Acayip Bir Kararsızlıktayım Fikri Olan ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Centinex
    Centinex
    Centinex's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    arkadaşlar sevgilimle yeni ayrıldım bir daha hiç bir türlü görüşmek istemiyorum ama mutlaka çiçek göndermeliyim önce kırmızı karanfil düşündüm arkadaşça sevgi anlamında ama bu sefer işin içine arkadaşlık ve sevgi giriyor olmaz!

    sonra aklıma şu geldi solmuş kırmızı gül bunda karar kıldım dikenleri temizlenmemiş ve sapları uzun olacak sizce nasıl ? :D

    Daha değişik bir fikri olan varmı ?


    Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jannissary
    jannissary's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    dostum ayrıldıysan neden çiçek yollayacaksınki? bırak anlamını felan geç bu don juan ayakların... ama

    ille yollayacaksan osuruk çiçeği olabilir... dalga geçmiyorum çok ciddiyim,"benim için osuruktan teyyaresin" anlamında...


    15-17 yaşları arasında ham bünyeli,cahil,karanlık beyinler tarafından yetişmiş geleceğin statükocu elitleriyle bayağı ve gereksiz tartışmalardan sıkıldığımdan dolayı artık siyasi tartışmalarda boy göstermeyeceğim. o konulara yazanlara dışardan bakıp cahilliklerini nasıl kustuklarını son derece iyi görebiliyorum.size kolay gelsin. isteyen herkes üstüne alınabilir. gocunduysanız pm atabilirsiniz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    saksı kaktüsleri oluo ya onlardan götür, ya da büyük bi saksıya salatalık ek biraz büyüsünler onları gönder :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek

    yıpranmış gül gayet ho$ olur bi kaç yaprağını sök :|

    defter arasına koy iyice incelt.

    karşılık verirse yani sevecen bi  tavırla ;

    wooaaw aq kız hala sana yanık neyüm?


    gülün sapı biraz uzun olsun anlar o :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Centinex
    Centinex
    Centinex's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    başka bişey diyen yokmu?


    Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    jannissary bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum ayrıldıysan neden çiçek yollayacaksınki? bırak anlamını felan geç bu don juan ayakların... ama

    ille yollayacaksan osuruk çiçeği olabilir... dalga geçmiyorum çok ciddiyim,"benim için osuruktan teyyaresin" anlamında...


    -----------------------------

    ulan sandalyeden düşürdün be :D


    Çekil,Önümden Çekil...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ayrıldın bidaha hiç görüşmek istemiyon, çiçek göndermek istiyon  :D

    vay be.. ne aşklar var


    ///______________
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHEK1LC1
    SHEK1LC1's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2007
    Erkek

    Bu işler sakat işler..

    Gidenlerin ardından içelim güzelleselim derim..

    tanımam sevgiymiş, bilmemneymiş..

    özele bak sen özel anlarının cokluğu sana bağlılığını artırır ne kadar özel sey yasadınsa sana o kadar köpek olur..

    görüntü olmamıs o zaman salıvır gitsin abiiiim..

     


    Hüküm verildi...!!! KARISMA...!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    çeleng :A

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    çiçek fln yollama dai ben ettim sen etme zamanında 2001 yılı fln çiçek yolladım bende bu durumda :D izmirdeydi kız , şehirlerarası çiçek yollamak epey yüklüydü annemin citibank kartıyla citiçiçek mi ne uygulaması vardı 2001 yılında istediim tarz bişey için 100 milyon mu ne aldılardı :p yıllar sonra hatırlar hatırlar gülerim...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Centinex
    Centinex
    Centinex's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    decameron bunu yazdı:
    -----------------------------
    çiçek fln yollama dai ben ettim sen etme zamanında 2001 yılı fln çiçek yolladım bende bu durumda :D izmirdeydi kız , şehirlerarası çiçek yollamak epey yüklüydü annemin citibank kartıyla citiçiçek mi ne uygulaması vardı 2001 yılında istediim tarz bişey için 100 milyon mu ne aldılardı :p yıllar sonra hatırlar hatırlar gülerim...
    -----------------------------
    alem adamsın yaa :D bu kızda izmirli ama adıyamanda şu anda fazla bişey değil 35-40 arası bişey tutacak :D maksat ağır bişey olsun :D

    Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz...
Toplam Hit: 1477 Toplam Mesaj: 12