folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder ABD"Nin Derdi Karadenize Gemi Sokmak!!



ABD"Nin Derdi Karadenize Gemi Sokmak!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------

    cnr437 bunu yazdı:
    -----------------------------

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
    -----------------------------

    savaş gemileriyle yardım taşıyo zatn


    -----------------------------

     

     

    tam donanımlı değildir ama ;)
    -----------------------------

     

    maalesef öyle :(


    -----------------------------

    Hem de ellerindeki en krallarından:) 

    Montrö sözleşmesine uymayan 2 büyük Hastane gemisine izin verilmedi, adamlar da sözleşmeye uygun SAVAŞ GEMİSİ geçirirler işte böyle:P 

    Belki de izin verilmeyeceğini bildiklerinden garantiye almışlardır kendilerini! 


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    tekuna bunu yazdı:
    -----------------------------

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
    -----------------------------

    gemilerden birinden bir silah sesi karadenizin savas alanina donmesine yeter...


    -----------------------------

     

    uçma bence


    We can be more, we can be much more.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi
    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
    -----------------------------
    bişey yapar meselesi değil.üstünlük sağlamak bir nevi kulak asmamak tr yi es geçme anlamı taşır

    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------

    tekuna bunu yazdı:
    -----------------------------

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
    -----------------------------

    gemilerden birinden bir silah sesi karadenizin savas alanina donmesine yeter...


    -----------------------------

     

    uçma bence


    -----------------------------
    hocam neyin peşindesin? ne bu akp bağnazlığı?? o gemilerde savaş envarteri olarak nelerin olduğundan haberin var mı??

    Savaş gemisi değil dedin, savaş gemisi olduğunu öğrendin, bu sefer tam donanımlı değildir diyerek kıvırdın.. Bırakın bu işleri? Yeri geldiğinde eleştirmeyi bilin. abd kölesi olmayı eskiden sadece yöneticiler isterdi, şimdi yöneticilerle birlikte halkın bi bölümü de istemeye başladı.. Yazıklar olsun ne diyim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    çanakkale geçildi ya ondan bu kuyruk acısı ^^
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    alp bunu yazdı:
    -----------------------------
    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------

    tekuna bunu yazdı:
    -----------------------------

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    bir kaç gemiyle ne yapacak koca karadenizde. biraz mantıklı düşünün ya :| hayır yani savaş gemisi falan soksa gene neyse
    -----------------------------

    gemilerden birinden bir silah sesi karadenizin savas alanina donmesine yeter...


    -----------------------------

     

    uçma bence


    -----------------------------
    hocam neyin peşindesin? ne bu akp bağnazlığı?? o gemilerde savaş envarteri olarak nelerin olduğundan haberin var mı??

    Savaş gemisi değil dedin, savaş gemisi olduğunu öğrendin, bu sefer tam donanımlı değildir diyerek kıvırdın.. Bırakın bu işleri? Yeri geldiğinde eleştirmeyi bilin. abd kölesi olmayı eskiden sadece yöneticiler isterdi, şimdi yöneticilerle birlikte halkın bi bölümü de istemeye başladı.. Yazıklar olsun ne diyim


    -----------------------------

     

    evet haklısın. ben tam bir akp bağnazıyım. beynimi yıkamışlar benim. hiç bi gerçeği görmek istemiyorum.

    demiyeceğim tabi. akp bağnazlığı falan değil. sadece abd yanlısı bir politika bizim için daha hayırlıdır ;)


    We can be more, we can be much more.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    o senin görüşün hocam.. gerçi sen rusya abd'nin eline vermek üzereyken "gürcüler 2 rus uçağını düşürmüş wuuu" diyenlerdendin sanırım..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    alp bunu yazdı:
    -----------------------------
    o senin görüşün hocam.. gerçi sen rusya abd'nin eline vermek üzereyken "gürcüler 2 rus uçağını düşürmüş wuuu" diyenlerdendin sanırım..
    -----------------------------

    türkiye ne zaman ki kendine yetecek hale gelir o zaman amerikaya düşman olurum ;) şimdilik amerkanın yanında olmak iyi


    We can be more, we can be much more.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hocam bu nasıl bi duz mantıktır?

    bizim bu kadar abd uşağı olmamızın nedeni hep amerika yanında olmamızdan kaynaklanmadı mı? Öyle bi konuşman var ki, sanki abd bizim babamız biz bebeğiz bizi büyütüyo abd, ievkat gösteriyo biz buyuyunce bizi bırakacak kendi halimize yaşayacaz.. Kusura bakma da saf mısın hocam? abdnin yandaşı olup da tam bağımsızlığa geçiş yapmış ülke mi var dünyada??

    abdnin pençesine düştükten sonra kendine gelme umutların varsa şimdiden unut onu.. ABD uşaklığı yapmadan bu günlere gelmiş bi ülke sorarsan hiç düşünme kuzeyine bak "Russia" diye bi ülke göreceksin

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    rusya yapması gerekeni yapıyor.he rusya bizi sever mi ? hayır.ama olsun.meydan okumalarına helal olsun diyorum.amerikan uşağı nato'nun sokmaya çalıştığı o gemiler, boğazdan geçerse, Türkiye'ye de yazıklar olsun !

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
Toplam Hit: 4508 Toplam Mesaj: 22