac hissttin hocam merak ettim ?
-
World in Conflic Sierranın oyunu baya bildiğin Amerikan firmasıdır zaten Red Dawn'ın oyun versiyonu.
Aklıma ilk gelen Ubisoft var kendisi Fransız firması
Crytech Alman
-
takipteyim.
-
Metro 2033 var ukrayna yapımı 4A tarafından
-
crytek :) en azından sahipleri türk
-
angels_demos bunu yazdı
crytek :) en azından sahipleri türk
+1
-
Türk Telekom un sobee grubunun yaptığı oyunlar var bunlardan biri I can football.
Dünyadaki ilk ve tek 11 e 11 online futbol oyunuydu.
Istanbul kıyamet vakti aynı şekilde Türk yapımı bir oyun.Mount and blade yine dünyaca oynanan Türk yapımı bir oyun.
-
tam listedir beyler inceleyiniz: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Video_games_developed_in_Russia
babayarisi tarafından 11/May/14 16:59 tarihinde düzenlenmiştir -
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kategori:%C3%9Clkelerine_g%C3%B6re_video_oyunlar%C4%B1
mobilde mesaj düzenlemek işkence
