Abdullah Öcalan(Eyfele Oturttum!)
-
Underzero'ya Sözüm Olmasa :) Çok Pis Bişe Diip Bişein Üzerine Oturttururdum Ama Nese Anlayın işte :) Beni Tanıyan Anlar Yaw :) khahfkjafksaf
-
hoja kicina soksaydin kuleyi keske bu ibnenin(=
-
ugur0 bunu yazdı:
-----------------------------
hoja kicina soksaydin kuleyi keske bu ibnenin(=
-----------------------------
Oha Dedim Noluoz En Son Gördüm Cevabın Bağlantısını :D
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
boydan oturt boydan girsin o o.çna
-----------------------------:D:D:D buna koptum hoca yaa
-
bunun başını deil başka bi yerini oturtcan bilader :D yanlış yapmışın =)
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
kulakları yok ! ama sanırım kulaklarını keserek işkence yapmışsın :p
-----------------------------
şahane yorum :D insan böyle alçak gönüllü olmalı :D -
liseye giderken youtube'da fuck turkey yazılı yunan videolarının altına küfürler saydırıyordum, ayasofya'ya yunan bayragı dikenlere laf yetiştiriodum, resim yaptın eline ne zikim geçti sıkıyosa gel al ayasoyfyayı diyodum.boşuna ugrastıgımı cok sonra anlamıstım
-
Sinirin bozulmadımı 15 20 dkka o adamın suratına baka baka iş yaparken ?
"piçin"
-
osman baydemir görse hasiktir derdi :D
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
osman baydemir görse hasiktir derdi :D
-----------------------------haha..:D
osman gaydemiride isteriz eyfelde..:)
