ABD"Nin Derdi Karadenize Gemi Sokmak!!
-
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------cnr437 bunu yazdı:
-----------------------------konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
-----------------------------savaş gemileriyle yardım taşıyo zatn
-----------------------------
tam donanımlı değildir ama ;)
-----------------------------maalesef öyle :(
-----------------------------Hem de ellerindeki en krallarından:)
Montrö sözleşmesine uymayan 2 büyük Hastane gemisine izin verilmedi, adamlar da sözleşmeye uygun SAVAŞ GEMİSİ geçirirler işte böyle:P
Belki de izin verilmeyeceğini bildiklerinden garantiye almışlardır kendilerini!
-
tekuna bunu yazdı:
-----------------------------konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
-----------------------------gemilerden birinden bir silah sesi karadenizin savas alanina donmesine yeter...
-----------------------------uçma bence
-
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
-----------------------------
bişey yapar meselesi değil.üstünlük sağlamak bir nevi kulak asmamak tr yi es geçme anlamı taşır -
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------tekuna bunu yazdı:
-----------------------------konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
-----------------------------gemilerden birinden bir silah sesi karadenizin savas alanina donmesine yeter...
-----------------------------uçma bence
-----------------------------
hocam neyin peşindesin? ne bu akp bağnazlığı?? o gemilerde savaş envarteri olarak nelerin olduğundan haberin var mı??Savaş gemisi değil dedin, savaş gemisi olduğunu öğrendin, bu sefer tam donanımlı değildir diyerek kıvırdın.. Bırakın bu işleri? Yeri geldiğinde eleştirmeyi bilin. abd kölesi olmayı eskiden sadece yöneticiler isterdi, şimdi yöneticilerle birlikte halkın bi bölümü de istemeye başladı.. Yazıklar olsun ne diyim
-
çanakkale geçildi ya ondan bu kuyruk acısı ^^
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------tekuna bunu yazdı:
-----------------------------konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
-----------------------------gemilerden birinden bir silah sesi karadenizin savas alanina donmesine yeter...
-----------------------------uçma bence
-----------------------------
hocam neyin peşindesin? ne bu akp bağnazlığı?? o gemilerde savaş envarteri olarak nelerin olduğundan haberin var mı??Savaş gemisi değil dedin, savaş gemisi olduğunu öğrendin, bu sefer tam donanımlı değildir diyerek kıvırdın.. Bırakın bu işleri? Yeri geldiğinde eleştirmeyi bilin. abd kölesi olmayı eskiden sadece yöneticiler isterdi, şimdi yöneticilerle birlikte halkın bi bölümü de istemeye başladı.. Yazıklar olsun ne diyim
-----------------------------evet haklısın. ben tam bir akp bağnazıyım. beynimi yıkamışlar benim. hiç bi gerçeği görmek istemiyorum.
demiyeceğim tabi. akp bağnazlığı falan değil. sadece abd yanlısı bir politika bizim için daha hayırlıdır ;)
-
o senin görüşün hocam.. gerçi sen rusya abd'nin eline vermek üzereyken "gürcüler 2 rus uçağını düşürmüş wuuu" diyenlerdendin sanırım..
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------
o senin görüşün hocam.. gerçi sen rusya abd'nin eline vermek üzereyken "gürcüler 2 rus uçağını düşürmüş wuuu" diyenlerdendin sanırım..
-----------------------------türkiye ne zaman ki kendine yetecek hale gelir o zaman amerikaya düşman olurum ;) şimdilik amerkanın yanında olmak iyi
-
hocam bu nasıl bi duz mantıktır?
bizim bu kadar abd uşağı olmamızın nedeni hep amerika yanında olmamızdan kaynaklanmadı mı? Öyle bi konuşman var ki, sanki abd bizim babamız biz bebeğiz bizi büyütüyo abd, ievkat gösteriyo biz buyuyunce bizi bırakacak kendi halimize yaşayacaz.. Kusura bakma da saf mısın hocam? abdnin yandaşı olup da tam bağımsızlığa geçiş yapmış ülke mi var dünyada??
abdnin pençesine düştükten sonra kendine gelme umutların varsa şimdiden unut onu.. ABD uşaklığı yapmadan bu günlere gelmiş bi ülke sorarsan hiç düşünme kuzeyine bak "Russia" diye bi ülke göreceksin
-
rusya yapması gerekeni yapıyor.he rusya bizi sever mi ? hayır.ama olsun.meydan okumalarına helal olsun diyorum.amerikan uşağı nato'nun sokmaya çalıştığı o gemiler, boğazdan geçerse, Türkiye'ye de yazıklar olsun !
