Abi Bu Nedir Ya ?
-
Böyle insanlar sayesinde bu günlere geldik,bu başımızda ki diktatöre rağmen,adam hala olayı chp'ye mal etmeye çalışıyor,ben ülkücüyüm,benim gibi binlerece ülkücü vardı o meydanda,binlerce bdpli vardı,herkes birbirine saygı gösterdi hiç bir sorun yaşamadık,bayrak falan da yakılmadı.Ama bu kitap okumaktan aciz,moron kitle varya,başbakanı gece 3 te otobüslere bindirip karşılamaya götürülen kitle,işte o kitle'nin tamamını burdaki 1 insana değişmem. Ülke eğitimsiz,cahil adamdan geçilmiyor.
-
zumsuk bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Bu millet olduktan sonra Tayyip ve yandaşları işiniz harbiden çok zor be
abi konuyu siyasete çekmezsek iyi olur, siyaset olarak açmadım çünkü.
Açıkçası bu yüreyi geniş kadının siyasetle bulanmasını istemedim. Anadoluda böyle milyonlarca ANA var.
Politikanın girdiği her yer bok oluyor.
Böyle insanların temiz yüreğinle, politikayı ayrı tutmaya çalışalım
Konunun Siyasetle zaten bir alakası yok ki yazdığımın zumsuk sonuçta bunca insan kimin yüzünden tepki veriyor orada çadır kurmuş orada gençler niçin ?? ve videoda da oradaki genç ne diyor teyzem dua et Allah bizleri tayyibin gazabından korusun diyor
SeRDaR tarafından 08/Haz/13 13:18 tarihinde düzenlenmiştir
yani demek istediğim yazdığım direk bu video ile bağlantılı bir durum
teyzeyi bir siyasi cepheye çeken bir yorumum olmadı zaten verilen tepkiler siyasi br tepki değil insalığın bir tepkisi olarak değerlendiriryorum
burada akp chp mhp vsvs de demedim -
Hay Allahım sen nelere kadirsin
-
SeRDaR bunu yazdızumsuk bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Bu millet olduktan sonra Tayyip ve yandaşları işiniz harbiden çok zor be
abi konuyu siyasete çekmezsek iyi olur, siyaset olarak açmadım çünkü.
Açıkçası bu yüreyi geniş kadının siyasetle bulanmasını istemedim. Anadoluda böyle milyonlarca ANA var.
Politikanın girdiği her yer bok oluyor.
Böyle insanların temiz yüreğinle, politikayı ayrı tutmaya çalışalım
Konunun Siyasetle zaten bir alakası yok ki yazdığımın zumsuk sonuçta bunca insan kimin yüzünden tepki veriyor orada çadır kurmuş orada gençler niçin ?? ve videoda da oradaki genç ne diyor teyzem dua et Allah bizleri tayyibin gazabından korusun diyor
yani demek istediğim yazdığım direk bu video ile bağlantılı bir durum
teyzeyi bir siyasi cepheye çeken bir yorumum olmadı zaten verilen tepkiler siyasi br tepki değil insalığın bir tepkisi olarak değerlendiriryorum
burada akp chp mhp vsvs de demedimSeRDaR'ım sana söylüyorum ... oldu ; üstüne alınma abi sana dememiştim (:
-
zumsuk bunu yazdıSeRDaR bunu yazdızumsuk bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Bu millet olduktan sonra Tayyip ve yandaşları işiniz harbiden çok zor be
abi konuyu siyasete çekmezsek iyi olur, siyaset olarak açmadım çünkü.
Açıkçası bu yüreyi geniş kadının siyasetle bulanmasını istemedim. Anadoluda böyle milyonlarca ANA var.
Politikanın girdiği her yer bok oluyor.
Böyle insanların temiz yüreğinle, politikayı ayrı tutmaya çalışalım
Konunun Siyasetle zaten bir alakası yok ki yazdığımın zumsuk sonuçta bunca insan kimin yüzünden tepki veriyor orada çadır kurmuş orada gençler niçin ?? ve videoda da oradaki genç ne diyor teyzem dua et Allah bizleri tayyibin gazabından korusun diyor
yani demek istediğim yazdığım direk bu video ile bağlantılı bir durum
teyzeyi bir siyasi cepheye çeken bir yorumum olmadı zaten verilen tepkiler siyasi br tepki değil insalığın bir tepkisi olarak değerlendiriryorum
burada akp chp mhp vsvs de demedimSeRDaR'ım sana söylüyorum ... oldu ; üstüne alınma abi sana dememiştim (:
:) peki hocam bu konularda bu aralar çok hassasım malum.
-
Hakikaten ağladım yani...
-
Vicdan çipim mi yanmış lan benim 1 tek ben mi ağlayamadım ?
-
Zeytun-i bunu yazdı
Vicdan çipim mi yanmış lan benim 1 tek ben mi ağlayamadım ?
aynen aq ızlemek ıcın kendımı cok kastım bekliyorum nedır bu mılletın agladıgı yer dıye vıdeo bıtmış
-
Bosluk bunu yazdıZeytun-i bunu yazdı
Vicdan çipim mi yanmış lan benim 1 tek ben mi ağlayamadım ?
aynen aq ızlemek ıcın kendımı cok kastım bekliyorum nedır bu mılletın agladıgı yer dıye vıdeo bıtmış
şahsen bende ağlamadım.
Ordaki direnişciler kuvay-ı milliyeci aç kalmış askerler falan değiller sonuçda.
-
Zeytun-i bunu yazdı
Vicdan çipim mi yanmış lan benim 1 tek ben mi ağlayamadım ?
